goede muziek is het zeker niet, maar op zich wel grappigquote:
ik durfde niet toe te geven dat ik toch geen youtube hier heb en dus sowieso niet naar zn liedje ging luisterenquote:
Alweer godverdomme.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik durfde niet toe te geven dat ik toch geen youtube hier heb en dus sowieso niet naar zn liedje ging luisteren
Valt nog best mee aan deze kant.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet zo naar buiten
Sneeuw, hagel, al die shizz. Ik ben nu niet vrolijk meer
Ja het begint hier net weerquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Valt nog best mee aan deze kant.
Moggeh!
Leugensquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik durfde niet toe te geven dat ik toch geen youtube hier heb en dus sowieso niet naar zn liedje ging luisteren
'T is wel vochtig, maar weet zowaar een stukjen zon te spotten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja het begint hier net weer
En hailnz
Ik heb er nog een paar!quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:22 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ben opzoek naar mijn gamecube memory dat spontaan is verdwenen nadat mijn huisgenootje is opgerot. Its gooooone
!
RIP savegames.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:22 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ben opzoek naar mijn gamecube memory dat spontaan is verdwenen nadat mijn huisgenootje is opgerot. Its gooooone
!
Ja ik zie die zon ook. Maar dat is een lokketje. Ik doe dan 1 stap naar buiten, en BOEM, zon weg, windstoten, regen, alles.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
'T is wel vochtig, maar weet zowaar een stukjen zon te spotten.
Hahaha. Dat probleem ken ik. Buienradar checken, veilig het komende uur. Naar buiten en een bui op je kop krijgen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja ik zie die zon ook. Maar dat is een lokketje. Ik doe dan 1 stap naar buiten, en BOEM, zon weg, windstoten, regen, alles.
gewoon zonnig hoor, niks aan het handjequote:Op donderdag 29 januari 2015 14:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet zo naar buiten
Sneeuw, hagel, al die shizz. Ik ben nu niet vrolijk meer
Hoi stuur maar naar pixelbittyquote:
Dus dat, godverdoriequote:
Kon op de NES ook niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dus dat, godverdorie. Ik wil mijn spelletjes gewoon kunnen opslaan
Maar op de gamecube wel en ik wil hetquote:
nooit een gamecube gehadquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maar op de gamecube wel en ik wil het.
Ik heb wel meer consoles dan pc's gehadquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit een gamecube gehad
na de snes alleen nog maar pc
Herkenbaar godverdomme.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha. Dat probleem ken ik. Buienradar checken, veilig het komende uur. Naar buiten en een bui op je kop krijgen.
ik wil een nieuwe pc.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb wel meer consoles dan pc's gehadik zit nu aan mijn 3e pc ofzo
7 consoles zijn er wel doorheen gegaan
..
Wow wtf. Hahahahaquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar godverdomme.
[ afbeelding ]
Neen, ik zat 10 minuten op de fiets.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wow wtf. Hahahaha
Ben je net uit je sneeuwpop gekropen?![]()
Toffe schoenen wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar godverdomme.
[ afbeelding ]
Hier heel de dag al af en aanquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:07 schreef gianni61 het volgende:
hier nog steeds geen vuiltje vlokje aan de lucht
De NS heeft een andere mentaliteit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ben voorbereid op een sneeuwramp ik ben compleet gedoomsdayprepped. Sneeuw mij maar in!
Zit je Gamecube daar ook bij?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ben voorbereid op een sneeuwramp ik ben compleet gedoomsdayprepped. Sneeuw mij maar in!
Sneeuwramp?!quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef pixelbitty het volgende:
Epic combi.quote:
Zocht jij nog kaartjes btw? Of was dat die imposter Ama?quote:
Lijkt mij pas leuk als je niet meer naar je werk kan.quote:
Wat kinderaachtig,quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Ga moar over 10 min boven liggen sloapen
quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leeuwarden ,
http://www.dailymotion.co(...)eeuwarden_shortfilms
kijk eens aan
Sloavink met spruutjesquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:02 schreef Fokker89 het volgende:
Heb ik even wat te doen tijdens mn bak snert
http://www.nu.nl/media/39(...)ij-nos-journaal.htmlquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:20 schreef pixelbitty het volgende:
Wtf @nos journaal.. schijnt een gewapende man binnen te zijn gedrongen..
Kan wel raden wat voor manquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:20 schreef pixelbitty het volgende:
Wtf @nos journaal.. schijnt een gewapende man binnen te zijn gedrongen..
quote:
FOK! ondersteunt nu emojis 😎quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:34 schreef bondage het volgende:
Zijn de icoontjes in mijn sig bij jullie ook zo groot? Ineens na een update van Firefox![]()
[ afbeelding ]
Sinds wanneer kun je dat soort icoontjes in je sig doen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:34 schreef bondage het volgende:
Zijn de icoontjes in mijn sig bij jullie ook zo groot? Ineens na een update van Firefox![]()
[ afbeelding ]
>BUGquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. Vind het alleen niet zo tof in de sig, veel te groot
ohwquote:
radiomevrouwquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je dat soort icoontjes in je sig doen?
Al een tijdje, gewoon de code in de sig zettenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je dat soort icoontjes in je sig doen?
1 | & #10084; |
giannimanniquote:
Ah ik snap nu pas dat het emoji's betreft.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Al een tijdje, gewoon de code in de sig zetten
Het waren altijd kleine icoontjes, zoals door de browser weergegeven. Nu worden ze vervangen voor plaatjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ah ik snap nu pas dat het emoji's betreft.
u hierquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
giannimanni
[..]
Ah ik snap nu pas dat het emoji's betreft.
Ja ik verveel me. Moet eigenlijk verder aan school, maar heb ik geen zin in.quote:
Cute.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Even kijken of ik een foto kan vinden van Domme Kat.
Niets mis met beetje afleiding.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja ik verveel me. Moet eigenlijk verder aan school, maar heb ik geen zin in.
gezelligquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja ik verveel me. Moet eigenlijk verder aan school, maar heb ik geen zin in.
Ja, het is wel een leuk vak, alleen op het moment dat ik eraan moet werken, heb ik geen motivatie.quote:
animeer een beerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, het is wel een leuk vak, alleen op het moment dat ik eraan moet werken, heb ik geen motivatie.
(Moet nu animaties maken en bewegende teksten e.d.)
i don't get itquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:43 schreef RadioSlut het volgende:
Godvergloeiende. Ik heb een tijdje geleden het verzoek gedaan om te verhuizen bij de gemeente Rotterdam. Nu heb ik een update gekregen: Afgedaan en afgesloten. Klik op de status voor meer details. Maar er zijn helemaal geen details, en ik weet ook niet of het is gelukt.
je doet een verzoek om te verhuizen maar dat wordt afgewezen ofwah?quote:
Lievquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:46 schreef RadioSlut het volgende:
Hier een foto van Domme Kat. Ik dacht eerst dat ie dood was.
[ afbeelding ]
Doe een paar dansende poesjes toevoegen danquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, het is wel een leuk vak, alleen op het moment dat ik eraan moet werken, heb ik geen motivatie.
(Moet nu animaties maken en bewegende teksten e.d.)
Dat weet ik dus niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je doet een verzoek om te verhuizen maar dat wordt afgewezen ofwah?
Ik moest dus idd een dansend poppetje maken (inleiding tot AfterEffects), en mn zusje zou het katje tekenen, maar die laat het heel de tijd afweten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Doe een paar dansende poesjes toevoegen dan
maar de gemeente bepaald toch niet of je verhuist, of snap ik het gewoon niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.En kan er ook geen informatie over vinden.
[..]
Ik moest dus idd een dansend poppetje maken (inleiding tot AfterEffects), en mn zusje zou het katje tekenen, maar die laat het heel de tijd afweten.
Ze kunnen weigeren als je niet voldoende inkomen hebt oid.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar de gemeente bepaald toch niet of je verhuist, of snap ik het gewoon niet?
full retardquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hier nog eentje.
[ afbeelding ]
Hij wachtte me altijd op op het station.
oke, nooit van gehoordquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:51 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ze kunnen weigeren als je niet voldoende inkomen hebt oid.Heel raar
Omg lievquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hier nog eentje.
[ afbeelding ]
Hij wachtte me altijd op op het station.
Ja daarom heet ie ook Domme Kat.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
full retard
[..]
oke, nooit van gehoord
nicequote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja daarom heet ie ook Domme Kat.![]()
En heb het even nagekeken, maar sta dus gewoon ingeschreven op mn nieuwe adres. Hello 300 euro meer stufi.
Stoute zusjequote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik moest dus idd een dansend poppetje maken (inleiding tot AfterEffects), en mn zusje zou het katje tekenen, maar die laat het heel de tijd afweten.
ik stem voor een beerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Stoute zusjeEn nu moet je zelf iets maken om te laten dansen?
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik stem voor een beer
dan heb ik meteen een nieuwe UI
Niet tegen jezelf praten hequote:
Ja, maar ik kan dus totaal niet tekenen. :pquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Stoute zusjeEn nu moet je zelf iets maken om te laten dansen?
Zie hierboven. Ik kan niet tekenen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik stem voor een beer
dan heb ik meteen een nieuwe UI
Uhhhquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:57 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Niet tegen jezelf praten he
[..]
Ja, maar ik kan dus totaal niet tekenen. :p
[..]
Zie hierboven. Ik kan niet tekenen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:57 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Niet tegen jezelf praten he
[..]
[..]
Zie hierboven. Ik kan niet tekenen.
Dat kannik toch nieeeeeeequote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je maar er nog steeds 1 schetsen voor mijn fobo![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:57 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik doe voorlopig even helemaal geen drugs meer, en roken al helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:59 schreef bondage het volgende:
[..]kusje op
![]()
En anders dikke joint roken, misschien lukt het dan wel
Sorry.quote:
verstandigquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik doe voorlopig even helemaal geen drugs meer, en roken al helemaal niet.
it's the thought that countsquote:
Ben bang een tweede badtripbob te worden, nee bedanktquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verstandig
[..]
it's the thought that counts
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ben bang een tweede badtripbob te worden, nee bedankt
Ah zo. Maar zoals gianni aangeeft verstandig. Zeker nu je aan de studie bent.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik doe voorlopig even helemaal geen drugs meer, en roken al helemaal niet.
Lekker kleding ontwerpenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Precies, dat gaat nu voor. Motivatie is er niet altijd, maar de behoefte om drugs te gebruiken (aka jezelf moedwillig naar de kanker helpen) is helemaal weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah zo. Maar zoals gianni aangeeft verstandig. Zeker nu je aan de studie bent.
Ik wil graag alles een keer geprobeerd hebben maar het is niet de bedoeling er kapot aan te gaan. Is ook de reden dat ik het bij joint hou en het alleen in het weekend doe.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Precies, dat gaat nu voor. Motivatie is er niet altijd, maar de behoefte om drugs te gebruiken (aka jezelf moedwillig naar de kanker helpen) is helemaal weg.
Je gaat er ook niet per definitie kapot aan. Als je het zelf in de hand kan houden, en mentaal stabiel bent, dan kun je uitproberen wat je wil. Zoals ik ook deed.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wil graag alles een keer geprobeerd hebben maar het is niet de bedoeling er kapot aan te gaan. Is ook de reden dat ik het bij joint hou en het alleen in het weekend doe.
Eens, dat in de hand houden kan ik gelukkig prima. Maar dat je aan de studie bent gegaan is een goede keuze geweest. Goed voor je toekomst en afleiding.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Je gaat er ook niet per definitie kapot aan. Als je het zelf in de hand kan houden, en mentaal stabiel bent, dan kun je uitproberen wat je wil. Zoals ik ook deed.
Tot ik in een depressie terecht kwam en zoveel mogelijk probeerde te pakken, puur om mezelf naar de klote te helpen (in de hoop dat ik een keer niet meer op zou staan).
Jij hoeft je geen zorgen te maken dusquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens, dat in de hand houden kan ik gelukkig prima. Maar dat je aan de studie bent gegaan is een goede keuze geweest. Goed voor je toekomst en afleiding.
Geen zorgen iddquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jij hoeft je geen zorgen te maken dus
(En natuurlijk goed inlezen, zorgen voor goede mensen om je heen en een leuke fijne sfeer maken).
En precies daarom ben ik daaraan begonnen. Meeste lesstof is geen bal aan. Heb aan het begin van het jaar uitleg gekregen over InDesign, en met dat kleine beetje uitleg kun je alles.
Voor de rest kende ik alles al.
nee, dat zou ik ook niet willenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Tekenen, ja dat zal ik nooit kunnen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen zorgen iddEn eens, omgeving is erg belangrijk.
Naja, tekenen is iets wat je misschien zou kunnen bijschaven
gebruikte je zo veel dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Precies, dat gaat nu voor. Motivatie is er niet altijd, maar de behoefte om drugs te gebruiken (aka jezelf moedwillig naar de kanker helpen) is helemaal weg.
Niet veel, en het was maar een korte periode, maar 2/3 keer per week bewust slechte rotzooi nemen is niet bepaald gezond. Was er niet verslaafd aan, deed het echt bewust.quote:
zoals wat?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Niet veel, en het was maar een korte periode, maar 2/3 keer per week bewust slechte rotzooi nemen is niet bepaald gezond. Was er niet verslaafd aan, deed het echt bewust.
Je zou maar zo kunnen tekenen: http://www.creativebloq.c(...)hotorealism-10135012quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Tekenen, ja dat zal ik nooit kunnen.
Perfectieftekenen is heel vet, heb daar idd ook wel wat tricks geleerd hoe je goed een huisje kan tekenen in perspectief. Portrettekenen ook wel, is een stuk simpeler dan gedacht.
Voor de rest allemaal dingen inkleuren (oftewel materialen uitproberen), en characters ontwerpen. Ik heb een druppeltje gemaakt die dronken is.
Hoe ga je alles proberen dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wil graag alles een keer geprobeerd hebben maar het is niet de bedoeling er kapot aan te gaan. Is ook de reden dat ik het bij joint hou en het alleen in het weekend doe.
Gewoon, pilletje slikken, postzegel likken, paddenstoelen vreten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe ga je alles proberen dan?
Heroïne zou ik niet doen trouwens
Ja true, maar je hield het toch bij wiet?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon, pilletje slikken, postzegel likken, paddenstoelen vreten.
Spuiten mijn niet gezien.
Voor nu wel, maar weet niet wat de toekomst brengtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja true, maar je hield het toch bij wiet?
Spuiten hier ook niet nee.
Ah, k. Ik ga binnenkort eens de rest van de 2C-x serie proberen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor nu wel, maar weet niet wat de toekomst brengtHeb op dit moment in ieder geval geen belang bij iets anders dan wiet.
2c-i heb ik een paar jaar geleden met bob geprobeerd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, k. Ik ga binnenkort eens de rest van de 2C-x serie proberen.
daar heb ik nooit zo veel aan gevondenquote:
Met Bob ook echtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
2c-i heb ik een paar jaar geleden met bob geprobeerd.was erg leuk
Ik wel. Goeie pep kan ik intens van genieten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik nooit zo veel aan gevonden
geen idee of ik ooit goeie heb gehadquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik wel. Goeie pep kan ik intens van genieten.
Keta lijkt me ook wel tof.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee of ik ooit goeie heb gehad
ben sowieso wel aardig drugvrij de laatste tijd
Aw, klinkt tofquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Keta lijkt me ook wel tof.
[..]
Ik wel.
Ik nam het, en de roes was zo lekker, het leek wel een witte, satijnen deken die over me heen werd gewreven. Alleen de na-effecten waren niet zo fijn, maar dat kwam door de gebeurtenissen van die dag zelf. :p
Ja, en daarna krijg je een lulkick, een beweegkick, en word je zo chaotisch als de pest met dat gevoel op de achtergrond.quote:
Meh, ik hou liever m'n kop er nog iets bij. T is een beetje als alcohol waar je lichaam en geest scheiden en ik vind mezelf liever niet spartelend in een hoekje terug.quote:
wat?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:11 schreef RadioSlut het volgende:
Omg bah
Kom ik eens op deviantart.com om wat stock photo's te pikken voor een manipulatie, staat er ineens keigroot zo'n furryding met een half ontblote piemel in beeld. En dat is dan trending?
EDIT: Niet trending, maar wtf doet het op mn beeldscherm...
Moet ik m in dm sturen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat?
en nee, geen link aub. ben op mn werk
euhhhhhhhhhhhhquote:Zou het mogelijk zijn om zelf (als user dus) ook notes bij/over een andere user te plaatsen? Die notes moeten dan enkel voor jezelf zichtbaar zijn. Je zou dan dingen kunnen noteren als:
- "heeft mij goed geholpen met probleem X"
- "rotzak opgepast, haalt anderen onderuit"
- "020 supporter"
- "010 supporter"
- "dit is onze held Danny"
- "heeft mij een ban bezorgd als mod, negeren"
Nu houd ik dat bij in een kladblokje online, maar dan moet je dus steeds naar een andere site gaan
dm's van RS mogen altijdquote:
een verantwoordde lunch?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:37 schreef essnhills het volgende:
Koffie met tetten en een banaan TT. Wat moet ik daar nou van denken Beer.
hehhehe, nou vooruit.quote:
haiquote:
Ik heb hier eerder wel een tijdje gepost hoorquote:
haten op bananenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:43 schreef Sardu het volgende:
Zou nooit banaan eten.![]()
Eigenlijk wou ik hier niet eens posten...
Niet te vreten die troep. Alleen die textuur al.quote:
Jozef will be proud.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:32 schreef gianni61 het volgende:
flippiee is weer de schuilkelder in gevlucht
Dit is beter.quote:
Sorry, heb al 'n gesprek over masturberen op de andere lijn.quote:
Dan nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry, heb al 'n gesprek over masturberen op de andere lijn.
Broek uit en op je knietjes.quote:
als ik mn broek uit doe moet jij toch op je knietjes?quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij stiekem Dolan?!
Niet voor billekoek.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik mn broek uit doe moet jij toch op je knietjes?
Dit.quote:
IK MOET HEULEMAAL NIKSquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik mn broek uit doe moet jij toch op je knietjes?
Moet ik je slaanquote:
Hold on Captain! Seems like we have a feisty one overhere.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
IK MOET HEULEMAAL NIKS!
* pixelbitty slaat met zweep op de grond.
je moet niks zeg je netquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hold on Captain! Seems like we have a feisty one overhere.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hold on Captain! Seems like we have a feisty one overhere.
quote:
Wat een volk.quote:
Ik laat mezelf altijd doen.quote:
Probeer je chickie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik moet nog even een gewillig doelwit vinden.
Heeft dat zo'n knopje in de app om hem zo aan te sturen? Heb hier ook nog een Apple TV staan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
Dan liever vier tientjes meer voor een AppleTV waar je ook Netflix op kan kijken.
Kost zelfs meer dan een Chromecast.
Echt he. Het leek mij altijd wel spannend om naar de kamasutra beurs te gaan, maar nu ik dit heb gezienquote:
Kan je niet betre een seksspeeltjes winkel bezoeken + een stripbar/burlesqueshow?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Echt he. Het leek mij altijd wel spannend om naar de kamasutra beurs te gaan, maar nu ik dit heb gezien..
Ja weet ik dus niet, het lijkt wel alsof het alleen gekkies en viespeukies aantrekt dat soort dingenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je niet betre een seksspeeltjes winkel bezoeken + een stripbar/burlesqueshow?
Naja, het is ook zo dat ze die juist eruit zoeken en tonenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:59 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja weet ik dus niet, het lijkt wel alsof het alleen gekkies en viespeukies aantrekt dat soort dingen.
En een showtje, 5-0 graagquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moeten drie punten worden morgen.
Oh dan snap ik je welquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oss ligt 12 km van mij af. FC eindhoven en PSV 45 km.
Ik ben vorig seizoen de helft van de thuiswedstrijden geweest.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
Och, nooit over Oss, maar nu opeens welsupporter wanneer het uit komt he
[14.gif]quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben vorig seizoen de helft van de thuiswedstrijden geweest.
In de kou zitten nou nou poeh poeh. Een echte supporter die staat, zingt en springt een wedstrijd lang.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga naar het stadion, in de kou zitten.. ik wil een showtje5-0
Ik kijk altijd vanaf de bankquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
In de kou zitten nou nou poeh poeh. Een echte supporter die staat, zingt en springt een wedstrijd lang.
DOe jij dat dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
In de kou zitten nou nou poeh poeh. Een echte supporter die staat, zingt en springt een wedstrijd lang.
Gewoon zoveel mogelijk doelpunten. Doelsaldo speccen jwtzquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga naar het stadion, in de kou zitten.. ik wil een showtje5-0
Spekkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk doelpunten. Doelsaldo speccen jwtz
Wat je saai noemt, er zijn zoveel sub genres. En zo veel duizenden bands met ieder hun eigen draai, het is nooit saaiquote:
Dat wel, maar alleen metal; meh.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wat je saai noemt, er zijn zoveel sub genres. En zo veel duizenden bands met ieder hun eigen draai, het is nooit saai.
Ok ik geef toe ik kan ook genieten van pop, rock, dance, dubstep, sommige rap, rock and roll, blues etc maar meestal metalquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel, maar alleen metal; meh.
Luister alles wel eigenlijk
Huh wat... maar hoe...ohhhhhh.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kun je beter geen super pc halen, dan haal je dadelijk je opleiding niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |