Gahaha nee. Had het gister over de zonnebank en Specularium maakte wel een goede grap; Mijn Turkness bijwerken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt een paspoort aangevraagd?
Goed bezig! Ben je ook weer makkelijker van je neven en nichten te onderscheiden!quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die ook een beetje bijgeknipt.
Ja is niet nodig toch. 1 pot nat.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed bezig! Ben je ook weer makkelijker van je neven en nichten te onderscheiden!
Met Pjo gaat het heel goed. Hij eet zelf en alle groente eb fruit. Krijgt nog wel wat eten van zijn pappa en mamma.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Uccie er ook?
Ik moet het nu al een week doen zonder updates over Pjohannes de prachtige valkparkiet.
Hoeveel heb je er genomen? Om echt problemen te krijgen moet je wel erg veel slikken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat zou er gebeuren als je te veel vitamine c pillen neemt?
Of het potje erom laten zitten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er genomen? Om echt problemen te krijgen moet je wel erg veel slikken.
Vliegen en dan weer landen is ook niet helemaal mijn dingetje, wat lijkt ie toch veel op mijquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met Pjo gaat het heel goed. Hij eet zelf en alle groente eb fruit. Krijgt nog wel wat eten van zijn pappa en mamma.
Hij vliegt ook goed. Landen is nog een beetje moeilijk, doet hij veel in de gordijnen.
4, maar je mag er maar 4 per dag. Maar het heeft waarschijnlijk toch ook geen nut om meer te nemen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er genomen? Om echt problemen te krijgen moet je wel erg veel slikken.
Neem dan gewoon wat fruit ipv die pillenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
4, maar je mag er maar 4 per dag. Maar het heeft waarschijnlijk toch ook geen nut om meer te nemen?
Heb net ook fruit gegeten. En zit nu aan een smoothie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem dan gewoon wat fruit ipv die pillen
Waarom nog die pillen danquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb net ook fruit gegeten. En zit nu aan een smoothie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is pas een valparkiet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, dat zijn toch helemaal geen valkparkieten.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als we dan toch dierenplaatjes doen doe ik mijn eigen hondjeLief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het got 99 problems but swag ain't one!quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is pas een valparkiet.
[ afbeelding ]
Nergens voor nodig, overschot van vitamine c plas je er toch weer uit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Extra toch. Geen idee of het werkt. Is dat gele doosje van Roter.
Hij is geëvolueerd tot Pimpjannes. Swag tot in de milky way.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het got 99 problems but swag ain't one!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |