Heerser verwijst naar Hersi op RW.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:45 schreef el-blanchito het volgende:
Iniesta in fut14
Heerser op het middenveld samen met Engelaar
Ik ga de coins ook niet houden, ik maak wel wat andersquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je weet nu dat je hem altijd voor meer kan verkopen zolang je hem later niet wil terugkopen. En die coins worden alleen maar minder waard hoe langer je ze vasthoudt
Niet zo eigenwijs doen en toty iniesta kopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga de coins ook niet houden, ik maak wel wat anders
Wat mis ik die legends op de playstation nu ik wel coins heb om ze te kopenquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het deals oppikken ging nog niet zo goed vandaag, maar net kocht ik een Crespo voor 2.5m. En nu maar afwachten of hij verkoopt.
Heb hem al gekocht. Gister ook gekocht voor 3.250.000 en verkocht voor 3.7, nu teruggekocht voor 3.8 mil. #TradenAlsKiidquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet zo eigenwijs doen en toty iniesta kopen.
Je had de coins voor Messi en nu nog coins over?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:46 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat mis ik die legends op de playstation nu ik wel coins heb om ze te kopen
Deze man weet. Ook al zo'n topper die Youssoufquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:45 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Heerser verwijst naar Hersi op RW.
Onze grote vriend Costa.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:55 schreef Zhano het volgende:
Argentijnen zitten wat karig in de CDM's momenteel
Perez en Costaquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:55 schreef Zhano het volgende:
Als het zo doorgaat zitten we in maart ergens wel op < 15 miljoen voor Ronaldo en Messi. Dan is de chaos wel compleetquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik best, maar vind 7+ miljoen voor 1 speler wel erg veel doekoes
Maschera.. o wacht.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:55 schreef Zhano het volgende:
Als ie daarheen gaatquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ozz zit al te jizzen denk ik.
Dat vind ik CM-CAMs. Er is geen type Luchoquote:
we zitten nu toch ook al op de < 15miljoenquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat zitten we in maart ergens wel op < 15 miljoen voor Ronaldo en Messi. Dan is de chaos wel compleet
Mag hopen van niet want het is echt een pauper competitie met pauper clubs.quote:
IF/SIF/TOTY/NIF allemaal rond dezelfde prijsquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat zitten we in maart ergens wel op < 15 miljoen voor Ronaldo en Messi. Dan is de chaos wel compleet
Ik vind Costa echt een prima CDM. Heb met hem in mijn Russische team echt best een lange tijd op CDM gespeeld, ging prima.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat vind ik CM-CAMs. Er is geen type Luchomeer.
Tino baast m al op CAM..quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Costa echt een prima CDM. Heb met hem in mijn Russische team echt best een lange tijd op CDM gespeeld, ging prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |