Nu een leuk team met Di maria maken, als hij door de ozonlaag is gegaan verkopen en een team met messi maken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor mijn team natuurlijk pikkebaas
En dit is waarom mensen ik coins moeten kopen en jij gouden handjes hebt want jij kiest met je verstand en ik met mijn hartquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nu een leuk team met Di maria maken, als hij door de ozonlaag is gegaan verkopen en een team met messi maken.
Ach heb een dik team van 5mil maar mijn serie A discards speelde net zo lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dit is waarom mensen ik coins moeten kopen en jij gouden handjes hebt want jij kiest met je verstand en ik met mijn hart
Ja, klopt. Ik had ook een tijd lang een goedkoop team en dat speelt net zo goed, maar het gaat om het idee dat je met MessiGOD speelt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ach heb een dik team van 5mil maar mijn serie A discards speelde net zo lekker![]()
geld maakt niet gelukkig.
Nee johquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik had ook een tijd lang een goedkoop team en dat speelt net zo goed, maar het gaat om het idee dat je met MessiGOD speelt.
Als CAM lijkt mij het wel een jizz speler
4222 messi wide CAM Di maria andere wide CAMquote:
Mijn Suarez liep 3:1 tot aan de 100 goalsquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:26 schreef DePresident. het volgende:
Suarez is wel goed ja.
[ afbeelding ]
In welke formatie?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn Suarez liep 3:1 tot aan de 100 goals
ik kan betere statistieken overleggen van een speler die 1000x zo goedkoop isquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:26 schreef DePresident. het volgende:
Suarez is wel goed ja.
[ afbeelding ]
Oke.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik kan betere statistieken overleggen van een speler die 1000x zo goedkoop is
Ja je doet nu net alsof 1:1 lopen met je spits extreem goed is, en dan ben ik nog wel vreselijk slecht in FIFA ookquote:
Ligt er ook wel aan of het de enige spits is of 2 spitsen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja je doet nu net alsof 1:1 lopen met je spits extreem goed is, en dan ben ik nog wel vreselijk slecht in FIFA ook
Ik ben ook niet zo goed in FIFA. En extreem goed? Ik gaf dat ik hem 'wel goed' vond ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja je doet nu net alsof 1:1 lopen met je spits extreem goed is, en dan ben ik nog wel vreselijk slecht in FIFA ook
1 spitsen systeem is kut.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan of het de enige spits is of 2 spitsen.
Niet zo negatief doen tegen die jongen verdorie
1 spits is juist goddelijk, 4-3-3 4quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1 spitsen systeem is kut.
Oke zal lief doen
Ben best benieuwd naar hoe die SIF Rakitic gaat spelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
1 spits is juist goddelijk, 4-3-3 4![]()
[ afbeelding ]
Zoveel NIF spelers
Geen Konkoquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
1 spits is juist goddelijk, 4-3-3 4![]()
[ afbeelding ]
Zoveel NIF spelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |