goede muziek is het zeker niet, maar op zich wel grappigquote:
ik durfde niet toe te geven dat ik toch geen youtube hier heb en dus sowieso niet naar zn liedje ging luisterenquote:
Alweer godverdomme.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik durfde niet toe te geven dat ik toch geen youtube hier heb en dus sowieso niet naar zn liedje ging luisteren
Valt nog best mee aan deze kant.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet zo naar buiten
Sneeuw, hagel, al die shizz. Ik ben nu niet vrolijk meer
Ja het begint hier net weerquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Valt nog best mee aan deze kant.
Moggeh!
Leugensquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik durfde niet toe te geven dat ik toch geen youtube hier heb en dus sowieso niet naar zn liedje ging luisteren
'T is wel vochtig, maar weet zowaar een stukjen zon te spotten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja het begint hier net weer
En hailnz
Ik heb er nog een paar!quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:22 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ben opzoek naar mijn gamecube memory dat spontaan is verdwenen nadat mijn huisgenootje is opgerot. Its gooooone
!
RIP savegames.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:22 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ben opzoek naar mijn gamecube memory dat spontaan is verdwenen nadat mijn huisgenootje is opgerot. Its gooooone
!
Ja ik zie die zon ook. Maar dat is een lokketje. Ik doe dan 1 stap naar buiten, en BOEM, zon weg, windstoten, regen, alles.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
'T is wel vochtig, maar weet zowaar een stukjen zon te spotten.
Hahaha. Dat probleem ken ik. Buienradar checken, veilig het komende uur. Naar buiten en een bui op je kop krijgen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja ik zie die zon ook. Maar dat is een lokketje. Ik doe dan 1 stap naar buiten, en BOEM, zon weg, windstoten, regen, alles.
gewoon zonnig hoor, niks aan het handjequote:Op donderdag 29 januari 2015 14:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet zo naar buiten
Sneeuw, hagel, al die shizz. Ik ben nu niet vrolijk meer
Hoi stuur maar naar pixelbittyquote:
Dus dat, godverdoriequote:
Kon op de NES ook niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dus dat, godverdorie. Ik wil mijn spelletjes gewoon kunnen opslaan
Maar op de gamecube wel en ik wil hetquote:
nooit een gamecube gehadquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maar op de gamecube wel en ik wil het.
Ik heb wel meer consoles dan pc's gehadquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit een gamecube gehad
na de snes alleen nog maar pc
Herkenbaar godverdomme.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha. Dat probleem ken ik. Buienradar checken, veilig het komende uur. Naar buiten en een bui op je kop krijgen.
ik wil een nieuwe pc.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb wel meer consoles dan pc's gehadik zit nu aan mijn 3e pc ofzo
7 consoles zijn er wel doorheen gegaan
..
Wow wtf. Hahahahaquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar godverdomme.
[ afbeelding ]
Neen, ik zat 10 minuten op de fiets.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wow wtf. Hahahaha
Ben je net uit je sneeuwpop gekropen?![]()
Toffe schoenen wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar godverdomme.
[ afbeelding ]
Hier heel de dag al af en aanquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:07 schreef gianni61 het volgende:
hier nog steeds geen vuiltje vlokje aan de lucht
De NS heeft een andere mentaliteit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ben voorbereid op een sneeuwramp ik ben compleet gedoomsdayprepped. Sneeuw mij maar in!
Zit je Gamecube daar ook bij?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ben voorbereid op een sneeuwramp ik ben compleet gedoomsdayprepped. Sneeuw mij maar in!
Sneeuwramp?!quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef pixelbitty het volgende:
Epic combi.quote:
Zocht jij nog kaartjes btw? Of was dat die imposter Ama?quote:
Lijkt mij pas leuk als je niet meer naar je werk kan.quote:
Wat kinderaachtig,quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Ga moar over 10 min boven liggen sloapen
quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leeuwarden ,
http://www.dailymotion.co(...)eeuwarden_shortfilms
kijk eens aan
Sloavink met spruutjesquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:02 schreef Fokker89 het volgende:
Heb ik even wat te doen tijdens mn bak snert
http://www.nu.nl/media/39(...)ij-nos-journaal.htmlquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:20 schreef pixelbitty het volgende:
Wtf @nos journaal.. schijnt een gewapende man binnen te zijn gedrongen..
Kan wel raden wat voor manquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:20 schreef pixelbitty het volgende:
Wtf @nos journaal.. schijnt een gewapende man binnen te zijn gedrongen..
quote:
FOK! ondersteunt nu emojis 😎quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:34 schreef bondage het volgende:
Zijn de icoontjes in mijn sig bij jullie ook zo groot? Ineens na een update van Firefox![]()
[ afbeelding ]
Sinds wanneer kun je dat soort icoontjes in je sig doen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:34 schreef bondage het volgende:
Zijn de icoontjes in mijn sig bij jullie ook zo groot? Ineens na een update van Firefox![]()
[ afbeelding ]
>BUGquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. Vind het alleen niet zo tof in de sig, veel te groot
ohwquote:
radiomevrouwquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je dat soort icoontjes in je sig doen?
Al een tijdje, gewoon de code in de sig zettenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je dat soort icoontjes in je sig doen?
1 | & #10084; |
giannimanniquote:
Ah ik snap nu pas dat het emoji's betreft.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Al een tijdje, gewoon de code in de sig zetten
Het waren altijd kleine icoontjes, zoals door de browser weergegeven. Nu worden ze vervangen voor plaatjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ah ik snap nu pas dat het emoji's betreft.
u hierquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
giannimanni
[..]
Ah ik snap nu pas dat het emoji's betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |