Aaight.quote:
Versche jongetjes danquote:
quote:
Say whut?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:15 schreef IPA35 het volgende:
Woensdag college met versche meisjes recht van het VWO![]()
![]()
Ik ben alleen bot tegen mannen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet als je er voor betaalt en IPA zal het niet van zijn vriendelijke karakter moeten hebben.
Wow hipsterquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tot en met 2006 geweldig, daarna kut.
12 zelfs.quote:
Daarna eigenlijk niet zoveel meer geluisterd. Om het dan nu weer te gaan zien voelt al als jeugdsentiment...quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tot en met 2006 geweldig, daarna kut.
Dat klopt. Toen werd dit platgedraaid op de radioquote:
The second law is inderdaad welquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt. Toen werd dit platgedraaid op de radio![]()
Toen ik meer zelf muziek ging luisteren was Muse een van de eerste bands die ik luisterde. Eerste vier albums van Muse zijn echt heel tof. Met The Resistance werd het dertig keer minder en dat album er na kan ik niet aanhoren.
P vak...quote:
Vent, doe niet zo populair. Was jij nou die hbo er?quote:
Leer eerst eens hbo'er spellen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vent, doe niet zo populair. Was jij nou die hbo er?
Ik weet echt wel hoe dat moet, zie al mijn voorgaande post met haat op hbo. Maar ik lag op een ongemakkelijke positie en toen ik de apostrof aantikte, ging het mis en deed ik spatie. Vandaar.quote:
Bart, mijn camera op de lumia is ineens anders na de update. Hoe krijg ik die weer terugquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet echt wel hoe dat moet, zie al mijn voorgaande post met haat op hbo. Maar ik lag op een ongemakkelijke positie en toen ik de apostrof aantikte, ging het mis en deed ik spatie. Vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |