SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke tochtjes:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord. Het klinkt op zich logisch, aan de andere kant vraag ik me dan af waarom fabrikanten dat aanbevolen montage gebied op de zadelrail niet kleiner maken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:07 schreef kanovinnie het volgende:
Kan me voorstellen dat het toch wat anders is. Er zal denk ik wat meer beweging in komen.
Tsja, hoeveel last zal je er daadwerkelijk van hebben? Merken wij simpele stervelingen dit?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord. Het klinkt op zich logisch, aan de andere kant vraag ik me dan af waarom fabrikanten dat aanbevolen montage gebied op de zadelrail niet kleiner maken.
dikke toerders die veel op hun zadel hangen zullen dit vast merken, maar afgetrainde goden zoals jij en ik hebben natuurlijk 90% druk op de pedalen, en nauwelijks druk op hun zadel, dus voelen dat nooitquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, hoeveel last zal je er daadwerkelijk van hebben? Merken wij simpele stervelingen dit?
Het staat natuurlijk wel mooier.
Als je de rail ver naar achteren schuift, dan is de druk op de punt van het zadel veel groter, en als je m naar voren schuift dan leunt het erg zwaar achterop. Niet elk zadel is daarop berekend, en het kan in ieder geval minder presteren dan hoe de fabrikant het bedacht heeft.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord. Het klinkt op zich logisch, aan de andere kant vraag ik me dan af waarom fabrikanten dat aanbevolen montage gebied op de zadelrail niet kleiner maken.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:23 schreef dop het volgende:
[..]
dikke toerders die veel op hun zadel hangen zullen dit vast merken, maar afgetrainde goden zoals jij en ik hebben natuurlijk 90% druk op de pedalen, en nauwelijks druk op hun zadel, dus voelen dat nooit
quote:salaris
Het pensioengevend salaris is in veel pensioenregelingen verschillend. In de documenten die u krijgt van de pensioenuitvoerder staat in de definities vermeld wat het pensioengevend salaris in uw pensioenregeling is.
Vaak wordt 12 keer het bruto maandsalaris vermeerderd met vakantietoeslag genomen als uitgangspunt voor de berekening van het pensioen. Dan vermenigvuldig je het bruto maandsalaris met 12,96 en je hebt het pensioengevend salaris.
Ik kom daarnaast ook nog andere definities tegen zoals:
13 periodesalarissen vermeerderd met vakantiegeld. Dan wordt het periodesalaris vermenigvuldigd met 14,04.
12 maandsalarissen, vermeerderd met vakantiegeld en een dertiende maand. Dan wordt het maandsalaris vermenigvuldigd met 13,96.
Het is uiteraard ook mogelijk dan de formulering in uw pensioenregeling van deze voorbeelden afwijkt. Kijk goed in de definities en bewaar uw loonstroken, zodat u het altijd kunt controleren.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:23 schreef dop het volgende:
[..]
dikke toerders die veel op hun zadel hangen zullen dit vast merken, maar afgetrainde goden zoals jij en ik hebben natuurlijk 90% druk op de pedalen, en nauwelijks druk op hun zadel, dus voelen dat nooit
Klopt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens, dit fietsenplan bestaat toch uberhaupt niet meer?
Met zulk weer moet je ook niet gaan fietsen maar even rijden en langlaufen, helaas dit weekend geen tijd voor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nog niks concreet bedacht hoor. Als het dit weekend alleen maar miezer en prut is, dan hoef je daarvoor niet naar het midden van het land af te reizen denk ik... Das alleen maar leuk als er een mooi vers pak krakende sneeuw ligt, dat niet ter plekke onder je reet wegdooit.
En zoals het er nu uitziet krijgen we eerder motregen en storm dan veel sneeuw.
Wow, dat is super zwaar op een tijdritfiets om die positie een hele rit vol te houden doordat je vaak verder naar voren zit en het stuur laag staat .quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik rij altijd zo naar m'n werk.
http://www.nationalefiets(...)_Fietsplan_2015.htmlquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens, dit fietsenplan bestaat toch uberhaupt niet meer?
En patroon maar klagen dat mijn training niet effectief isquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:35 schreef No-P het volgende:
[..]
Wow, dat is super zwaar op een tijdritfiets om die positie een hele rit vol te houden doordat je vaak verder naar voren zit en het stuur laag staat .
Zucht...quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:29 schreef buzz1291 het volgende:
@realbizzkit555555
Ik zou dat stukkie nog eens goed lezen mbt pensioengevend salaris, dan hoef je geen onzin meer uittepoepen.
[..]
Ik heb van m'n mountainbike trouwens mijn zadel afgehaald.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:35 schreef No-P het volgende:
[..]
Wow, dat is super zwaar op een tijdritfiets om die positie een hele rit vol te houden doordat je vaak verder naar voren zit en het stuur laag staat .
quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je hebt niet van die vloerkapjes om de buizen van je radiator zitten, dus dan zie je de decoupeerzaag-gaten in je laminaat. Dat zijn minpunten, maar aan de positieve kant: aan de overkant te zien woon je wel in een sjieke ouwe buurt met zo'n huis met hoge plafonds en alles![]()
Tenslotte vind ik die voorliefde voor alles zwart een beetje eng. Maar goed, ieder zn meug, in het profpeloton is zwart dit jaar tenslotte ook het nieuwe wit.
quote:
Afvallen as we speak...en tja...die telefoon die blijft nog evenquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi hoor. Nu nog afvallen en telefoon van het stuur en je bent helemaal t mannetje
Geen idee nog....gisteravond niet gefietst.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Fietsen die schoentjes een beetje lekker?
Prima fiets, alleen heb jij dus een zadelpen met minder of geen setback nodig lijkt het(?)
dat is geen fietsenplan vriend, en binnen de wkr zijn er nog nauwelijks werkgevers te vinden die, de aanschaf van een fiets willen laten vergoedenquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.nationalefiets(...)_Fietsplan_2015.html
Het heet niet meer zo inderdaad. Het is nu samengevat in een of andere wet, maar het is nog gewoon mogelijk om een fiets via de zaak te krijgen. Dat was alles wat ik wilde aangeven met die link.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:49 schreef dop het volgende:
[..]
dat is geen fietsenplan vriend, en binnen de wkr zijn er nog nauwelijks werkgevers te vinden die, de aanschaf van een fiets willen laten vergoeden
Sinds ik heb gezien dat Armstrong een wedstrijd kan winnen en doorfietst op een een lekke band, pomp ik mijn banden ook nooit meer op.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb van m'n mountainbike trouwens mijn zadel afgehaald.
Als je zonder derde mee kan worden op de olympische spelen, heb ik die rommel ook niet nodig.
niet dus want er zijn nauwelijks werkgevers die er aan meewerkenquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het heet niet meer zo inderdaad. Het is nu samengevat in een of andere wet, maar het is nog gewoon mogelijk om een fiets via de zaak te krijgen. Dat was alles wat ik wilde aangeven met die link.
Ik heb effe snel gelezen, en het is wat ik dacht dat het zou zijn. Maar volgens mij zit ik prima, want geen klachten. Maar ik heb dan ook behoorlijk korte beentjesquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow ik zat op setback te zoeken om het uit te leggen aan very en kwam dit tegen
[ afbeelding ]
wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |