Gahaha nee. Had het gister over de zonnebank en Specularium maakte wel een goede grap; Mijn Turkness bijwerken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt een paspoort aangevraagd?
Goed bezig! Ben je ook weer makkelijker van je neven en nichten te onderscheiden!quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die ook een beetje bijgeknipt.
Ja is niet nodig toch. 1 pot nat.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed bezig! Ben je ook weer makkelijker van je neven en nichten te onderscheiden!
Met Pjo gaat het heel goed. Hij eet zelf en alle groente eb fruit. Krijgt nog wel wat eten van zijn pappa en mamma.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Uccie er ook?
Ik moet het nu al een week doen zonder updates over Pjohannes de prachtige valkparkiet.
Hoeveel heb je er genomen? Om echt problemen te krijgen moet je wel erg veel slikken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat zou er gebeuren als je te veel vitamine c pillen neemt?
Of het potje erom laten zitten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er genomen? Om echt problemen te krijgen moet je wel erg veel slikken.
Vliegen en dan weer landen is ook niet helemaal mijn dingetje, wat lijkt ie toch veel op mijquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met Pjo gaat het heel goed. Hij eet zelf en alle groente eb fruit. Krijgt nog wel wat eten van zijn pappa en mamma.
Hij vliegt ook goed. Landen is nog een beetje moeilijk, doet hij veel in de gordijnen.
4, maar je mag er maar 4 per dag. Maar het heeft waarschijnlijk toch ook geen nut om meer te nemen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er genomen? Om echt problemen te krijgen moet je wel erg veel slikken.
Neem dan gewoon wat fruit ipv die pillenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
4, maar je mag er maar 4 per dag. Maar het heeft waarschijnlijk toch ook geen nut om meer te nemen?
Heb net ook fruit gegeten. En zit nu aan een smoothie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem dan gewoon wat fruit ipv die pillen
Waarom nog die pillen danquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb net ook fruit gegeten. En zit nu aan een smoothie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is pas een valparkiet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, dat zijn toch helemaal geen valkparkieten.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als we dan toch dierenplaatjes doen doe ik mijn eigen hondjeLief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het got 99 problems but swag ain't one!quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is pas een valparkiet.
[ afbeelding ]
Nergens voor nodig, overschot van vitamine c plas je er toch weer uit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Extra toch. Geen idee of het werkt. Is dat gele doosje van Roter.
Hij is geëvolueerd tot Pimpjannes. Swag tot in de milky way.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het got 99 problems but swag ain't one!
Heb je een tekort dan? Vitamines worden over het algemeen beter opgenomen uit fruit en groente dan uit pillen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Extra toch. Geen idee of het werkt. Is dat gele doosje van Roter.
Drop it like its hot!quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja denk dat ik wel een tekort heb ja:P Groentequote:Op donderdag 29 januari 2015 14:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je een tekort dan? Vitamines worden over het algemeen beter opgenomen uit fruit en groente dan uit pillen.
Wat een dropje hequote:
Pimp attack gelijk super effective tegen alle andere soorten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is geëvolueerd tot Pimpjannes. Swag tot in de milky way.
Jij bent een frituuradept?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja denk dat ik wel een tekort heb ja:P Groente
Oh laat mij even meegenieten, wat gooi je het liefst in de frituur?quote:
Uit fruit en groenten haal je ook ander spul dan alleen vitamine c hequote:Op donderdag 29 januari 2015 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja denk dat ik wel een tekort heb ja:P Groente
Nou heb dus geen frituur omdat ik dat anders elke dag zou eten. Maar bitterballen zijn toch wel mijn favoriet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh laat mij even meegenieten, wat gooi je het liefst in de frituur?
Doet me denken aan de UI van Wietparkiet uit het UI-politie-topic.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja moet opzoek naar ijzer en vitamine d denk ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uit fruit en groenten haal je ook ander spul dan alleen vitamine c he
Die zijn verrukkelijk ja, als ik in een stoute bui ben dan pak ik 2 dozen van die Mora partymix, met mini Mexicano's, Frikandellen, Kipnuggets, Bitterballen nou ja je kent het wel de hele rataplan en die mikker ik allemaal in de frituur, en dan vreet ik me helemaal kotsmisselijk whoahowhao wat is dit toch focking lekker.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou heb dus geen frituur omdat ik dat anders elke dag zou eten. Maar bitterballen zijn toch wel mijn favoriet.
Naar D is heel Nederland wel op zoek, deprimerend grijs weerquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja moet opzoek naar ijzer en vitamine d denk ik.
Snap precies waar je het over hebt!quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zijn verrukkelijk ja, als ik in een stoute bui ben dan pak ik 2 dozen van die Mora partymix, met mini Mexicano's, Frikandellen, Kipnuggets, Bitterballen nou ja je kent het wel de hele rataplan en die mikker ik allemaal in de frituur, en dan vreet ik me helemaal kotsmisselijk whoahowhao wat is dit toch focking lekker.
Achteraf voel je je zó schuldig dat je je voor de trein wil gooien, maar dat mag de pret niet drukken.
Ja daarom net zonnebank gepakt. Volgens mij werkt het :pquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naar D is heel Nederland wel op zoek, deprimerend grijs weer
Ik heb gisteren een paar heerlijke bitterballen geklapt bij een Gronings café! Heerlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zijn verrukkelijk ja, als ik in een stoute bui ben dan pak ik 2 dozen van die Mora partymix, met mini Mexicano's, Frikandellen, Kipnuggets, Bitterballen nou ja je kent het wel de hele rataplan en die mikker ik allemaal in de frituur, en dan vreet ik me helemaal kotsmisselijk whoahowhao wat is dit toch focking lekker.
Achteraf voel je je zó schuldig dat je je voor de trein wil gooien, maar dat mag de pret niet drukken.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daarom net zonnebank gepakt. Volgens mij werkt het :p
Sorry...quote:Bij een zonnebank worden veel van de vitamine D producerende UV-B stralen eruit gefilterd, aangezien dat deel van het UV-spectrum (dat voor vitamine D3 productie verantwoordelijk is) eveneens roodkleuring, verbranding en huidkanker kan veroorzaken.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_kunstmatige_bronnen
Die bitterballen zijn een feestje in je maag, wat een genot!quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een paar heerlijke bitterballen geklapt bij een Gronings café! Heerlijk.
Brie? Of Drie? Alison Brie?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet je wat super lekker is, en je verwacht het niet; Brie loempia's met honingmosterd saus
Dat ken ik niet, vertel mij meer.quote:
Dat is nou Franse kaas. Geef je dat nooit weg aan de armen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, vertel mij meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |