Dat mag ik hopen ja, met je kanden een kommetje maken onder de mixer is niet te doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
Ik wil ook nog een Kenwood mixer met zo'n kom![]()
Ik heb een cheape Tristar... Maar hij was 50 euro. Dus als ik daar een paar jaar mee kan doen ben ik al blijquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
![]()
Die wil ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
En dan staat er ineens een takoyakipan al drie weken in m'n winkelmandje bij Amazon te wachten totdat ik tijd heb.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:29 schreef GekkePoes het volgende:
Kookwebwinkels surfen"Oh dat is lekker, en dat ook ...".en dan een week later komt er een enorme doos bij de post, en vraag ik me af " waar laat ik al die zooi..."
Ik zie het voor mequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja, met je kanden een kommetje maken onder de mixer is niet te doen.
Ik werk hier met een kneiterdegelijke Braun mixer die ouder is dan ik. Als ik nu een mixer zou moeten kopen, dan Kitchen Aid.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:30 schreef DrNick het volgende:
Oh Pixelbae, je zou de Magic Bullet best als Magic Wand kunnen gebruiken.
If you're brave enough
Deze, waar de knopjes niet plastic aanvoelen en afbreken als je de kom iets te entausiast gebruiktquote:
In plaats van een handmixer bedoel ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja, met je kanden een kommetje maken onder de mixer is niet te doen.
Ik werk hier met een kneiterdegelijke Braun mixer die ouder is dan ik. Als ik nu een mixer zou moeten kopen, dan Kitchen Aid.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:30 schreef DrNick het volgende:
Oh Pixelbae, je zou de Magic Bullet best als Magic Wand kunnen gebruiken.
If you're brave enough
Die stond bij mijn oude werk, een enorm mes erin en maakt niet uit wat je er in deed, het werd allemaal fijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:32 schreef DrNick het volgende:
Wij hadden een Magimix-mixer, maar die ging stuk na 20 jaar. Toen een Braun gehad, maar die ging na een paar jaar stuk. Nu hebben we een Philips. Tof ding.
de magic bullet bekers hebben verschillend gekleurde ringen, dus je kan nooit een 'vergissing' makenquote:
Handmixer he. Ik weet niet hoe je daar een mes in wil stoppen, maar fijn zal het niet wordenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die stond bij mijn oude werk, een enorm mes erin en maakt niet uit wat je er in deed, het werd allemaal fijn.
Ik zit me ineens te bedenken of je met een clone a willy set ook chocolade piemels of snoep piemels zou kunnen makenquote:
Ninja Edit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:32 schreef DrNick het volgende:
Wij hadden een Magimix-mixer, maar die ging stuk na 20 jaar. Toen een Braun gehad, maar die ging na een paar jaar stuk. Nu hebben we een Philips. Tof ding.
Liever ditquote:
Wat?quote:
Deze magimix had een beker met mes onder op de bodem.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Handmixer he. Ik weet niet hoe je daar een mes in wil stoppen, maar fijn zal het niet worden
Het antwoord is altijd ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:35 schreef pixelbitty het volgende:
Ik zit me ineens te bedenken of je met een clone a willy set ook chocolade piemels of snoep piemels zou kunnen maken... Zo random
...
Geen idee wat voor malmateriaal je dan gebruikt, maar voor chocolade zou ik wel foodsafe siliconen gebruiken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zit me ineens te bedenken of je met een clone a willy set ook chocolade piemels of snoep piemels zou kunnen maken... Zo random
...
Naja dat zijn dus dingen die ik mij afvroegquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee wat voor malmateriaal je dan gebruikt, maar voor chocolade zou ik wel foodsafe siliconen gebruiken.
Haha, TV kijken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:37 schreef pixelbitty het volgende:
Dus ik zit bij mijn moeder en die kijkt naar de campingzender weerman pietje paulusma, zit die kerel godverdomme de hele spongebob film te spoileren godverdomme!
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:37 schreef pixelbitty het volgende:
Dus ik zit bij mijn moeder en die kijkt naar de campingzender weerman pietje paulusma, zit die kerel godverdomme de hele spongebob film te spoileren godverdomme!
Ja wie doet dat nouquote:
Die verkopen ze ook zoquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
...
Dan moet je wel flink uitgewoond zijn moet dat passenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ninja Edit.
[..]
Liever dit
[ afbeelding ]
[..]
Wat?
Victor Vies tot niet te Vreten en het Puddingmonsterquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was een verschrikkelijk kinderboek.
Haha, omdat het groter is dan een huis. Hihiquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die verkopen ze ook zo
[..]
Dan moet je wel flink uitgewoond zijn moet dat passen
Dan is je pener weg, als je hem in een Magic Bullet stopt
Sletje! Wie?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:40 schreef DrNick het volgende:
Oeh, iemand heeft mijn nummer gehosseld. Awesome.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha, omdat het groter is dan een huis. Hihi
En dat laatste ben ik niet zo'n fan van. Vindt mijn pener fijn in een niet geblenderde variant.
Maar ik wil net zoals ze giant jelly snakes verkopen, gewoon een penis van jelly, ofwel het spul waar kikkertjes van gemaakt worden.. de bovenkant dan.. of de binnenkant van tummetjes..quote:
Je zou denken dat het eindresultaat wel food-safe is, omdat, ehh, tja. Maar geen idee waar je de afdruk in maakt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:37 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Naja dat zijn dus dingen die ik mij afvroeg!
mutti?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:40 schreef DrNick het volgende:
Oeh, iemand heeft mijn nummer gehosseld. Awesome.
Gewoon een dildo kopen, mal van maken, en daar chocolade in gietenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maar ik wil net zoals ze giant jelly snakes verkopen, gewoon een penis van jelly, ofwel het spul waar kikkertjes van gemaakt worden.. de bovenkant dan.. of de binnenkant van tummetjes..
Dat gaat ook over piemels zeker?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Victor Vies tot niet te Vreten en het Puddingmonster
Neen. Beste kinderboek ooit thoquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat gaat ook over piemels zeker?
quote:
Brb ik start de 3Dprinter op.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon een dildo kopen, mal van maken, en daar chocolade in gieten
Wat was het dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef GekkePoes het volgende:
/koopt tweedehands printer en ziet dat de laatste 3 projecten nog in de printer staan, laat printen....
(het zal je maar gebeuren zeg, en dan een demonstratie bij een serieus bedrijf ofo)
Ik weet niet, ik ken geen merkswastika's.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als ik er een keer één voor mezelf ga halen, zijn er nog aan te bevelen merken ?
ik had het over 3D printersquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ken geen merkswastika's.
Waarom vraag je dat aan Nick?quote:
Swastika kopen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als ik er een keer één voor mezelf ga halen, zijn er nog aan te bevelen merken ?
Weet ik niets vanquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:57 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik had het over 3D printers
maar swastikas printen, en die uitdelen in de trein
Bouwpakketten schrik ik niet zo van hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan Nick?
Maar kant en klaar, of een kitje? Als in, vind je het vervelend om een dagje met een handleiding een bouwpakketje in elkaar te zetten. Geen enge dingen verder.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:03 schreef ouyevoli het volgende:
Ik zal maar weer een keer wat van mezelf laten horen, ja?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:03 schreef ouyevoli het volgende:
Ik zal maar weer een keer wat van mezelf laten horen, ja?
Ultimaker. Hands down. En Nederlands ook. En die Ultimaker 2 reeks die ze nu hebben is alleen maar beter.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Bouwpakketten schrik ik niet zo van hoor.
Dafuq is dat nu weer? Ziet eruit alsof dat zo in het prijzen paket van 50 shades kan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ultimaker. Hands down. En Nederlands ook. En die Ultimaker 2 reeks die ze nu hebben is alleen maar beter.
[ afbeelding ]
Ziet er wel kek uitquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ultimaker. Hands down. En Nederlands ook. En die Ultimaker 2 reeks die ze nu hebben is alleen maar beter.
[ afbeelding ]
Een 3D printer, en hoe lang was jij cryogenisch ingevroren?quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:06 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dafuq is dat nu weer? Ziet eruit alsof dat zo in het prijzen paket van 50 shades kan.
Wat heb jij voor rare fetish?quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:06 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dafuq is dat nu weer? Ziet eruit alsof dat zo in het prijzen paket van 50 shades kan.
Kweetniet, stond een beetje stil allemaal. Koud was het wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een 3D printer, en hoe lang was jij cryogenisch ingevroren?
Wat heeft dat er nu weer mee van doen? Als jij met dildo in de vorm van deurklink aan komt lopen en ik vraag wat het in hemels naam is betekend dat toch niet gelijk dat dat een fetish van mij is? He.. he he he? Nou dan?quote:
Als het goed is worden objecten als honingraat structuur geprint, dan is het net of het solide is vanbinnenquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:09 schreef DrNick het volgende:
Wat kost printplastic per kubieke centimeter?
2 a 3 cent.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:09 schreef DrNick het volgende:
Wow.quote:
Hoe ziet dit er ooit uit als iets erotischquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:11 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee van doen? Als jij met dildo in de vorm van deurklink aan komt lopen en ik vraag wat het in hemels naam is betekend dat toch niet gelijk dat dat een fetish van mij is? He.. he he he? Nou dan?
Geen idee, nog nooit in verdiept eigenlijk. Wel gehoord dat het tamelijk prijzig is nog..quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:09 schreef DrNick het volgende:
Yes. En bijna alle prints zijn niet massief maar hebben een soort van honingraatstructuur van binnen. Kan je slechts 20% invullen, of 100%, wat je wilt.quote:
Verhelderend dit welquote:
Nice nice. Als ik ooit ruimte heb eens kopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. En bijna alle prints zijn niet massief maar hebben een soort van honingraatstructuur van binnen. Kan je slechts 20% invullen, of 100%, wat je wilt.
Valt ook wel mee, zo'n Ultimaker zit zo tussen de 1200 en de 1800, maar dan heb je ook wel het beste ding te pakken. Voor een paar honderd euro heb je ook wel een klein printertje waar je proprietaire filamentcartridges in kan steken, wat gewoon flauwekul is om goedkoop plastic duur te verkopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:14 schreef ouyevoli het volgende:
Hmm, misschien waren het de printers die prijzig zijn dan.
Zo vulde ik mijn gewone printerinkt altijd bij met goedkope inkt en een injectiespuit. scheelde 60 euro per maandquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, zo'n Ultimaker zit zo tussen de 1200 en de 1800, maar dan heb je ook wel het beste ding te pakken. Voor een paar honderd euro heb je ook wel een klein printertje waar je proprietaire filamentcartridges in kan steken, wat gewoon flauwekul is om goedkoop plastic duur te verkopen.
Yes. In het geval van 3Dprinters is het nog krampachtiger, want in die cartridge zit gewoon alleen die rol filament die je ook kan kopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zo vulde ik mijn gewone printerinkt altijd bij met goedkope inkt en een injectiespuit. scheelde 60 euro per maand
Zo zomaar op een woensdagavondquote:
Ik zie het al helemaal voor me, dat er in mijn klein kantoortje 6 van die grote spoelen staan met diverse kleuren op een printer aangeslotenquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. In het geval van 3Dprinters is het nog krampachtiger, want in die cartridge zit gewoon alleen die rol filament die je ook kan kopen.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
Fietskettingen in één keer printen. Omdat het kan.
[ afbeelding ]
Ongebruikelijke dingen verwacht je niet op zo'n gebruikelijke dag.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo zomaar op een woensdagavond
lol zou er over 20 jaar een spraakverwarring komen, dat mensen denken dat het printplaten zijn in hardware omdat ze worden uitgeprint?quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
Qua 3Dprinters geil ik wel onmeunig hard op die Objet printers. Die printen vloeibare hars met een inkjetkop, en je kan er meerdere cartridges insteken met harsen met verschillende eigenschappen, van rubber tot transparant tot weetikwat. In één keer een object printen dat uit verschillende materialen bestaat met bewegende onderdelen en al. En nauwkeurig.
[ afbeelding ]
Helaas heb ik niet 25.000 euro over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |