Nickjonquote:
Awesome.quote:
Neenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Awesome.
Heb je trouwens iedereen al geDMt voor meet?
Hoe wie watquote:
Ohjaquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tevens, "ohja" zeggen en vervolgens niets meer doesn't help.
Ja nou enquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neen![]()
Maar we hebben nog 4 maanden.![]()
Niet gezien. Weet ook niet of je wel zo van het pad af moet geraken dat je de onderkant kan bewandelen.quote:
LB weet ervan. Wat een treurnisquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet gezien. Weet ook niet of je wel zo van het pad af moet geraken dat je de onderkant kan bewandelen.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tegen die tijd is de ene helft dood, en de andere helft het al weer vergeten.
whut?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet gezien. Weet ook niet of je wel zo van het pad af moet geraken dat je de onderkant kan bewandelen.
Ik hoop dat ik bij de helft hoor die het is vergetenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tegen die tijd is de ene helft dood, en de andere helft het al weer vergeten.
Really? LBae heeft 'm mogen meeten?quote:
Anders zullen we in gedachte bij je zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik bij de helft hoor die het is vergeten.
Nee, maar zijn filmpjes wel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Really? LBae heeft 'm mogen meeten?
Dankjewel hoor snoepjequote:Op woensdag 28 januari 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Anders zullen we in gedachte bij je zijn
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Really? LBae heeft 'm mogen meeten?
En geduldig wachten tot haar tietjes verschrompelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Anders zullen we in gedachte bij je zijn
Krijg een beetje een stijfjequote:Op woensdag 28 januari 2015 20:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
En geduldig wachten tot haar tietjes verschrompelen.
Hork, mono, Moira, Fopje, HeaN, Maringo etc etcquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar wie moeten er allemaal geDMeld woorden
wat een knakkerquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Post 105 van Toto69
KLB / [KLB SC] KLB Radio
Sorry.quote:
Is goed Lbaequote:Op woensdag 28 januari 2015 20:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hork, mono, Moira, Fopje, HeaN, Maringo etc etc
jij bent ook de enige die daar gek genoeg voor isquote:
Mijn godquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Post 105 van Toto69
KLB / [KLB SC] KLB Radio
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent ook de enige die daar gek genoeg voor is
Nou heb ik een DM gestuurd, maar de user etc is niet bekendquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hork, mono, Moira, Fopje, HeaN, Maringo etc etc
Zal me trouwens niet verbazen dat ie nog op z'n inrichting zit opgesloten en alles bij elkaar verzint.quote:
Zou wel wat voor hem zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal me trouwens niet verbazen dat ie nog op z'n inrichting zit opgesloten en alles bij elkaar verzint.![]()
Ik denk dat een gedeelte van mijn hersenen zijn afgestorven toen ik dat allemaal las.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Post 105 van Toto69
KLB / [KLB SC] KLB Radio
zou me niks verbazen dat hij wel echt in een inrichting thuis hoortquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal me trouwens niet verbazen dat ie nog op z'n inrichting zit opgesloten en alles bij elkaar verzint.![]()
Als je er niets van begreep dan is het juist het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik denk dat een gedeelte van mijn hersenen zijn afgestorven toen ik dat allemaal las.
Gelukkigquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als je er niets van begreep dan is het juist het tegenovergestelde.
Ohquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou heb ik een DM gestuurd, maar de user etc is niet bekend
Dat laatste bericht in die post doet me dat wel vermoeden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gelukkig... die berichten volgden wel erg kort op elkaar, die gozer moet echt in een psychose hebben gezeten tijdens het schrijven er van
Moira.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou heb ik een DM gestuurd, maar de user etc is niet bekend
"etc" is niet Moiraquote:
Zo ver ben ik niet gekomenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat laatste bericht in die post doet me dat wel vermoeden.
It takes dedication to become a true master of teh internets, young padawan.quote:
Wacht, wat, huh?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Post 105 van Toto69
KLB / [KLB SC] KLB Radio
voor moira altijdquote:
Arcee heeft daar een leuk tooltje voorquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:41 schreef pixelbitty het volgende:
Ben wel benieuwd wat mijn cijfers zijn aan het einde v/d dag... Extreem veel gepost naar mijn idee
..
Ohjaquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Arcee heeft daar een leuk tooltje voor
valt best meequote:Op woensdag 28 januari 2015 21:41 schreef pixelbitty het volgende:
Ben wel benieuwd wat mijn cijfers zijn aan het einde v/d dag... Extreem veel gepost naar mijn idee
..
Hoe weet jij dat nouquote:
Ik dacht ooit na een hele dag posten dat ik in de top 5 zou staan met 530 berichten. maar er stond iemand met 1200 berichten op nr 1. en kwam niet verder dan de top 10quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:41 schreef pixelbitty het volgende:
..
Oh wow. Er zijn mensen die in een jaar minder posten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:57 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik dacht ooit na een hele dag posten dat ik in de top 5 zou staan met 530 berichten. maar er stond iemand met 1200 berichten op nr 1. en kwam niet verder dan de top 10
Ik niet, hoop ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:11 schreef DrNick het volgende:
Volgens mij heb ik de #300 al aangetikt.
Hoin ik wil graag een broodje mexicano met curry.quote:
Curryquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hoin ik wil graag een broodje mexicano met curry.
Curryquote:
Een echte mexicano eet men met curry. Dat weet eenieder.quote:
Satesaus beste saus.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een echte mexicano eet men met curry. Dat weet eenieder.
Patatje oorlogquote:
waarvan aktequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een echte mexicano eet men met curry. Dat weet eenieder.
Bohh bereklauw.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Patatje oorlog. Maar op een mexicano hoort curry. ook lekker op een kaassoufle. ook lekker bij een kroket.
Frikandel met satesaus though... Of een berehap
...
Ik heb zo'n honger nu...
Mayonaise van oliehoorn, curry van hela, ketchup van Heinz.quote:
satesaus beste saus voor rijst, maar bij frieten prefereer ik curry. Als in speciaal.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Patatje oorlog. Maar op een mexicano hoort curry. ook lekker op een kaassoufle. ook lekker bij een kroket.
...
Ik heb zo'n honger nu...
Amen!quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mayonaise van oliehoorn, curry van hela, ketchup van Heinz.
Dat is hoe het is.
was tijdens de Ibood huntquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh wow. Er zijn mensen die in een jaar minder posten.
OH en Satesaus van wijckoquote:
Die is wel lekker ookquote:
Ik was vroeger zo'n currykindje en ketchup bij patat. Tot op een dag een vriendelijke metalhead kwam verkondigen dat satesaus overal bij gegeten kon worden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
...
Ik heb zo'n honger nu...
Nooit gegeten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die is wel lekker ook.. de zaanse curry is ook goed
.
Oliehoorn curryquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit gegeten.Hela curry enige curry
Allemaal acceptabele antwoorden, alhoewel ik zelf toch de Oliehoorn curry prefereer. Alhoewel de pittige Hela curry ook niet vies was.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mayonaise van oliehoorn, curry van hela, ketchup van Heinz.
Dat is hoe het is.
Kaassoufle met sate is niet zo heel lekkerquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was vroeger zo'n currykindje en ketchup bij patat. Tot op een dag een vriendelijke metalhead kwam verkondigen dat satesaus overal bij gegeten kon worden.
Challenge accepted en sindsdien over op sate.
Paniekvoetbal ten top daar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:24 schreef DrNick het volgende:
http://9292.nl/calamiteit(...)te-ns-dienstregeling
Eeh, de neuk NS. Gaan we nu serieus bij elk beetje sneeuw rijden met een aangepaste dienstregeling?_
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Paniekvoetbal ten top daar.![]()
Wil wel eens onafhankelijk onderzoek naar de NS zien. Volgens mij klopt daar nog minder dan op een begraafplaats.
Helaquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit gegeten.Hela curry enige curry
Kaassouflequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kaassoufle met sate is niet zo heel lekker.
Godverdomme. Wel alle chemicaliën uit het gootsteenkastje snuiven omdat yolo maar nog geeneens curry geprobeerd hebben. Prioriteiten much?quote:
Dat eet ik dan ook nooit en kan ik dus niet weten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kaassoufle met sate is niet zo heel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |