In dat geval kun je er beter een heel andere league bij betrekken, ipv Serie A.quote:
Maar ik wil juist Cuadrado. Robben is ook weer een miljoenquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval kun je er beter een heel andere league bij betrekken, ipv Serie A.
Nee want Shaqiriquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval kun je er beter een heel andere league bij betrekken, ipv Serie A.
Of Guarin ipv Pogba.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar ik wil juist Cuadrado. Robben is ook weer een miljoen
Ik kan ook IF Lichtsteiner doen en dan #Yolo Guadrado op 7 chem
Dan moet je IF Lichtsteiner nemen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee want ShaqiriAl kom je er dan ook niet met Konko....
BTW 1 van die Samba Sammetjes verkocht voor 48,5k. Minieme profit en wat meer cash vrijKoop ik er van de week wel 1 cheaper terug (hoop ik).
Is Shaqiri goed op RW dan? Ik vind het zo'n pijnlijk gezicht om een discard speler voorin te hebbenquote:
Jup goede shooting, goede dribbeling en snel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is Shaqiri goed op RW dan? Ik vind het zo'n pijnlijk gezicht om een discard speler voorin te hebben
Baasje hoor. Ik heb hem nu op RM, maar lijkt me op RW ook heel goed.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is Shaqiri goed op RW dan? Ik vind het zo'n pijnlijk gezicht om een discard speler voorin te hebben
Pacing, dribbeling...het is wat vandaagquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup goede shooting, goede dribbeling en snel.
Nou echt apart ja. Dat doen we hier anders nooit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het wel apart om al die mensen met dure teams te zien.
Wat is daar apart aan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het wel apart om al die mensen met dure teams te zien.
De discards Shaqiri en Mkhiarmeen zijn voor mij beter dan de dure Reus en Lewandowski (in hetzelfde team).quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jezusquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pacing, dribbeling...het is wat vandaag
Ik ben ook wel een Cuadrado fanquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De discards Shaqiri en Mkhiarmeen zijn voor mij beter dan de dure Reus en Lewandowski (in hetzelfde team).
En Cuadrado van 16k is beter dan SIF Sanchez van 1.3miljoen in een ander team
5 van de pakweg 7 spelers waar ik de grootste hekel aan heb in 1 teamquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:54 schreef Lastpost het volgende:
http://www.futhead.com/15/squads/19533794
Ook wel een leuk team dit.
Mooi team inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:54 schreef Lastpost het volgende:
http://www.futhead.com/15/squads/19533794
Ook wel een leuk team dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |