Dat mag ik hopen ja, met je kanden een kommetje maken onder de mixer is niet te doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
Ik wil ook nog een Kenwood mixer met zo'n kom![]()
Ik heb een cheape Tristar... Maar hij was 50 euro. Dus als ik daar een paar jaar mee kan doen ben ik al blijquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
![]()
Die wil ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
En dan staat er ineens een takoyakipan al drie weken in m'n winkelmandje bij Amazon te wachten totdat ik tijd heb.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:29 schreef GekkePoes het volgende:
Kookwebwinkels surfen"Oh dat is lekker, en dat ook ...".en dan een week later komt er een enorme doos bij de post, en vraag ik me af " waar laat ik al die zooi..."
Ik zie het voor mequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja, met je kanden een kommetje maken onder de mixer is niet te doen.
Ik werk hier met een kneiterdegelijke Braun mixer die ouder is dan ik. Als ik nu een mixer zou moeten kopen, dan Kitchen Aid.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:30 schreef DrNick het volgende:
Oh Pixelbae, je zou de Magic Bullet best als Magic Wand kunnen gebruiken.
If you're brave enough
Deze, waar de knopjes niet plastic aanvoelen en afbreken als je de kom iets te entausiast gebruiktquote:
In plaats van een handmixer bedoel ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja, met je kanden een kommetje maken onder de mixer is niet te doen.
Ik werk hier met een kneiterdegelijke Braun mixer die ouder is dan ik. Als ik nu een mixer zou moeten kopen, dan Kitchen Aid.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:30 schreef DrNick het volgende:
Oh Pixelbae, je zou de Magic Bullet best als Magic Wand kunnen gebruiken.
If you're brave enough
Die stond bij mijn oude werk, een enorm mes erin en maakt niet uit wat je er in deed, het werd allemaal fijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:32 schreef DrNick het volgende:
Wij hadden een Magimix-mixer, maar die ging stuk na 20 jaar. Toen een Braun gehad, maar die ging na een paar jaar stuk. Nu hebben we een Philips. Tof ding.
de magic bullet bekers hebben verschillend gekleurde ringen, dus je kan nooit een 'vergissing' makenquote:
Handmixer he. Ik weet niet hoe je daar een mes in wil stoppen, maar fijn zal het niet wordenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die stond bij mijn oude werk, een enorm mes erin en maakt niet uit wat je er in deed, het werd allemaal fijn.
Ik zit me ineens te bedenken of je met een clone a willy set ook chocolade piemels of snoep piemels zou kunnen makenquote:
Ninja Edit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:32 schreef DrNick het volgende:
Wij hadden een Magimix-mixer, maar die ging stuk na 20 jaar. Toen een Braun gehad, maar die ging na een paar jaar stuk. Nu hebben we een Philips. Tof ding.
Liever ditquote:
Wat?quote:
Deze magimix had een beker met mes onder op de bodem.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Handmixer he. Ik weet niet hoe je daar een mes in wil stoppen, maar fijn zal het niet worden
Het antwoord is altijd ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:35 schreef pixelbitty het volgende:
Ik zit me ineens te bedenken of je met een clone a willy set ook chocolade piemels of snoep piemels zou kunnen maken... Zo random
...
Geen idee wat voor malmateriaal je dan gebruikt, maar voor chocolade zou ik wel foodsafe siliconen gebruiken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zit me ineens te bedenken of je met een clone a willy set ook chocolade piemels of snoep piemels zou kunnen maken... Zo random
...
Naja dat zijn dus dingen die ik mij afvroegquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee wat voor malmateriaal je dan gebruikt, maar voor chocolade zou ik wel foodsafe siliconen gebruiken.
Haha, TV kijken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:37 schreef pixelbitty het volgende:
Dus ik zit bij mijn moeder en die kijkt naar de campingzender weerman pietje paulusma, zit die kerel godverdomme de hele spongebob film te spoileren godverdomme!
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:37 schreef pixelbitty het volgende:
Dus ik zit bij mijn moeder en die kijkt naar de campingzender weerman pietje paulusma, zit die kerel godverdomme de hele spongebob film te spoileren godverdomme!
Ja wie doet dat nouquote:
Die verkopen ze ook zoquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
...
Dan moet je wel flink uitgewoond zijn moet dat passenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ninja Edit.
[..]
Liever dit
[ afbeelding ]
[..]
Wat?
Victor Vies tot niet te Vreten en het Puddingmonsterquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was een verschrikkelijk kinderboek.
Haha, omdat het groter is dan een huis. Hihiquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die verkopen ze ook zo
[..]
Dan moet je wel flink uitgewoond zijn moet dat passen
Dan is je pener weg, als je hem in een Magic Bullet stopt
Sletje! Wie?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:40 schreef DrNick het volgende:
Oeh, iemand heeft mijn nummer gehosseld. Awesome.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha, omdat het groter is dan een huis. Hihi
En dat laatste ben ik niet zo'n fan van. Vindt mijn pener fijn in een niet geblenderde variant.
Maar ik wil net zoals ze giant jelly snakes verkopen, gewoon een penis van jelly, ofwel het spul waar kikkertjes van gemaakt worden.. de bovenkant dan.. of de binnenkant van tummetjes..quote:
Je zou denken dat het eindresultaat wel food-safe is, omdat, ehh, tja. Maar geen idee waar je de afdruk in maakt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:37 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Naja dat zijn dus dingen die ik mij afvroeg!
mutti?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:40 schreef DrNick het volgende:
Oeh, iemand heeft mijn nummer gehosseld. Awesome.
Gewoon een dildo kopen, mal van maken, en daar chocolade in gietenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maar ik wil net zoals ze giant jelly snakes verkopen, gewoon een penis van jelly, ofwel het spul waar kikkertjes van gemaakt worden.. de bovenkant dan.. of de binnenkant van tummetjes..
Dat gaat ook over piemels zeker?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Victor Vies tot niet te Vreten en het Puddingmonster
Neen. Beste kinderboek ooit thoquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat gaat ook over piemels zeker?
quote:
Brb ik start de 3Dprinter op.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon een dildo kopen, mal van maken, en daar chocolade in gieten
Wat was het dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef GekkePoes het volgende:
/koopt tweedehands printer en ziet dat de laatste 3 projecten nog in de printer staan, laat printen....
(het zal je maar gebeuren zeg, en dan een demonstratie bij een serieus bedrijf ofo)
Ik weet niet, ik ken geen merkswastika's.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als ik er een keer één voor mezelf ga halen, zijn er nog aan te bevelen merken ?
ik had het over 3D printersquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ken geen merkswastika's.
Waarom vraag je dat aan Nick?quote:
Swastika kopen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als ik er een keer één voor mezelf ga halen, zijn er nog aan te bevelen merken ?
Weet ik niets vanquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:57 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik had het over 3D printers
maar swastikas printen, en die uitdelen in de trein
Bouwpakketten schrik ik niet zo van hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan Nick?
Maar kant en klaar, of een kitje? Als in, vind je het vervelend om een dagje met een handleiding een bouwpakketje in elkaar te zetten. Geen enge dingen verder.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:03 schreef ouyevoli het volgende:
Ik zal maar weer een keer wat van mezelf laten horen, ja?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:03 schreef ouyevoli het volgende:
Ik zal maar weer een keer wat van mezelf laten horen, ja?
Ultimaker. Hands down. En Nederlands ook. En die Ultimaker 2 reeks die ze nu hebben is alleen maar beter.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Bouwpakketten schrik ik niet zo van hoor.
Dafuq is dat nu weer? Ziet eruit alsof dat zo in het prijzen paket van 50 shades kan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ultimaker. Hands down. En Nederlands ook. En die Ultimaker 2 reeks die ze nu hebben is alleen maar beter.
[ afbeelding ]
Ziet er wel kek uitquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ultimaker. Hands down. En Nederlands ook. En die Ultimaker 2 reeks die ze nu hebben is alleen maar beter.
[ afbeelding ]
Een 3D printer, en hoe lang was jij cryogenisch ingevroren?quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:06 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dafuq is dat nu weer? Ziet eruit alsof dat zo in het prijzen paket van 50 shades kan.
Wat heb jij voor rare fetish?quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:06 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dafuq is dat nu weer? Ziet eruit alsof dat zo in het prijzen paket van 50 shades kan.
Kweetniet, stond een beetje stil allemaal. Koud was het wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een 3D printer, en hoe lang was jij cryogenisch ingevroren?
Wat heeft dat er nu weer mee van doen? Als jij met dildo in de vorm van deurklink aan komt lopen en ik vraag wat het in hemels naam is betekend dat toch niet gelijk dat dat een fetish van mij is? He.. he he he? Nou dan?quote:
Als het goed is worden objecten als honingraat structuur geprint, dan is het net of het solide is vanbinnenquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:09 schreef DrNick het volgende:
Wat kost printplastic per kubieke centimeter?
2 a 3 cent.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:09 schreef DrNick het volgende:
Wow.quote:
Hoe ziet dit er ooit uit als iets erotischquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:11 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee van doen? Als jij met dildo in de vorm van deurklink aan komt lopen en ik vraag wat het in hemels naam is betekend dat toch niet gelijk dat dat een fetish van mij is? He.. he he he? Nou dan?
Geen idee, nog nooit in verdiept eigenlijk. Wel gehoord dat het tamelijk prijzig is nog..quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:09 schreef DrNick het volgende:
Yes. En bijna alle prints zijn niet massief maar hebben een soort van honingraatstructuur van binnen. Kan je slechts 20% invullen, of 100%, wat je wilt.quote:
Verhelderend dit welquote:
Nice nice. Als ik ooit ruimte heb eens kopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. En bijna alle prints zijn niet massief maar hebben een soort van honingraatstructuur van binnen. Kan je slechts 20% invullen, of 100%, wat je wilt.
Valt ook wel mee, zo'n Ultimaker zit zo tussen de 1200 en de 1800, maar dan heb je ook wel het beste ding te pakken. Voor een paar honderd euro heb je ook wel een klein printertje waar je proprietaire filamentcartridges in kan steken, wat gewoon flauwekul is om goedkoop plastic duur te verkopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:14 schreef ouyevoli het volgende:
Hmm, misschien waren het de printers die prijzig zijn dan.
Zo vulde ik mijn gewone printerinkt altijd bij met goedkope inkt en een injectiespuit. scheelde 60 euro per maandquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, zo'n Ultimaker zit zo tussen de 1200 en de 1800, maar dan heb je ook wel het beste ding te pakken. Voor een paar honderd euro heb je ook wel een klein printertje waar je proprietaire filamentcartridges in kan steken, wat gewoon flauwekul is om goedkoop plastic duur te verkopen.
Yes. In het geval van 3Dprinters is het nog krampachtiger, want in die cartridge zit gewoon alleen die rol filament die je ook kan kopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zo vulde ik mijn gewone printerinkt altijd bij met goedkope inkt en een injectiespuit. scheelde 60 euro per maand
Zo zomaar op een woensdagavondquote:
Ik zie het al helemaal voor me, dat er in mijn klein kantoortje 6 van die grote spoelen staan met diverse kleuren op een printer aangeslotenquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. In het geval van 3Dprinters is het nog krampachtiger, want in die cartridge zit gewoon alleen die rol filament die je ook kan kopen.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
Fietskettingen in één keer printen. Omdat het kan.
[ afbeelding ]
Ongebruikelijke dingen verwacht je niet op zo'n gebruikelijke dag.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo zomaar op een woensdagavond
lol zou er over 20 jaar een spraakverwarring komen, dat mensen denken dat het printplaten zijn in hardware omdat ze worden uitgeprint?quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
Qua 3Dprinters geil ik wel onmeunig hard op die Objet printers. Die printen vloeibare hars met een inkjetkop, en je kan er meerdere cartridges insteken met harsen met verschillende eigenschappen, van rubber tot transparant tot weetikwat. In één keer een object printen dat uit verschillende materialen bestaat met bewegende onderdelen en al. En nauwkeurig.
[ afbeelding ]
Helaas heb ik niet 25.000 euro over.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben dan ook heel verrassendquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ongebruikelijke dingen verwacht je niet op zo'n gebruikelijke dag.
LEGO printen kan, maar ze blijven niet altijd even goed zitten. De toleranties die LEGO hanteert zijn bizar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]lego printen en dan die blokjes die je altijd nodig hebt maar nergens kan vinden
Hmm, tijdje terug dat ik daar in stond, ik ben benieuwd of ik nog steeds 'quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:25 schreef GekkePoes het volgende:
GC / Dagcijfers #235 - Met retards
lol 114 berichten, volgens mij had ik wat tijd over vandaag.
LEGOquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
LEGO printen kan, maar ze blijven niet altijd even goed zitten. De toleranties die LEGO hanteert zijn bizar.
Oeh 2e.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:25 schreef GekkePoes het volgende:
Mag wel ook voor die prijzenquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
LEGO printen kan, maar ze blijven niet altijd even goed zitten. De toleranties die LEGO hanteert zijn bizar.
Teveel bekenden uit deze sc in de top100quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:25 schreef GekkePoes het volgende:
Ik sta op 4quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Teveel bekenden uit deze sc in de top100
Slapen.. niks daarvanquote:
Dus dat. Ik doe nog ff een potje supermario smash brothers in bedquote:
Nice.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:59 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dus dat. Ik doe nog ff een potje supermario smash brothers in bed.
Je had jezelf nog wel kansrijk ingeschat toen je je hier registreerde?quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik sta op 4.. wat kansloos
..
Dat is ook alweer 10 jaar geledenquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je had jezelf nog wel kansrijk ingeschat toen je je hier registreerde?![]()
Toen ik nog jong was en in de liefde geloofde en al die onzin.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat is ook alweer 10 jaar geleden..
27 okt 2014quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Learned a lot, huh?quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh wowquote:
There is no love only zuul.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:21 schreef Fokker89 het volgende:
nou jongens slaap lekker
en meisjes natuurlijk
fok huisvest geen meisjesquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:21 schreef Fokker89 het volgende:
nou jongens slaap lekker
en meisjes natuurlijk
Toch niet... de nieuwe?quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:59 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dus dat. Ik doe nog ff een potje supermario smash brothers in bed.
There's no grills in teh interwebs.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fok huisvest geen meisjes
of vrouwen
sowieso geen gleufdieren
jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
There's no grills in teh interwebs.
Hoi!quote:
DE KUT VAN JE MOEDER HAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Wat is je favo groen trouwens?
hoi insoquote:
Ja de "nieuwe" die alweer 10 jaar oud isquote:
Mijne is appeltjes groen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Wat is je favo groen trouwens?
Dan heeft ze wel een beetje last van gonnoroequote:Op donderdag 29 januari 2015 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DE KUT VAN JE MOEDER HAHAHAHAHAHAHAHHA
Die is niet groen, daarvoor wordt'ie te vaak uitgeholt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Damn jaloers... Ik heb enkel Brawl :/quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja de "nieuwe" die alweer 10 jaar oud isik heb ook alle oude van door de jaren heen
..
Ik bedoelde weed. Omdat hij wiet parkiet heet.quote:
Is dat niet zwart? Of zijn 2011 Shane Dawson video's niet representatief als informatiebron voor SOA's?quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dan heeft ze wel een beetje last van gonnoroe.
Ja snap ik, maar ik maakte een garpjen omdat ik niet rookquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik bedoelde weed. Omdat hij wiet parkiet heet.
Mongoolquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
hoi inso
Shane dawson en trisha paytas zijn wandelende soa'squote:Op donderdag 29 januari 2015 01:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Is dat niet zwart? Of zijn 2011 Shane Dawson video's niet representatief als informatiebron voor SOA's?
Ik heb echt veul spelletjens.. Ik ben alleen mijn gamecube memory cards kwijtquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn jaloers... Ik heb enkel Brawl :/
Ik had ooit een wandelende soa.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Shane dawson en trisha paytas zijn wandelende soa's
ohquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dan heeft ze wel een beetje last van gonnoroe.
watquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die is niet groen, daarvoor wordt'ie te vaak uitgeholt.
ga naar je paddestoelquote:
Trisha is zo echt tho. Ik heb daarom gewoon respect. Shane is nog maagdquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Shane dawson en trisha paytas zijn wandelende soa's
Waw. Eerder behandelen man.quote:
Ik was bang voor de huisarts.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waw. Eerder behandelen man.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was bang voor de huisarts.tot ie echt begon te stinken en ik heb besloten dat we echt niet meer in 1 bed konden slapen. Schijnt dat ze tegenwoordig huisje, boompje, beestje leeft.
Hij is hetero en heeft een vriendin... Ik kan het ook amper geloven. Maar hij is gewoon sociaal ongemakkelijk, daardoor krijg je echt een rare indruk van hem.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:45 schreef wietparkiet het volgende:
wow wat een relnicht is die shane dawson
ik zei nicht geen homoquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij is hetero en heeft een vriendin... Ik kan het ook amper geloven. Maar hij is gewoon sociaal ongemakkelijk, daardoor krijg je echt een rare indruk van hem.
straight shaming dit iddquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:50 schreef wietparkiet het volgende:
godverdomme generaliserende sukkel ben je ook bram
quote:
Trisha heeft een gigantisch irritante manier van praten thoquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Trisha is zo echt tho. Ik heb daarom gewoon respect. Shane is nog maagdarme vent.
Of je gaat lekker even op een kaars zitten.quote:
hoezo zou ik dat doenquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Of je gaat lekker even op een kaars zitten.
Blijf dat vooral tegen jezelf zeggen schat.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo zou ik dat doen
ik heb geen seksuele afwijking ofzo :S
quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Blijf dat vooral tegen jezelf zeggen schat.
Is het niet beestjesquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was bang voor de huisarts.tot ie echt begon te stinken en ik heb besloten dat we echt niet meer in 1 bed konden slapen. Schijnt dat ze tegenwoordig huisje, boompje, beestje leeft.
wikipedia betrouwbare bron jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In welke vorm?
Geef me een bron die niet is aangetast door jouw wiet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wikipedia betrouwbare bron ja
quote:
www.wietparkiet.nl/dictonary/nichtquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geef me een bron die niet is aangetast door jouw wiet.
Ik verdedig normen en waarden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]sexualiteit willen verdedigen.
Waarom klikte ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
www.wietparkiet.nl/dictonary/nicht
Niet op een kaars zitten normen en waarden noemen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik verdedig normen en waarden.
Eerste terechte opmerking over mij in dit topic thoquote:
Geen idee joh, weet dat 't een kat heeft.quote:
Kanjer hoerquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:00 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
zou lesbisch voor worden
Relatiesquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee joh, weet dat 't een kat heeft.
Stevig setje poten dat. Niet mijn ding tho.quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:00 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
zou lesbisch voor worden
beter dan die feministische trollenquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je halfnaakt aan jan en alleman tonen.
Beter gewoon een keurig meisje.quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan die feministische trollen
heb jij beter danquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Stevig setje poten dat. Niet mijn ding tho.
beter gewoon single zijnquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter gewoon een keurig meisje.
Kanjer hoer? Hoe oud ben jequote:
Hoe is dat relevant?quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kanjer hoer? Hoe oud ben je?
ja modjes gaan huilen als je kanker hoer zou zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kanjer hoer? Hoe oud ben je?
Dan mag ik f5'en ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja modjes gaan huilen als je kanker hoer zou zeggen
Ik heb het toch over mijn interessesquote:
jajajajjaja tits or gtfoquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb het toch over mijn interesses!?
Tegenwoordig ook automatische dm banquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja is wel slecht geregeld
even fb topic aanmaken
"autorefresh tijdens ban"
heb genoeg nummers in mijn telefoon om het woord toch te verspreidenquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook automatische dm ban
Handle dat slecht
versta er geen kut vanquote:
against modern bansquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:08 schreef wietparkiet het volgende:
heb genoeg nummers in mijn telefoon om het woord toch te verspreiden
Kies dan een ander scheldwoord, als je kanjer hoer zegt lijk je wel een kind uit de kleuterklas die chips zegt ipv shitquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja modjes gaan huilen als je kanker hoer zou zeggen
de rest van de nederlandse scheldwoorden klinken helemaal debiel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kies dan een ander scheldwoord, als je kanjer hoer zegt lijk je wel een kind uit de kleuterklas die chips zegt ipv shit.
maar dan haal je het shockerende wegquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kies dan een ander scheldwoord, als je kanjer hoer zegt lijk je wel een kind uit de kleuterklas die chips zegt ipv shit.
Hier zitten ook sletten die niet te vertrouwen zijnquote:
gewoon hypocriet gedrag heden ten dagen hequote:Op donderdag 29 januari 2015 02:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar dan haal je het shockerende weg
aids en cholera zijn gewoon okee
maar kanker oh nee dat mag niet hoor "die en dat en mijn halve familie zijn er aan overleden"
alleen omdat het dichtbij staat
Rawrr goed stel baarheupen! Zou kind bij verwekken en niet erkennen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:00 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
zou lesbisch voor worden
beetje welquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon hypocriet gedrag heden ten dagen he
allochtonengedachtequote:Op donderdag 29 januari 2015 02:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Rawrr goed stel baarheupen! Zou kind bij verwekken en niet erkennen.
Meh, tyfus pest bekt gewoon minder lekker. Kanker heeft wel een lekkere tongval, wanneer je het goed doet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar kanker oh nee dat mag niet hoor "die en dat en mijn halve familie zijn er aan overleden"
De kat van de buren van mijn tantes achternicht uit duitsland haar buurman zijn dochter haar kat is overleden aan kanker.. #neverforgetquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gebruik het wel als dagelijks woordenschatquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh, tyfus pest bekt gewoon minder lekker. Kanker heeft wel een lekkere tongval, wanneer je het goed doet.
Zelf niet echt in m'n dagelijkse woordenschat zitten tho.
rip in peacequote:Op donderdag 29 januari 2015 02:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
De kat van de buren van mijn tantes achternicht uit duitsland haar buurman zijn dochter haar kat is overleden aan kanker.. #neverforget
toen ik laatst in nederland was 1 keer ik zei thuisquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gebruik het wel als dagelijks woordenschat
maar meer als iets me niet lukt tijdens spelletje of als ik iets laat vallen ofzo
maar niet echt bij mijn moeder en zusje in de buurt
bij mijn vader al helemaal niet gelijk slaag dan
Tering is nog wel een fijn woord, zit ook een mooie R in om nadruk op te leggen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh, tyfus pest bekt gewoon minder lekker. Kanker heeft wel een lekkere tongval, wanneer je het goed doet.
Zelf niet echt in m'n dagelijkse woordenschat zitten tho.
ja bij mijn moeder kan ik het wel flikkenquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toen ik laatst in nederland was 1 keer ik zei thuis
gelijk tik te pakken hoor
oh mijn vader geeft geen fuckquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja bij mijn moeder kan ik het wel flikken
die roept het heel af en toe zelf ook
maar bij mijn vader echt niet, paar jaar terug zijn broertje verloren aan kanker
Zoals dit! Ik vind het prachtig hoe woorden als: godverdomme, verkrachter en kanker rollen. Krachtig zoals een echte vloek hoort te klinken als je weer eens je teen kankerhard tegen de tafel stoot.quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gebruik het wel als dagelijks woordenschat
maar meer als iets me niet lukt tijdens spelletje of als ik iets laat vallen ofzo
maar niet echt bij mijn moeder en zusje in de buurt
bij mijn vader al helemaal niet gelijk slaag dan
En dat voor 'n kaas.quote:
godverdomme gebruik ik ook vaak jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zoals dit! Ik vind het prachtig hoe woorden als: godverdomme, verkrachter en kanker rollen. Krachtig zoals een echte vloek hoort te klinken als je weer eens je teen kankerhard tegen de tafel stoot.![]()
godverdomme ook standaardquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
godverdomme gebruik ik ook vaak ja
verkrachter echt nooit
kan ik thuis gewoon roepen in principequote:Op donderdag 29 januari 2015 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
godverdomme ook standaard
word ook niet echt gewaardeerd.
nee luister veel poolse rap laatste dagenquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:21 schreef wietparkiet het volgende:
inso had je deze al geluisterd?
Ik noem mijn hond wel eens verkrachterquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verkrachter echt nooit
hoe kan een teefje kussens neukenquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik noem mijn hond wel eens verkrachter. Ze neukt alle kussens in huis
mr polska zekerquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee luister veel poolse rap laatste dagen
paar enorm zieke tapes uitgekomen laatste maanden
Net zoals je hoopt dat er ooit een teef je pik zal schurenquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe kan een teefje kussens neuken
jmr ben aseksueelquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:27 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Net zoals je hoopt dat er ooit een teef je pik zal schuren
Verkrachter bekt hetzelfde als kanker.quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verkrachter echt nooit
hoe bekt dat lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verkrachter bekt hetzelfde als kanker.
Mensen die dan miepen over kanker vraag ik dan altijd of ze liever verkrachter horen.
"Nouja, dan liever verkrachter. Dat klinkt niet zo erg."
Oh.. heb je liever een dochter met kanker of een verkrachter?
Nope, maar ik vertel dan ook nooit iemand om op te kankeren. Oid. Puur als vloek wanneer je dus bijvoorbeeld je teen stoot.quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe bekt dat lekker
opverkrachteren klinkt toch niet
ga weg of oprotten werkt helaas niet bij sommige mensenquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nope, maar ik vertel dan ook nooit iemand om op te kankeren. Oid. Puur als vloek wanneer je dus bijvoorbeeld je teen stoot.
Het gaat mij er puur om hoe het bekt wanneer je je frustratie uit.
Zorgvuldiger worden met wie je om gaat?quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga weg of oprotten werkt helaas niet bij sommige mensen
nah prima mensenquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zorgvuldiger worden met wie je om gaat?![]()
Maar het zal ergens wel aan m'n uitspraak liggen dat het soms wat groffer bekt.
Alcohol valt niet echt tof bij je of wel?quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah prima mensen
en is niet zoveel keus of ik moet alcohol gaan drinken en dan blijf ik liever alleen
kom sowieso van een wat groffere achtergrond
word oncomfortabel van alcoholquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alcohol valt niet echt tof bij je of wel?
Ik heb een vrij gemengde groeo vrienden met blowers, drinkers een zooi die beide doen en dan nog de mensen die helemaal niets doen.
Nu moet ik toegeven dat de mensen die alleen alcohol drinken het meest problemen veroorzaken, maar loopt nooit echt uit de hand ofzo.
hoezoquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:42 schreef wietparkiet het volgende:
en is niet zoveel keus of ik moet alcohol gaan drinken
vind uitgaan niet leukquote:
ik ben ook geheelonthouder maar dan kun je nog wel met drinkers omgaan??quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind uitgaan niet leuk
verder weinig mensen in het dorp waar ik mee kan blowen
allemaal boeren hier dus blowen is eng en slecht voor je itt alcohol
zit ik daar als enige nuchterequote:Op donderdag 29 januari 2015 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben ook geheelonthouder maar dan kun je nog wel met drinkers omgaan??
ga je allen met vrienden om als ze onder invloed zijn danquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit ik daar als enige nuchtere
dat gaat ook snel vervelen
jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga je allen met vrienden om als ze onder invloed zijn dan
quote:Op donderdag 29 januari 2015 03:04 schreef wietparkiet het volgende:
maar vind mijn huidige vriendengroep prima
op 1 persoon na dan maar die krijgt vroeg of laat nog keertje goeie pakkie
Oh, ik heb ook een vriend die niet echt tegen alcohol kan en daarom alleen wiet rookt. Did past er prima tussen en voelt zich nooit echt opgelaten tussen ons.quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
word oncomfortabel van alcohol
lage tollerantie ook en vind dronken zijn geen drol aan
liever blowen. heb paar vrienden en mijn broertje waar ik standaard mee blow.
ben ook gestopt met drinken
Weet ik wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 03:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja heb het niet over internetkliekje
daar vallen sowieso andere mensen onder
Chillde vroeger met iedereen maar toen splitte iedereen op in 2 groepenquote:Op donderdag 29 januari 2015 03:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook een vriend die niet echt tegen alcohol kan en daarom alleen wiet rookt. Did past er prima tussen en voelt zich nooit echt opgelaten tussen ons.
Maar doen waar je je goed bij voelt natuurlijk.
En wie gingen er snuivenquote:Op donderdag 29 januari 2015 03:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Chillde vroeger met iedereen maar toen splitte iedereen op in 2 groepen
ik, mijn broertje en nog wat andere jongens gingen blowen en de rest ging drinken
van die jongens?quote:
pepquote:Op donderdag 29 januari 2015 03:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van die jongens?
niemand as far as i know
maar chill wel eens met een gozer die na het werk rustig een nakkie pep neemt
echt een mongool dat
De zuiperts natuurlijk. Ik heb nog nooit een stoner horen klagen dat ie nog harder stoned in slaap wil vallen.quote:
ja hij is die gozer die vroeg of laat pakkie gaat krijgenquote:
sjaakmat was groep 8 shitquote:Op donderdag 29 januari 2015 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is ook echt heel oldschool.
Standaard luisteren in groep 8![]()
Als een schaap over de dam is toch?quote:
heh bah.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als een schaap over de dam is toch?
Ik heb ook nog colleges.
Goedemorgen Giquote:
is het al weekend?quote:
Nog even volhouden manquote:
Komt goed...quote:
ik dacht al, wat voel ik..quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Komt goed...
* pixelbitty aait Gi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |