Door deze scherpe opmerking is het duidelijk dat ik ongeinteresseerd naar het plaatje heb gekeken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je doet je beter voor dan je bent. Tuurlijk ken jij die pacehoer van een Wynne.
Wat heb je precies gedaan dan? Heb het hele verhaal een beetje gemistquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar ik had hem vanochtend al voor 6.5 en nu is hij 7 mil
Daar maakte ik mij ook schuldig aanquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Door deze scherpe opmerking is het duidelijk dat ik ongeinteresseerd naar het plaatje heb gekeken.
Ik kocht hem vanochtend voor 6.5 mil, kreeg buyers rumorse dus verkocht hem voor 6.9 (200k boven laagste BIN) en had ik dus 3k verlies gedraaid, maar verwachtte dat ik hem goedkoper kon krijgen en nu is hij 500k duurderquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat heb je precies gedaan dan? Heb het hele verhaal een beetje gemist
Ik had hem gisternacht gekocht voor 6.3m terwijl de rest allemaal 6.75m of hoger was
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo iets heb ik ook. Alleen dan met robben.
[ afbeelding ]
Waarom dacht je dat je hem goedkoper kan krijgen? De inflatie gaat maar door en doorquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kocht hem vanochtend voor 6.5 mil, kreeg buyers rumorse dus verkocht hem voor 6.9 (200k boven laagste BIN) en had ik dus 3k verlies gedraaid, maar verwachtte dat ik hem goedkoper kon krijgen en nu is hij 500k duurder
Omdat ik er nog 3 tegenkwam voor 6.5quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat je hem goedkoper kan krijgen? De inflatie gaat maar door en door![]()
Begint een beetje op de economie van Zimbabwe te lijken zo. Kan me niet herinneren dat het ooit zo erg was in FUT
ik wissel hem nu maar meteen aan het begin voor cuadrado.quote:
Vorig jaar had hij een TOTS. Dat was echt fantastisch.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:32 schreef Kiid het volgende:
Perez moet eerst een IF krijgen voordat ik hem als een optie beschouw
Was een erg goede kaart inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorig jaar had hij een TOTS. Dat was echt fantastisch.
7.1quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik krijg al 2 wedstrijden op rij na de wedstrijd 0 coins en hij telt ook niet meeEcht geweldig EA
Was gewoon een beetje dom van jequote:Op donderdag 29 januari 2015 13:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
7.1
Ik haat jou, je hebt het gejinxed
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was gewoon een beetje dom van je
toty iniestaquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu zit 'ie wel op een prijs waar ik mijzelf nog wel afvraag of dat het waard is en dat ik niet beter gewoon Iniesta kan kopen
Altijd als ik NIFs vervang met IFs gaat het hele team kut spelen. Gelukkig kon ik Pogba voor 2x zoveel verkopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:32 schreef Kiid het volgende:
Perez moet eerst een IF krijgen voordat ik hem als een optie beschouw
Het is echt de beste speler die ik dit jaar heb gebruikt. Een veel betere Aguero. Terwijl Iniesta dit jaar gewoon ruk is, zeker als er veel betere alternatieven zijn zoals SIF Iscoquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu zit 'ie wel op een prijs waar ik mijzelf nog wel afvraag of dat het waard is en dat ik niet beter gewoon Iniesta kan kopen
Ja, dat geloof ik best, maar vind 7+ miljoen voor 1 speler wel erg veel doekoesquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:41 schreef Henrys het volgende:
[..]
Altijd als ik NIFs vervang met IFs gaat het hele team kut spelen. Gelukkig kon ik Pogba voor 2x zoveel verkopen.
[..]
Het is echt de beste speler die ik dit jaar heb gebruikt. Een veel betere Aguero. Terwijl Iniesta dit jaar gewoon ruk is, zeker als er veel betere alternatieven zijn zoals SIF Isco
Je weet nu dat je hem altijd voor meer kan verkopen zolang je hem later niet wil terugkopen. En die coins worden alleen maar minder waard hoe langer je ze vasthoudtquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik best, maar vind 7+ miljoen voor 1 speler wel erg veel doekoes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |