SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:53 schreef over_hedge het volgende:
Als ik eerst in 3d doelpunten van clasie zou maken wel ja. Want echt beelden zijn er haast niet te vinden.
in amerika jaquote:
Als je al zijn veroveringen en splijtende steekballen zou uploaden dan heb je aan 2TB niet genoeg denk?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:53 schreef over_hedge het volgende:
Als ik eerst in 3d doelpunten van clasie zou maken wel ja. Want echt beelden zijn er haast niet te vinden.
Ah oke. Misschien toch maar eens gaan kijken, Homeland valt me vies tegen atmquote:
vipcoins is goedkoperquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:53 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Iemand ervaring met http://www.fifaah.com/ ?
Dit ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je al zijn veroveringen en splijtende steekballen zou uploaden dan heb je aan 2TB niet genoeg denk?
"Today I received my Wajong money...."quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En betere feedback op de site.
Ja , dat zag ik, maar Fifaah betalingmethode komt even beter uit,quote:
Ik moest gisteren ook even gniffelen toen ik het las jahquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:58 schreef DeWesp het volgende:
[..]
"Today I received my Wajong money...."
Gna gna
Di Maria dan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:04 schreef Kiid het volgende:
TOTY Di Maria of Messi, wat zouden jullie experts doen?
Messi is wel heel erg duur voor een NIF en Di Maria gaat denk ik alleen maar stijgen
Messi heeft wel het voordeel dat hij een millie goedkoper is en voor dat geld kan ik hem linken met Suarezquote:
Stel de vraag anders even duidelijk. Voor je team? voor de handel? wat wil je nou eigenlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:04 schreef Kiid het volgende:
TOTY Di Maria of Messi, wat zouden jullie experts doen?
Messi is wel heel erg duur voor een NIF en Di Maria gaat denk ik alleen maar stijgen
Voor mijn team natuurlijk pikkebaasquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Stel de vraag anders even duidelijk. Voor je team? voor de handel? wat wil je nou eigenlijk.
Dan zou ik voor Suarez en Messi gaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Messi heeft wel het voordeel dat hij een millie goedkoper is en voor dat geld kan ik hem linken met Suarez
Dilemma's. En mensen maar zeggen dat coins kopen gelukkig maakt
Dat was eigenlijk het antwoord wat ik wilde horenquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Suarez en Messi gaan
FC Groningen spelerquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:12 schreef over_hedge het volgende:
Ik zou voor di maria gaan. Suarez is een Ajacied.
Nu een leuk team met Di maria maken, als hij door de ozonlaag is gegaan verkopen en een team met messi maken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor mijn team natuurlijk pikkebaas
En dit is waarom mensen ik coins moeten kopen en jij gouden handjes hebt want jij kiest met je verstand en ik met mijn hartquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nu een leuk team met Di maria maken, als hij door de ozonlaag is gegaan verkopen en een team met messi maken.
Ach heb een dik team van 5mil maar mijn serie A discards speelde net zo lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dit is waarom mensen ik coins moeten kopen en jij gouden handjes hebt want jij kiest met je verstand en ik met mijn hart
Ja, klopt. Ik had ook een tijd lang een goedkoop team en dat speelt net zo goed, maar het gaat om het idee dat je met MessiGOD speelt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ach heb een dik team van 5mil maar mijn serie A discards speelde net zo lekker![]()
geld maakt niet gelukkig.
Nee johquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik had ook een tijd lang een goedkoop team en dat speelt net zo goed, maar het gaat om het idee dat je met MessiGOD speelt.
Als CAM lijkt mij het wel een jizz speler
4222 messi wide CAM Di maria andere wide CAMquote:
Mijn Suarez liep 3:1 tot aan de 100 goalsquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:26 schreef DePresident. het volgende:
Suarez is wel goed ja.
[ afbeelding ]
In welke formatie?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn Suarez liep 3:1 tot aan de 100 goals
ik kan betere statistieken overleggen van een speler die 1000x zo goedkoop isquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:26 schreef DePresident. het volgende:
Suarez is wel goed ja.
[ afbeelding ]
Oke.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik kan betere statistieken overleggen van een speler die 1000x zo goedkoop is
Ja je doet nu net alsof 1:1 lopen met je spits extreem goed is, en dan ben ik nog wel vreselijk slecht in FIFA ookquote:
Ligt er ook wel aan of het de enige spits is of 2 spitsen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja je doet nu net alsof 1:1 lopen met je spits extreem goed is, en dan ben ik nog wel vreselijk slecht in FIFA ook
Ik ben ook niet zo goed in FIFA. En extreem goed? Ik gaf dat ik hem 'wel goed' vond ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja je doet nu net alsof 1:1 lopen met je spits extreem goed is, en dan ben ik nog wel vreselijk slecht in FIFA ook
1 spitsen systeem is kut.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan of het de enige spits is of 2 spitsen.
Niet zo negatief doen tegen die jongen verdorie
1 spits is juist goddelijk, 4-3-3 4quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1 spitsen systeem is kut.
Oke zal lief doen
Ben best benieuwd naar hoe die SIF Rakitic gaat spelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
1 spits is juist goddelijk, 4-3-3 4![]()
[ afbeelding ]
Zoveel NIF spelers
Geen Konkoquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
1 spits is juist goddelijk, 4-3-3 4![]()
[ afbeelding ]
Zoveel NIF spelers
In dat geval kun je er beter een heel andere league bij betrekken, ipv Serie A.quote:
Maar ik wil juist Cuadrado. Robben is ook weer een miljoenquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval kun je er beter een heel andere league bij betrekken, ipv Serie A.
Nee want Shaqiriquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval kun je er beter een heel andere league bij betrekken, ipv Serie A.
Of Guarin ipv Pogba.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar ik wil juist Cuadrado. Robben is ook weer een miljoen
Ik kan ook IF Lichtsteiner doen en dan #Yolo Guadrado op 7 chem
Dan moet je IF Lichtsteiner nemen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee want ShaqiriAl kom je er dan ook niet met Konko....
BTW 1 van die Samba Sammetjes verkocht voor 48,5k. Minieme profit en wat meer cash vrijKoop ik er van de week wel 1 cheaper terug (hoop ik).
Is Shaqiri goed op RW dan? Ik vind het zo'n pijnlijk gezicht om een discard speler voorin te hebbenquote:
Jup goede shooting, goede dribbeling en snel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is Shaqiri goed op RW dan? Ik vind het zo'n pijnlijk gezicht om een discard speler voorin te hebben
Baasje hoor. Ik heb hem nu op RM, maar lijkt me op RW ook heel goed.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is Shaqiri goed op RW dan? Ik vind het zo'n pijnlijk gezicht om een discard speler voorin te hebben
Pacing, dribbeling...het is wat vandaagquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup goede shooting, goede dribbeling en snel.
Nou echt apart ja. Dat doen we hier anders nooit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het wel apart om al die mensen met dure teams te zien.
Wat is daar apart aan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het wel apart om al die mensen met dure teams te zien.
De discards Shaqiri en Mkhiarmeen zijn voor mij beter dan de dure Reus en Lewandowski (in hetzelfde team).quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jezusquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pacing, dribbeling...het is wat vandaag
Ik ben ook wel een Cuadrado fanquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De discards Shaqiri en Mkhiarmeen zijn voor mij beter dan de dure Reus en Lewandowski (in hetzelfde team).
En Cuadrado van 16k is beter dan SIF Sanchez van 1.3miljoen in een ander team
5 van de pakweg 7 spelers waar ik de grootste hekel aan heb in 1 teamquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:54 schreef Lastpost het volgende:
http://www.futhead.com/15/squads/19533794
Ook wel een leuk team dit.
Mooi team inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:54 schreef Lastpost het volgende:
http://www.futhead.com/15/squads/19533794
Ook wel een leuk team dit.
Cocktailsausje zoals M?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kreeg gelijk trek in zo'n visje, met van die lekkere saus. Is dat gek?
Dat is een bittere pilquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Robben op RM geprobeerd, daarna op RW. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat hij toch het beste is in de spits met 7 chem
Heb nu in het andere team hetzelfde experiment met Hazard lopen. Ik ga mijn oude reputatie weer terug krijgen vrees ikquote:
DS2 kan niet wachten om dat ene stickertje op je te plakkenquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Heb nu in het andere team hetzelfde experiment met Hazard lopen. Ik ga mijn oude reputatie weer terug krijgen vrees ik
Dat mag, anders zijn het steeds dezelfde die maar van alles moeten incasseren hierquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DS2 kan niet wachten om dat ene stickertje op je te plakken
Leer toch eens normaal te voetballen manquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Heb nu in het andere team hetzelfde experiment met Hazard lopen. Ik ga mijn oude reputatie weer terug krijgen vrees ik
Vertel mij watquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat mag, anders zijn het steeds dezelfde die maar van alles moeten incasseren hier
Het had erger gekund. Maar hawk en engine zijn ook positief voor de pacequote:Op donderdag 29 januari 2015 11:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vertel mij wat
Misschien moet je er ook even hunters op gooien, dan is er helemaal geen discussie meer over mogelijk.
Wat dan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DS2 kan niet wachten om dat ene stickertje op je te plakken
David luiz is maar kut. Rende elke keer als een blind paart naar voren.quote:
"Gotze had some trouble settling in at Bayern after his transfer from Dortmund..." etc etcquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het had erger gekund. Maar hawk en engine zijn ook positief voor de pace
[ afbeelding ]
Snel genoeg om terug te rennen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
David luiz is maar kut. Rende elke keer als een blind paart naar voren.
Hier kunnen dus geen misverstanden meer over bestaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is paart ook al Fok! Jargon, net als hont?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
David luiz is maar kut. Rende elke keer als een blind paart naar voren.
Dan de Nederlandse variant over Okocha. Wel 50 keer iets over gehoort in de wedstrijd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
"Gotze had some trouble settling in at Bayern after his transfer from Dortmund..." etc etc![]()
Alsof geld nog wat waard is. IF Chiellini kost al een goede 750K. Plus, bijvoorbeeld Barzagli is niet duur.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]wat een ebola voor dat geld ernst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |