SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast 2014:SPOILER: Prijzenkast 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg![]()
Hij voorspelde wel al een maand terug tijdens dat zuipfestijn al dat Naomi binnen een maand onder Gio zou liggen en toen werd ze hels, maar hij heeft toch gelijk gekregen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:43 schreef Cactus1 het volgende:
PP ziet de liefde tussen Nomie en Gio niet![]()
![]()
Gaby moet opnieuw voor de knip en plakshow, Pat moest dat wss ook maar die had geen zin in die poppenkast.![]()
![]()
Tarrels....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:45 schreef Cheszy het volgende:
Gabri: 1 streep aan EIVAN omdat die elke dag m'n oogbol wilt likken
Dalijk wint Eivan nog ook![]()
![]()
![]()
Yeah, weer 3 voor Ivan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Ivan![]()
![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ivan positief?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Slijmen bij haar schoonmoederquote:
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Ik wist het.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nicole even een sneer "Normaal zou ik mn stemmen verdelen maar na wat er de laatste tijd gebeurd is vind ik dat lastig"![]()
Weer 3 voor Ivan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:46 schreef Jian het volgende:
Nou hoop ik wel dat Ivan die gare Topie weigert .....![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
![]()
die WIlco drie op Ivan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ivan gaat het worden?
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: