abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2015 @ 21:37:05 #246
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_149221845
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kankah vGeel had Dost moeten halen!!1
:{w

Pelle had gewoon moeten blijven. Als koning leven in Rotterdam en toegezongen worden door een volle Kuip, wat is er nou mooier? :{
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  vrijdag 30 januari 2015 @ 21:40:32 #247
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_149221954
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:37 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Pelle had gewoon moeten blijven. Als koning leven in Rotterdam en toegezongen worden door een volle Kuip, wat is er nou mooier? :{
Dan hadden we nu al op de Coolsingel gestaan ;( .
2000 light years from home
pi_149222671
quote:

[..]

Dik geld verdienen in Engeland, daar toegezongen worden en opgeroepen worden voor de Squadra Azzurra?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_149223335
quote:

[..]

Southampton is ook een prachtige club.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_149223879
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:01 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dik geld verdienen in Engeland, daar toegezongen worden en opgeroepen worden voor de Squadra Azzurra?
+ dat de PL voor iedere speler een droomcompetitie is
pi_149223911
quote:

[..]

Stel dat we Pelle dit seizoen hadden gehad :9~
pi_149224569
Het is nog even afwachten of er nog wat gebeurt, maar tot nu toe begrijp ik Van Geel niet zo goed.. je zit met een spits en middenvelder die amper speeltijd krijgen en die graag weg willen, en je kan er een goed bedrag voor krijgen.. zijn er dan echt geen gelijkwaardige vervangers te vinden die voor een redelijk bedrag zijn binnen te halen?
pi_149225312
Mkrabby twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 23:20:12 #Southampton's Head of Football Development, Les Reed, heeft vandaag bij #Feyenoord een eerste, nog onbekend bod gedaan op Tonny #Vilhena reageer retweet
Mkrabby twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 23:21:15 De speler wil dolgraag, #Feyenoord staat niet te springen. Meer op @VI_nl #Vilhena #Southampton reageer retweet
Kwestie van tijd als we Krabby moeten geloven.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_149225643
Fak joe kouwmen.
pi_149226150
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Mkrabby twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 23:20:12 #Southampton's Head of Football Development, Les Reed, heeft vandaag bij #Feyenoord een eerste, nog onbekend bod gedaan op Tonny #Vilhena reageer retweet
Mkrabby twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 23:21:15 De speler wil dolgraag, #Feyenoord staat niet te springen. Meer op @VI_nl #Vilhena #Southampton reageer retweet
Kwestie van tijd als we Krabby moeten geloven.
Vilhena blijft dus. Mooi man.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 01:10:48 #256
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_149227847
Krabby denkt dat Feyenoord 7-9 miljoen wil voor Vilhena.
pi_149227985
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:10 schreef Slobeend het volgende:
Krabby denkt dat Feyenoord 7-9 miljoen wil voor Vilhena.
Vind ik geen raar bedrag.. die Engelse clubs betalen aan elkaar meestal veel hogere bedragen en als Koeman echt zoveel potentie in hem ziet dan moeten ze dat maar laten blijken door hun bod
pi_149228034
Ik ga huilen als Vilhena vertrekt.
pi_149228202
Minstens 9 miljoen dit dat. Gaat Koeman nog heel Feyenoord meenemen naar Sousemptun?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_149228312
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga huilen als Vilhena vertrekt.
Ik niet.. ik betreur alleen dat hij zich de afgelopen seizoenen niet heeft doorontwikkeld tot de dragende speler die velen in hem zagen. Gezien de huidige situatie (dat hij niet wil verlengen) is het gewoon verstandiger om hem te laten gaan. Het doet me een beetje denken aan de situatie van Van Persie van lang geleden bij Feyenoord.. van hem is het wel doodzonde dat we er eigenlijk maar zo kort van hebben kunnen genieten.. verschil met Vilhena is dat bij Van Persie snel duidelijk was dat hij een hele goeie ging worden
pi_149228415
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik niet.. ik betreur alleen dat hij zich de afgelopen seizoenen niet heeft doorontwikkeld tot de dragende speler die velen in hem zagen. Gezien de huidige situatie (dat hij niet wil verlengen) is het gewoon verstandiger om hem te laten gaan. Het doet me een beetje denken aan de situatie van Van Persie van lang geleden bij Feyenoord.. van hem is het wel doodzonde dat we er eigenlijk maar zo kort van hebben kunnen genieten.. verschil met Vilhena is dat bij Van Persie snel duidelijk was dat hij een hele goeie ging worden
Blij toe, met zijn mentaliteit. Paar wedstrijden op de bank op zijn twintigste en het is gelijk huilen. Die gaat er gewoon niet komen.
pi_149228441
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:47 schreef Cara het volgende:

[..]

Blij toe, met zijn mentaliteit.
De eeuwige drogreden.
Beter een klote voetballer die motorisch debiel is die wel "mentaliteit" heeft he ;)

Zo kom je er wel als club.

Godverdomme :r
pi_149228459
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

De eeuwige drogreden.
Beter een klote voetballer die motorisch debiel is die wel "mentaliteit" heeft he ;)

Nee joh, heeft niks met Immers te maken.
Ik denk gewoon niet dat deze boy de mentaliteit heeft om een grote te worden. Zou me weinig verbazen als ie gewoon stil blijft staan in zijn ontwikkeling en over 4 jaar bij West Brom speelt.
pi_149228474
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:51 schreef Cara het volgende:

[..]

Nee joh, heeft niks met Immers te maken.
Ik denk gewoon niet dat deze boy de mentaliteit heeft om een grote te worden. Zou me weinig verbazen als ie gewoon stil blijft staan in zijn ontwikkeling en over 4 jaar bij West Brom speelt.
Die gaat zich gewoon als een speer ontwikkelen bij een club waar ie wel vertrouewn krijgt en waar voetbal wel iets oplevert.
pi_149228478
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:47 schreef Cara het volgende:

[..]

Blij toe, met zijn mentaliteit. Paar wedstrijden op de bank op zijn twintigste en het is gelijk huilen. Die gaat er gewoon niet komen.
Volgens zijn vader ligt het niet aan zijn mentaliteit, maar aan beloftes die niet zijn nagekomen door Feyenoord toen hij de vorige keer zijn contract verlengde. Dat kan best kloppen, maar als je echt zo goed bent als je denkt dan ga je het gevecht aan en laat je zien beter te zijn dan anderen. En kennelijk is hij niet beter. Komt op mij over of hij te snel op het paard is getild en jarenlang te horen heeft gekregen wat voor groot talent hij was, dat het nu harder aankomt dat hij geen rol van betekenis meer speelt. Beetje zelfkritiek zou hem wel passen
pi_149228513
Vilhena heeft het opgegeven toen Karim werd gehaald, dat is ie niet meer te boven gekomen ;( Next!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_149228514
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Die gaat zich gewoon als een speer ontwikkelen bij een club waar ie wel vertrouewn krijgt en waar voetbal wel iets oplevert.
Tja, we zullen zien. Ik weet dat hij nog jong is, maar ik heb weinig vertrouwen in hem. Bij de eerste de beste tegenslag houdt hij het voor gezien.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Volgens zijn vader ligt het niet aan zijn mentaliteit, maar aan beloftes die niet zijn nagekomen door Feyenoord toen hij de vorige keer zijn contract verlengde. Dat kan best kloppen, maar als je echt zo goed bent als je denkt dan ga je het gevecht aan en laat je zien beter te zijn dan anderen. En kennelijk is hij niet beter. Komt op mij over of hij te snel op het paard is getild en jarenlang te horen heeft gekregen wat voor groot talent hij was, dat het nu harder aankomt dat hij geen rol van betekenis meer speelt. Beetje zelfkritiek zou hem wel passen
Ben het met je eens.
pi_149228517
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:56 schreef Cara het volgende:
Tja, we zullen zien. Ik weet dat hij nog jong is, maar ik heb weinig vertrouwen in hem. Bij de eerste de beste tegenslag houdt hij het voor gezien.
Ik durf er serieus veel geld op in te zetten
pi_149229262
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is volkomen normaal dat ze niet blij zijn. Door de komst van El Ahmadi staat hij nu gewoon stil in zijn ontwikkeling. Diverse ploeggenoten en de trainer loven Vilhena om zijn inzet.Hij is het gevecht aangegaan maar Vilhena kan gewoon niet opboksen tegen een topfitte El Ahmadi met al zijn ervaring. Die gast komt rechtstreeks van de premier league af, nogal logisch dat Vilhena geen partij voor hem is.

- Van Geel heeft een goede aankoop gedaan met El Ahmadi.
- Dat Rutten kiest voor El Ahmadi is terecht.
- Dat Vilhena als bankzitter nu weg wilt is begrijpelijk.

Dit is topsport. Eindelijk gaat het eens zoals het hoort dus wat is het probleem nu eigenlijk :?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 04:02:22 #270
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_149229507
quote:
Bas Dost heeft de hoofdrol opgeëist in de Duitse topper tussen VfL Wolfsburg en Bayern München. Hij maakte twee goals, waardoor Wolfsburg met 4-1 won van het team van Arjen Robben.

Dost maakte de eerste twee goals, hij kreeg een publiekswissel. Robben speelde de hele wedstrijd mee maar kwam niet tot scoren.

Dost is bezig aan zijn derde seizoen bij Wolfsburg en dwong nog altijd geen vaste basisplaats af, zo meldt het ANP. Mogelijk heeft hij na vanavond voor langere tijd een basisplaats bemachtigd.

Bayern München is nog altijd koploper in de Bundesliga. De voorsprong op Wolfsburg, dat tweede staat, bedraagt acht punten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 08:40:51 #271
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_149230089
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 03:20 schreef eight het volgende:

[..]

Het is volkomen normaal dat ze niet blij zijn. Door de komst van El Ahmadi staat hij nu gewoon stil in zijn ontwikkeling. Diverse ploeggenoten en de trainer loven Vilhena om zijn inzet.Hij is het gevecht aangegaan maar Vilhena kan gewoon niet opboksen tegen een topfitte El Ahmadi met al zijn ervaring. Die gast komt rechtstreeks van de premier league af, nogal logisch dat Vilhena geen partij voor hem is.

- Van Geel heeft een goede aankoop gedaan met El Ahmadi.
- Dat Rutten kiest voor El Ahmadi is terecht.
- Dat Vilhena als bankzitter nu weg wilt is begrijpelijk.

Dit is topsport. Eindelijk gaat het eens zoals het hoort dus wat is het probleem nu eigenlijk :?
Ik snap het probleem ook niet zo goed.
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

De eeuwige drogreden.

Ja, Vilhena is zo'n goede 10? Ik zie dat werkelijk totaal niet.
2000 light years from home
pi_149230265
Hou nou toch een keer op over Vilhena.

Die gast heeft seizoenenlang de kans gekregen. Weliswaar niet op z'n favoriete positie maar Boetius en Toornstra spelen ook niet op hun favoriete positie en hebben meer laten zien dan Vilhena al die jaren.

vilhena heeft nooit echt indruk op me kunnen maken en zie dan ook niet dat toptalent dat zovelen in hem zien.

vind hem eerder een 2e Jonathan de Guzman, dat was ook zo'n toptalent volgens velen, om uiteindelijk te eindigen bij een laagvlieger in de Premier League.

Laat Vilhena maar lekker vertrekken als hij zo nodig weg wilt. Ik mis 'm niet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:24:28 #273
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_149230387
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Hou nou toch een keer op over Vilhena.

Die gast heeft seizoenenlang de kans gekregen. Weliswaar niet op z'n favoriete positie maar Boetius en Toornstra spelen ook niet op hun favoriete positie en hebben meer laten zien dan Vilhena al die jaren.

vilhena heeft nooit echt indruk op me kunnen maken en zie dan ook niet dat toptalent dat zovelen in hem zien.

vind hem eerder een 2e Jonathan de Guzman, dat was ook zo'n toptalent volgens velen, om uiteindelijk te eindigen bij een laagvlieger in de Premier League.

Het niveau van een "laagvlieger in Engeland" (Guzman: Mallorca, Villareal, Swansea en nu Napoli?) is nog altijd hoger dan de eredivisie?
Nee, zo omgaan met iemand als Vilhena is tekenend voor Feijenoord, zonde. Blijken we toch minder stappen gemaakt te hebben.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:31:11 #274
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_149230458
Vilhena blijft, want een vervanger halen voor maandagavond gaat sowieso niet meer lukken.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_149231179
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 03:20 schreef eight het volgende:

Dat Vilhena als bankzitter nu weg wilt is begrijpelijk.

Ben het hier mee eens.. het is begrijpelijk dat hij wil spelen en dat hij niet op kan boksen tegen El Ahmadi. Hij heeft dan de keuze: geduld hebben en wachten op zijn kans die volgend seizoen zal komen, of direct speeltijd krijgen bij een andere club. Als hij voor het laatste kiest is dat niet gek. Iedere werknemer zal een andere werkplek willen als je niet happy meer bent bij je huidige baas.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:12 schreef Tomatenboer het volgende:

Vond De Guzman op die leeftijd eigenlijk beter nog dan Vilhena.. als hij niet zwaar geblesseerd was geraakt hadden we er minimaal 10 miljoen voor gekregen.
pi_149231199
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:31 schreef PIETR het volgende:
Vilhena blijft, want een vervanger halen voor maandagavond gaat sowieso niet meer lukken.
Ik denk dat ie bij een goed bod gewoon vertrekt hoor. Ook zonder vervanger. Is ook geen probleem met de middenveldtalentjes die er aan zitten te komen, alleen de onderhandelingen met Rutten worden misschien wat stroever...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_149231238
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:32 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik denk dat ie bij een goed bod gewoon vertrekt hoor. Ook zonder vervanger. Is ook geen probleem met de middenveldtalentjes die er aan zitten te komen, alleen de onderhandelingen met Rutten worden misschien wat stroever...
Feyenoord is toch niet afhankelijk van Rutten? Voor hem 10 anderen.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 10:40:40 #278
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_149231304
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 04:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dost :') Blijven we nu tot het einde der dagen elke keer als hij het een keer wél goed doet benoemen hier? Blij dat hij niet gekomen is.
Laffe huichelaar
pi_149231502
Nee blij dat we Kazim hebben en volgend jaar Dollar Dirk :r
pi_149233251
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Feyenoord is toch niet afhankelijk van Rutten? Voor hem 10 anderen.
Dat is dan ook de reden dat ik zei te verwachten dat Vilhena gewoon vertrekt bij een goed bod ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')