Nickjonquote:
Awesome.quote:
Neenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Awesome.
Heb je trouwens iedereen al geDMt voor meet?
Hoe wie watquote:
Ohjaquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tevens, "ohja" zeggen en vervolgens niets meer doesn't help.
Ja nou enquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neen![]()
Maar we hebben nog 4 maanden.![]()
Niet gezien. Weet ook niet of je wel zo van het pad af moet geraken dat je de onderkant kan bewandelen.quote:
LB weet ervan. Wat een treurnisquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet gezien. Weet ook niet of je wel zo van het pad af moet geraken dat je de onderkant kan bewandelen.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tegen die tijd is de ene helft dood, en de andere helft het al weer vergeten.
whut?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet gezien. Weet ook niet of je wel zo van het pad af moet geraken dat je de onderkant kan bewandelen.
Ik hoop dat ik bij de helft hoor die het is vergetenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tegen die tijd is de ene helft dood, en de andere helft het al weer vergeten.
Really? LBae heeft 'm mogen meeten?quote:
Anders zullen we in gedachte bij je zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik bij de helft hoor die het is vergeten.
Nee, maar zijn filmpjes wel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Really? LBae heeft 'm mogen meeten?
Dankjewel hoor snoepjequote:Op woensdag 28 januari 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Anders zullen we in gedachte bij je zijn
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Really? LBae heeft 'm mogen meeten?
En geduldig wachten tot haar tietjes verschrompelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Anders zullen we in gedachte bij je zijn
Krijg een beetje een stijfjequote:Op woensdag 28 januari 2015 20:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
En geduldig wachten tot haar tietjes verschrompelen.
Hork, mono, Moira, Fopje, HeaN, Maringo etc etcquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar wie moeten er allemaal geDMeld woorden
wat een knakkerquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Post 105 van Toto69
KLB / [KLB SC] KLB Radio
Sorry.quote:
Is goed Lbaequote:Op woensdag 28 januari 2015 20:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hork, mono, Moira, Fopje, HeaN, Maringo etc etc
jij bent ook de enige die daar gek genoeg voor isquote:
Mijn godquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Post 105 van Toto69
KLB / [KLB SC] KLB Radio
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent ook de enige die daar gek genoeg voor is
Nou heb ik een DM gestuurd, maar de user etc is niet bekendquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hork, mono, Moira, Fopje, HeaN, Maringo etc etc
Zal me trouwens niet verbazen dat ie nog op z'n inrichting zit opgesloten en alles bij elkaar verzint.quote:
Zou wel wat voor hem zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal me trouwens niet verbazen dat ie nog op z'n inrichting zit opgesloten en alles bij elkaar verzint.![]()
Ik denk dat een gedeelte van mijn hersenen zijn afgestorven toen ik dat allemaal las.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Post 105 van Toto69
KLB / [KLB SC] KLB Radio
zou me niks verbazen dat hij wel echt in een inrichting thuis hoortquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal me trouwens niet verbazen dat ie nog op z'n inrichting zit opgesloten en alles bij elkaar verzint.![]()
Als je er niets van begreep dan is het juist het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik denk dat een gedeelte van mijn hersenen zijn afgestorven toen ik dat allemaal las.
Gelukkigquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als je er niets van begreep dan is het juist het tegenovergestelde.
Ohquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou heb ik een DM gestuurd, maar de user etc is niet bekend
Dat laatste bericht in die post doet me dat wel vermoeden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gelukkig... die berichten volgden wel erg kort op elkaar, die gozer moet echt in een psychose hebben gezeten tijdens het schrijven er van
Moira.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou heb ik een DM gestuurd, maar de user etc is niet bekend
"etc" is niet Moiraquote:
Zo ver ben ik niet gekomenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat laatste bericht in die post doet me dat wel vermoeden.
It takes dedication to become a true master of teh internets, young padawan.quote:
Wacht, wat, huh?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Post 105 van Toto69
KLB / [KLB SC] KLB Radio
voor moira altijdquote:
Arcee heeft daar een leuk tooltje voorquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:41 schreef pixelbitty het volgende:
Ben wel benieuwd wat mijn cijfers zijn aan het einde v/d dag... Extreem veel gepost naar mijn idee
..
Ohjaquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Arcee heeft daar een leuk tooltje voor
valt best meequote:Op woensdag 28 januari 2015 21:41 schreef pixelbitty het volgende:
Ben wel benieuwd wat mijn cijfers zijn aan het einde v/d dag... Extreem veel gepost naar mijn idee
..
Hoe weet jij dat nouquote:
Ik dacht ooit na een hele dag posten dat ik in de top 5 zou staan met 530 berichten. maar er stond iemand met 1200 berichten op nr 1. en kwam niet verder dan de top 10quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:41 schreef pixelbitty het volgende:
..
Oh wow. Er zijn mensen die in een jaar minder posten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:57 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik dacht ooit na een hele dag posten dat ik in de top 5 zou staan met 530 berichten. maar er stond iemand met 1200 berichten op nr 1. en kwam niet verder dan de top 10
Ik niet, hoop ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:11 schreef DrNick het volgende:
Volgens mij heb ik de #300 al aangetikt.
Hoin ik wil graag een broodje mexicano met curry.quote:
Curryquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hoin ik wil graag een broodje mexicano met curry.
Curryquote:
Een echte mexicano eet men met curry. Dat weet eenieder.quote:
Satesaus beste saus.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een echte mexicano eet men met curry. Dat weet eenieder.
Patatje oorlogquote:
waarvan aktequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een echte mexicano eet men met curry. Dat weet eenieder.
Bohh bereklauw.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Patatje oorlog. Maar op een mexicano hoort curry. ook lekker op een kaassoufle. ook lekker bij een kroket.
Frikandel met satesaus though... Of een berehap
...
Ik heb zo'n honger nu...
Mayonaise van oliehoorn, curry van hela, ketchup van Heinz.quote:
satesaus beste saus voor rijst, maar bij frieten prefereer ik curry. Als in speciaal.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Patatje oorlog. Maar op een mexicano hoort curry. ook lekker op een kaassoufle. ook lekker bij een kroket.
...
Ik heb zo'n honger nu...
Amen!quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mayonaise van oliehoorn, curry van hela, ketchup van Heinz.
Dat is hoe het is.
was tijdens de Ibood huntquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh wow. Er zijn mensen die in een jaar minder posten.
OH en Satesaus van wijckoquote:
Die is wel lekker ookquote:
Ik was vroeger zo'n currykindje en ketchup bij patat. Tot op een dag een vriendelijke metalhead kwam verkondigen dat satesaus overal bij gegeten kon worden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
...
Ik heb zo'n honger nu...
Nooit gegeten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die is wel lekker ook.. de zaanse curry is ook goed
.
Oliehoorn curryquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit gegeten.Hela curry enige curry
Allemaal acceptabele antwoorden, alhoewel ik zelf toch de Oliehoorn curry prefereer. Alhoewel de pittige Hela curry ook niet vies was.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mayonaise van oliehoorn, curry van hela, ketchup van Heinz.
Dat is hoe het is.
Kaassoufle met sate is niet zo heel lekkerquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was vroeger zo'n currykindje en ketchup bij patat. Tot op een dag een vriendelijke metalhead kwam verkondigen dat satesaus overal bij gegeten kon worden.
Challenge accepted en sindsdien over op sate.
Paniekvoetbal ten top daar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:24 schreef DrNick het volgende:
http://9292.nl/calamiteit(...)te-ns-dienstregeling
Eeh, de neuk NS. Gaan we nu serieus bij elk beetje sneeuw rijden met een aangepaste dienstregeling?_
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Paniekvoetbal ten top daar.![]()
Wil wel eens onafhankelijk onderzoek naar de NS zien. Volgens mij klopt daar nog minder dan op een begraafplaats.
Helaquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit gegeten.Hela curry enige curry
Kaassouflequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kaassoufle met sate is niet zo heel lekker.
Godverdomme. Wel alle chemicaliën uit het gootsteenkastje snuiven omdat yolo maar nog geeneens curry geprobeerd hebben. Prioriteiten much?quote:
Dat eet ik dan ook nooit en kan ik dus niet weten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kaassoufle met sate is niet zo heel lekker.
met curry op een broodje, maar dan moet ie wel een half uur in zo een warmhoudding van de febo hebben gelegen.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Godverdomme. Wel alle chemicaliën uit het gootsteenkastje snuiven omdat yolo maar nog geeneens curry geprobeerd hebben. Prioriteiten much?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Godverdomme. Wel alle chemicaliën uit het gootsteenkastje snuiven omdat yolo maar nog geeneens curry geprobeerd hebben. Prioriteiten much?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:27 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
met curry op een broodje, maar dan moet ie wel een half uur in zo een warmhoudding van de febo hebben gelegen.
"Dag mejuffrouw, ik zou gaarne één broodje van u kopen."quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:28 schreef GekkePoes het volgende:
Trouwens, is het raar dat ik op de markt een los vers bolletje koop, om daar een broodje kroket van te maken? Scheeld 50 cent en het broodje is lekker vers
Euh.. nee, eigenlijk niet. Mits gemakzucht de overhand heeft.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:28 schreef GekkePoes het volgende:
Trouwens, is het raar dat ik op de markt een los vers bolletje koop, om daar een broodje kroket van te maken bij de Febo? Scheelt 50 cent en het broodje is lekker vers
quote:
quote:een half uur in zo een warmhoudding
*huiver* Je horrorschrijftalent evenaart dat van Lovecraft.quote:febo
Losse kadetjes 15 centquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Dag mejuffrouw, ik zou gaarne één broodje van u kopen."
Febo? Dan is het wel raarquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:28 schreef GekkePoes het volgende:
Trouwens, is het raar dat ik op de markt een los vers bolletje koop, om daar een broodje kroket van te maken bij de Febo? Scheelt 50 cent en het broodje is lekker vers
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
*huiver* Je horrorschrijftalent evenaart dat van Lovecraft.
Ja, allemaal leuk en aardig, maar zo'n kadetje doe je toch geen Febo-kroket aan. Die zou ik zelfs mijn huisstofmijt niet voerenquote:
Ja ik had maar een half uur pauze, dat was even over de markt lopen, bolletje halen, kroketje trekken. hapquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Febo? Dan is het wel raar
Ik denk je koopt een vers broodje op de markt, en frituurt dan zelf een Van Dobben-kroket
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
*huiver* Je horrorschrijftalent evenaart dat van Lovecraft.
Nomnomnom.quote:
Haal je toch wat andersquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja ik had maar een half uur pauze, dat was even over de markt lopen, bolletje halen, kroketje trekken. hap
Kan ook. Ik eet al veel te gezond door de weekquote:
De markt heeft haring.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja ik had maar een half uur pauze, dat was even over de markt lopen, bolletje halen, kroketje trekken. hap
Beter. Jezelf folteren met een Febo-maal gaat zelfs mij te ver.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Kan ook. Ik eet al veel te gezond door de week
nu maak ik mijn eigen brood en kroketten
Inderdaad, zo on-the-go koop je even snel een friteuse bij de blokker, frituurvet en ingrediënten voor de kroket bij de Appie en een klein dieselgeneratortje en een picknicktafel bij de bouwmarkt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en aardig, maar zo'n kadetje doe je toch geen Febo-kroket aan. Die zou ik zelfs mijn huisstofmijt niet voeren
Feboquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Beter. Jezelf folteren met een Febo-maal gaat zelfs mij te ver.
Met uitjes, zonder zuur.. nomnomnomquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
boh. harinkje is soms wel lekker hoor
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inderdaad, zo on-the-go koop je even snel een friteuse bij de blokker, frituurvet en ingrediënten voor de kroket bij de Appie en een klein dieselgeneratortje en een picknicktafel bij de bouwmarkt.
Of je doet het met de Febo-kroket omdat dat in de buurt zit, idgaf.
Natuurlijk, het is Rotterdam.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:34 schreef DrNick het volgende:
Is dat zondag geopend? Misschien eens wat donuts halen en foto's maken.
Die burgers frituren ze ook hequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Febowat een walgelijke zaak, ik was daar laatst bij spijtig toeval en ik had zo'n honger, ze hadden alles wat wellicht nog een beetje voedingswaarde had al van het menu geschrapt omdat die vieze vette varkens in amsterdam die troep niet vreten, alleen die vette grilburgers
!
Daar eet ik altijd friet bij Fleminck (voetboogstraat)quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Febowat een walgelijke zaak, ik was daar laatst bij spijtig toeval en ik had zo'n honger, ze hadden alles wat wellicht nog een beetje voedingswaarde had al van het menu geschrapt omdat die vieze vette varkens in amsterdam die troep niet vreten, alleen die vette grilburgers
!
Onz-kennerstopique.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Met uitjes, zonder zuur.. nomnomnom.
Rotterdam -> Bram Ladage.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die burgers frituren ze ook he
Smullers friet is wel goed te doen. Laatst met LB wat gegeten.
Die zag ik dan weer wel op de plaat gegrilled worden, dat dan weer welquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hmmquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Onz-kennerstopique.![]()
![]()
Ik ben trots dat er mensen met smaak in deze sc zitten.
Op Amstel moet je het iig nooit halen, daar steken ze het gerust nog 2 of 3 keer in de frituur eer ze het weg gooienquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smullers friet is echt niet al te best. Wordt verbloemd door HEEL VEEL zout en de saus.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Op Amstel moet je het iig nooit halen, daar steken ze het gerust nog 2 of 3 keer in de frituur eer ze het weg gooien!
Ik haalde wel eens frietjes bij bram ladage op hoog catharijnequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rotterdam -> Bram Ladage.
Alsjeblieft.
Een donut heeft een gaatje waar precies een kroket in past. Coincidence? I think not. Wie gaat proberen of het lekker is?quote:
Daar stond mijn kansloze kut ex tussenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
Iedere keer als ik aan Bram Ladage denk moet ik denken aan die ene avond in Rotterdam, ik liep voorbij de Mediamarkt en daar stond een enorme rij voor WoW: Wrath o/t Lich King voor de midnight release. Die figuren stonden al uren achter dranghekken, en de jongen in het kraampje op het plein verkondigde luid dat degenen vooraan gratis patat kregen. Als ze het zelf kwamen halen dan. Whehe.
meest ranzige friet die ik ooit heb gehad op een station:quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een donut heeft een gaatje waar precies een kroket in past. Coincidence? I think not. Wie gaat proberen of het lekker is?
Kronut.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een donut heeft een gaatje waar precies een kroket in past. Coincidence? I think not. Wie gaat proberen of het lekker is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
je kan ook een kroketburger bestellen, en een donut. er bij op leggenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laffe mmmora of Van Dobben?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat denk je van een bitterbal?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Laffe mmmora of Van Dobben?
In het geval van die laatste wil ik binnenkort wel de gok wagen.
quote:
quote:Dat moet ik eens proberen. Nu ben ik nieuwsgierig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Glaced donut met fillingquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vrees dat het beter smaakt in een bagel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
hoe weet je dat?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Op Amstel moet je het iig nooit halen, daar steken ze het gerust nog 2 of 3 keer in de frituur eer ze het weg gooien!
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het heeft een hele bijzondere structuur, en is best wel compact. Maar wel lekkerquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Dat moet ik eens proberen. Nu ben ik nieuwsgierig.
Oeh, eens langs gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rotterdam -> Bram Ladage.
Alsjeblieft.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
Iedere keer als ik aan Bram Ladage denk moet ik denken aan die ene avond in Rotterdam, ik liep voorbij de Mediamarkt en daar stond een enorme rij voor WoW: Wrath o/t Lich King voor de midnight release. Die figuren stonden al uren achter dranghekken, en de jongen in het kraampje op het plein verkondigde luid dat degenen vooraan gratis patat kregen. Als ze het zelf kwamen halen dan. Whehe.
Zondag foto's maken en donut's eten in de Markthal. Be there 1300.quote:
Als je bij zo'n zaak staat zie je het 9 van de 10 keer gebeuren als ze patat moeten bakken, dan flikkeren ze alle oude meuk weer bij de nieuwe friet voor een tikkie.quote:
Studeren bruhquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oeh, eens langs gaan.
[..]
10/10 zou gratis friet halen.
[..]
Zondag foto's maken en donut's eten in de Markthal. Be there 1300.
dat doen ze ook bij de mac, toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je bij zo'n zaak staat zie je het 9 van de 10 keer gebeuren als ze patat moeten bakken, dan flikkeren ze alle oude meuk weer bij de nieuwe friet voor een tikkie.
Vervolgens eet je taaie vette patat.
Waarom leek jullie dat een goed planquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:49 schreef GekkePoes het volgende:
Kroket in bierbeslag en dan frituren.
(Een van de creaties na een nachtje doorhalen en met vrienden recepten bedenken)
4 wekenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe lang duurt jouw tentamenweek wel niet?
Bij de mac word de friet max 10 minuten warmgehouden boven hete luchtquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat doen ze ook bij de mac, toch?
Ze doen het wel bij heel veel snacktentenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel dingen zijn best lekker in bierbeslag.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:49 schreef GekkePoes het volgende:
Kroket in bierbeslag en dan frituren.
(Een van de creaties na een nachtje doorhalen en met vrienden recepten bedenken)
bij de krulfrieten kan dat wel trouwens.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ze doen het wel bij heel veel snacktenten.. Ik heb 5 jaar voor BurgerKing gewerkt en ik zag het in mijn tijd als crewlid veel te vaak gebeuren
Over krulfrieten gaat ook geen zout, gewone friet wel, dus daar word je frituur ook nog eens rete goor vanquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
bij de krulfrieten kan dat wel trouwens.
Beidenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Be there or be ■
[ afbeelding ]
Ze maakt een rechthoekquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Be there or be ■
[ afbeelding ]
Bij grote ketens bijna altijd wel. Het is zo gemakkelijk en goedkoop.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ze doen het wel bij heel veel snacktenten.. Ik heb 5 jaar voor BurgerKing gewerkt en ik zag het in mijn tijd als crewlid veel te vaak gebeuren
Hadden ze bij de BK ook van die vet filterbakken onder de frituur, zodat het vet nog een keer kan worden gebruikt.?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Over krulfrieten gaat ook geen zout, gewone friet wel, dus daar word je frituur ook nog eens rete goor van.
Als je als man "partner" zegt lijkt het net alsof je je vriend bedoelt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:54 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk presentje voor mijn partner
Volgens mij valt het bij de mac nog hard mee. Die ketens liggen nogal onder de loep bij de voedselwaren authoriteit. (Mede door ons beeld ervan) en ze willen wel blijven bestaan dus is het vaak schoner dan je lokale "friet van piet".quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
diabeeeeetusquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:54 schreef DrNick het volgende:
Ik wil dat Dunkin' Donuts en In 'n Out burger hierheen komen
Klopt wel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je als man "partner" zegt lijkt het net alsof je je vriend bedoelt.
Ik at geen friet in mijn pauzesquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij grote ketens bijna altijd wel. Het is zo gemakkelijk en goedkoop.
Bij de BK werken is waarschijnlijk ook geen pretje als je dat voedsel nu nog moet eten.
Oh, die is er nogquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Watsgeburt met je tienermoeder?
Maar die bakken dan weer vaak op bestelling, want anders verspillen ze teveel. Lokale tenten met veel klandizie zijn wel gevaarlijk wat dat betreft.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens mij valt het bij de mac nog hard mee. Die ketens liggen nogal onder de loep bij de voedselwaren authoriteit. (Mede door ons beeld ervan) en ze willen wel blijven bestaan dus is het vaak schoner dan je lokale "friet van piet".
Goede burgerrestaurants zijn ook prima, maar ik maak ze inderdaad het liefste zelf.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik at geen friet in mijn pauzes.. ik at koolhydraat arm, burger zonder brood, zelf gemaakt vers gegrilled, nom
.
En nu maak ik mijn eigen burgersVeel lekkerder en goedkoper
.
Dat was gewoon een afvoer naar een put volgens mijquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hadden ze bij de BK ook van die vet filterbakken onder de frituur, zodat het vet nog een keer kan worden gebruikt.?
Heel vaak kunnen ze aan de drukte wel zien hoeveel er moet worden voorgebakken. ze gooien liever 5 porties weg, dan 5 mensen die te lang moeten wachten ( dan gaan de timers in het rood, en dat zien ze op het hoofdkantoor)quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die bakken dan weer vaak op bestelling, want anders verspillen ze teveel. Lokale tenten met veel klandizie zijn wel gevaarlijk wat dat betreft.
Fuck ja. en taco bell.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:54 schreef DrNick het volgende:
Ik wil dat Dunkin' Donuts en In 'n Out burger hierheen komen
Dat is waar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Heel vaak kunnen ze aan de drukte wel zien hoeveel er moet worden voorgebakken. ze gooien liever 5 porties weg, dan 5 mensen die te lang moeten wachten ( dan gaan de timers in het rood, en dat zien ze op het hoofdkantoor)
Nick is homo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je als man "partner" zegt lijkt het net alsof je je vriend bedoelt.
Ik zag bij de Mac een keer een paar personeelsleden stuntelen, en die lieten een heel 100 liter vat met gebruikt vet omflikkeren op de parkeerplaatsquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat was gewoon een afvoer naar een put volgens mij.
Ja dat denk je hoor, er is zeker een strenge controle, maar die komt gemiddeld 1 keer in de zoveel maanden onaangekondigd.. en er gaat regelmatig een mac donalds of een burgerking een weekje dicht omdat ze die test gefaalt hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens mij valt het bij de mac nog hard mee. Die ketens liggen nogal onder de loep bij de voedselwaren authoriteit. (Mede door ons beeld ervan) en ze willen wel blijven bestaan dus is het vaak schoner dan je lokale "friet van piet".
Nooit gezien dat onze mac/bk dicht wasquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dat denk je hoor, er is zeker een strenge controle, maar die komt gemiddeld 1 keer in de zoveel maanden onaangekondigd.. en er gaat regelmatig een mac donalds of een burgerking een weekje dicht omdat ze die test gefaalt hebben..
Dat is ehh, vrij specifiek. Had je daar nog bijzondere plannen mee of vul je er gewoon op een dag een badkuip mee en ga je er in liggen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:58 schreef DrNick het volgende:
Later koop ik gewoon een vriezer en een half varken en een halve koe en 42 kippen
Bij BK liggen er vaak al burgers in de chute..quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die bakken dan weer vaak op bestelling, want anders verspillen ze teveel. Lokale tenten met veel klandizie zijn wel gevaarlijk wat dat betreft.
Dat zou je denken he, maar toch heeft 'ie een vriendin die met bijgeleverd geen-penis bewijs kwam.quote:
Ik bestel het liefst iets met extra bacon ofzoquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:02 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Bij BK liggen er vaak al burgers in de chute..
Daarom als ik al bij een BK of bij een MCD kom bestel ik een special, is hij iig vers.
Nooo... Lol OITNBquote:
Eten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ehh, vrij specifiek. Had je daar nog bijzondere plannen mee of vul je er gewoon op een dag een badkuip mee en ga je er in liggen?
Vriendin is wat veel gezegdquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou je denken he, maar toch heeft 'ie een vriendin die met bijgeleverd geen-penis bewijs kwam.
Taco'squote:Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Meh, ben niet zo'n taco-persoon.
Tacocat is een palindroom.
Nahhhquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Taco's. Burrito's
.
[ afbeelding ]
Ik kan het bijna niet voorstellen dat het er vies is bij de Mac. De schoonmaakregels zijn zo streng gecontroleerd. Ik was er de hele dag bezig met schoonmaaklijsten, temperatuurlijsten bezig, de sausjes meten op zuurgraad . de frituren met speciale sticks controleren of het vet goed is, De koelkasten controleren ,de augurken elke twee uur wegmieteren , uitjes bijvullen. 20 keer de handen wassen ( na elke meting en na het invullen van een lijst) Ik kwam bijna niet toe aan hamburgers bakkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dat denk je hoor, er is zeker een strenge controle, maar die komt gemiddeld 1 keer in de zoveel maanden onaangekondigd.. en er gaat regelmatig een mac donalds of een burgerking een weekje dicht omdat ze die test gefaalt hebben..
Oh bahquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weiger het woord bae te gebruiken.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Taco's. Burrito's
.
[ afbeelding ]
HA toch gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weiger het woord bae te gebruiken.
Watquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh bah.. en dat je volgende dag vieze eierboeren en ruften laat
..
Eieren..
Of zonder augurk, en dan is het druk, je ziet z moelijk doen om een augurkje eraf te halen, en als ze hem neerleggen zeggen "Ja ik ben erg allergisch voor augurk, gelukkig dat ze ze de augurken niet gewoon van het broodje halen"quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bestel het liefst iets met extra bacon ofzo
Yes die moest er eigenlijk bij, maar anders had ik zo'n grote post met ammal plaatjes enzo.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Of zonder augurk, en dan is het druk, je ziet z moelijk doen om een augurkje eraf te halen, en als ze hem neerleggen zeggen "Ja ik ben erg allergisch voor augurk, gelukkig dat ze ze de augurken niet gewoon van het broodje halen"
moet je ze dan ineens zien rennen, om een andere te pakken
Tis net snot bij de Mac.quote:
Ja chillquote:
quote:
Geen idee, bestel altijd zonder. Maar kom de laatste jaren nog zelden bij de McDonaldsquote:
Nice.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja chillMorgen dik 3 uur eerder vrij van school dan normaal
Dat vindt je chill? Lijkt me echt vet naar. Moet volgende week vrijdag alleen naar school voor een toets, die is gelukkig om 10:15quote:
Aye. Hoe later, hoe beter. Alhoewel tegen de middag fijner is, Net als vandaag, 1355quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vindt je chill? Lijkt me echt vet naar. Moet volgende week vrijdag alleen naar school voor een toets, die is gelukkig om 10:15Woensdag en donderdag vrij. Vrijdag ook rest van de dag. Lekkerrrrrrr
Waarom zo laat? Of is dat standaard?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Aye. Hoe later, hoe beter. Alhoewel tegen de middag fijner is, Net als vandaag, 1355
Vavo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zo laat? Of is dat standaard?
Dat is zo'n onzin ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:10 schreef GekkePoes het volgende:
Ik vond het wel debiel, dat de sausdispensers die in het keukengedeelte werden gebruikt alleen maar door de manager mochten worden afgesteld. Want stel je voor dat men weet hoeveel ketchup en mosterd er precies op komt, dan is het geheime recept bekend
[ afbeelding ]
Bij Burgerking was het gewoon Groot kringeltje ketchup, klein kringeltje mosterdquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:10 schreef GekkePoes het volgende:
Ik vond het wel debiel, dat de sausdispensers die in het keukengedeelte werden gebruikt alleen maar door de manager mochten worden afgesteld. Want stel je voor dat men weet hoeveel ketchup en mosterd er precies op komt, dan is het geheime recept bekend
[ afbeelding ]
Bij de standaard whopper of?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Bij Burgerking was het gewoon Groot kringeltje ketchup, klein kringeltje mosterd. HATS volgende burger.
Nee whopper was mayo over het bovenkantje, sla tomaat, vleesje op het onderkantje 4 augurkjes uitjes en een dikke kringel ketchupquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de standaard whopper of?
Ja, je mocht willen dat je een pik als een komkommer had HOHOO.. naja eigenlijk niet. te lang en te dikquote:
Ik heb eigenlijk het liefst een burger met barbecuesaus of joppiesaus.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee whopper was mayo over het bovenkantje, sla tomaat, vleesje op het onderkantje 4 augurkjes uitjes en een dikke kringel ketchup..
Ik zou echt zo weer kunnen beginnen als mijn carriere als IT specialist op de klippen loopt..
will it blend?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jaja, wat jij met je pener doet wil ik niet weten. Koop een Blendtec.
Precies, dat zou toch akelig zijn. 30 cm is me lang genoeg.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja, je mocht willen dat je een pik als een komkommer had HOHOO.. naja eigenlijk niet. te lang en te dik.
Ohh dat was de steakhouse burger die was echt lekkerquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het liefst een burger met barbecuesaus of joppiesaus.
Will it taco?quote:
steakhouse was goed, XT is ook oke.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ohh dat was de steakhouse burger die was echt lekker. met gefrituurde uitjes
.
Ik moet weer gaan atkinsen..
Behalve dat dick dan. Leuk om dingen mee te schillenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jaja, wat jij met je pener doet wil ik niet weten. Koop een Blendtec.
Geef mij maar de helftquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Precies, dat zou toch akelig zijn. 30 cm is me lang genoeg.
Shakespeare was zo z'n tijd vooruit met het vroege gebruik van blenders in zijn toneelstukken.quote:
Oh heldquote:
Zo'n vooruitstrevende man; een voorbeeld voor velenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shakespeare was zo z'n tijd vooruit met het vroege gebruik van blenders in zijn toneelstukken.
Die zijn echt goed.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:20 schreef DrNick het volgende:
Ik koop later wel een Blendtec Blender trouwens
http://www.blenderstore.n(...)e-blender-zwart.htmlquote:
Ik heb een magic bulletquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:20 schreef DrNick het volgende:
Ik koop later wel een Blendtec Blender trouwens
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://www.blenderstore.n(...)e-blender-zwart.html
600 euro. Is te doen voor een stukje geschiedenis.
Dat is echt heel mooi. Fucking de nederlandse princess blenders die je bij iedere cheapo terug vindt. Dit is gewoon apparaatporn.quote:
Die heb ik ook. dat ding blaast de ingredienten altijd helemaal naar boven, en er word niets gemalenquote:
Bramquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is echt heel mooi. Fucking de nederlandse princess blenders die je bij iedere cheapo terug vindt. Dit is gewoon apparaatporn.
Ik heb ook oprecht getwijfeld. Een review gezien en nope.jpg.quote:
Quesadillas in just 5 seconds, is't that amazing!?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:23 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die heb ik ook. dat ding blaast de ingredienten altijd helemaal naar boven, en er word niets gemalen
Naja ik heb er eentje die lijkt er op... en die blend echt super goed, alles word helemaal tot stront gemalenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:23 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die heb ik ook. dat ding blaast de ingredienten altijd helemaal naar boven, en er word niets gemalen
Die shit is wel lekker thoquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Quesadillas in just 5 seconds, is't that amazing!?
Oh dat heb ik ook hoorquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is dat ik weet wat het is anders zou ik bij zo'n naam denken aan een seksspeeltje.
Het water loopt me al in de mond.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:25 schreef pixelbitty het volgende:
alles word helemaal tot stront gemalen...
And we send you the ceramic knife if you order in 25 minutes.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Quesadillas in just 5 seconds, is't that amazing!?
Ja wat ik heb is echt een smoothie blender en geen salade blenderquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:25 schreef GekkePoes het volgende:
Of de kipstukjes en het partje ui vallen in de op volle toeren draaiende messen en is het geen kipsalade maar een fijne mouse .( ook niets verkeerd mee hoor)
Wie niet, wie niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is dat ik weet wat het is anders zou ik bij zo'n naam denken aan een seksspeeltje.
Voor mayonaise is ie wel erg geschikt. gewoon de olie mosterd en eidooier er in flikkeren en ZZZZT mayoquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:27 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja wat ik heb is echt een smoothie blender en geen salade blender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |