3,5 reetenquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de vraag is echter...
hoeveel reeten?
Goed team, even namaken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand op het EA forum moest tegen dit: [ afbeelding ]
Alleen maar spitsen en dan een LW als ST.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
zoals gezegd..je kan toch sparen? Nog meer dan een halfjaar johquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen geld voor grote uitgaven.
Ik had wel een Findley op CDM verwacht.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alleen maar spitsen en dan een LW als ST.
Precies. Ga desnoods in de zomer bij een boer werken en je hebt binnen een week een PS4quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zoals gezegd..je kan toch sparen? Nog meer dan een halfjaar joh
Dan is een euro per 100K best wel veel geld he? Om die reden heb ik Messi maar laten gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:16 schreef Kiid het volgende:
6.990.000
Wat een faalhaas ben ik ook. I crie everytim
Hahaquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je doet je beter voor dan je bent. Tuurlijk ken jij die pacehoer van een Wynne.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Haha![]()
(wie zijn al die spelers? Ik ken alleen ashe)
Paar snelle Nigeriaanse spitsen en Hurtado is ook een spits.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Haha![]()
(wie zijn al die spelers? Ik ken alleen ashe)
Je kan de tering krijgen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:15 schreef Henrys het volgende:
Eindelijk Messi en jullie mij maar voor gek verklaren toen ik in IF Matuidi en SIF Lacazette investeerde
Oh, nee dat boeit mij niet zo. Ik heb er plezier aan dus die paar tientjes aan coins zijn het mij wel waard. Maar als ik een team maak dan wil ik altijd goedkope spelersquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dan is een euro per 100K best wel veel geld he? Om die reden heb ik Messi maar laten gaan.
Ik ken alleen die Yedlin omdat hij een ''cool'' haar had vorig jaar en Wynne vanwege zijn long throw (gr gr)quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je doet je beter voor dan je bent. Tuurlijk ken jij die pacehoer van een Wynne.
Dat is mooi man!quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:15 schreef Henrys het volgende:
Eindelijk Messi en jullie mij maar voor gek verklaren toen ik in IF Matuidi en SIF Lacazette investeerde
Ja, dat snap ik wel, maar ik had hem vanochtend al voor 6.5 en nu is hij 7 milquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:21 schreef Henrys het volgende:
En Messi kan je ook nog wel voor 400k onder de marktprijs krijgen omdat daar bijna geen autobuyers op zitten tenzij hij echt supergoedkoop is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |