G-darten inderdaad, ook wel vrouwendarten genoemd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
WTF is dit G-darten?
HEEL GOED MEISJE BIJNA HET BORD GERAAKT!
Waarom bestaat dat? Het is toch sowieso een G-sport?quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
WTF is dit G-darten?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WanhandredenFoooooooooooooooooooooooooooooooortie.
Intellectueel kan dit wel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt totaal niet de uitstraling om dit te doen.
Ik mis dat blauwe naampje inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt totaal niet de uitstraling om dit te doen.
Hij draaft zn act wel erg ver door.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes is met Paxcon, dit is geen grap, naar de Euroborg voor FC Groningen - Vitesse.
Gewoon zo'n stoere UI zoals intellectueel nemen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis dat blauwe naampje inderdaad.
Bij Tyron neem je dit vast een stuk serieuzer.
Nee, daar ligt het niet aan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis dat blauwe naampje inderdaad.
Dat weet Mani heus wel. Die twee zitten vuistdiep in elkaar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes is met Paxcon, dit is geen grap, naar de Euroborg voor FC Groningen - Vitesse.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
WTF is dit G-darten?
Mani zit al vuistdiep in Dekker.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat weet Mani heus wel. Die twee zitten vuistdiep in elkaar.
Hij heeft maar twee vuisten en ik weet zeker dat Mathieu ook ergens een plekje heeft.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani zit al vuistdiep in Dekker.
Wintjens derde doelman PSVquote:PSV heeft doelman Danny Wintjens aan zich gebonden. De 31-jarige Limburger wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van VVV-Venlo. Wintjens wordt achter Jeroen Zoet en Remko Pasveer derde doelman van de Eindhovense eredivisionist.
PSV was naarstig op zoek naar een derde doelman omdat Nigel Bertrams vanwege een schouderoperatie dit seizoen niet meer kan keepen. De koploper van de eredivisie had eerder Gino Coutinho van Excelsior op het oog, maar beide clubs kwamen er financieel niet uit.
Wintjens kwam eerder uit voor MVV, FC Twente, sc Heerenveen, Fortuna Sittard en PEC Zwolle.
PSV was naarstig op zoek naar een doelman met een bijzonder lange nek.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wintjens derde doelman PSV
Die heeft nog meer clubs versleten dan Kazim.
Dan huren ze toch langnek uit deEftelingquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV was naarstig op zoek naar een doelman met een bijzonder lange nek.
En hij komt uit Limburg. Scheelt weer in de reiskosten. Misschien krijgt PSV ook nog wel subsidie ook?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV was naarstig op zoek naar een doelman met een bijzonder lange nek.
Nou ja, als ze binnen nu en 5 minuten de 2-3 maken dan wordt de slotfase van de wedstrijd wel bijzonder spannend.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:19 schreef Joosie200 het volgende:
Aansluittreffer heur, dit doet de wedstrijd kantelen
Dat doe je normaliter alleen op donderdagen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als dit nog 3-3 wordt, poep ik straks voor de voordeur van mijn buurman
Calvin en Hobbes?quote:
Quoted for future reference.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond zorg ik voor een lading diarreequote:Op woensdag 28 januari 2015 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe je normaliter alleen op donderdagen.
Als de buurman van huis is, poepen de muizen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In mijn zoektocht naar dit plaatje opende in mijn puuush.quote:
Die linker ziet er een beetje uit als een vieze kraker. Verder wel een mooi plaatje, bedankt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn zoektocht naar dit plaatje opende in mijn puuush.
Nog niet gevonden, maar kwam wel dit tegen.
http://puu.sh/9jqZA/f03e6e7b0e.jpg
Geniet er van.
Wat een hippies.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn zoektocht naar dit plaatje opende in mijn puuush.
Nog niet gevonden, maar kwam wel dit tegen.
http://puu.sh/9jqZA/f03e6e7b0e.jpg
Geniet er van.
Wat ga je doen als het 4-4 wordt?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit scheelt mij een schijtbeurt bij mijn buurman.
Minister Poepsterkquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het nog 4-4 wordt ga ik schijten op het binnenhof.
Dan ejaculeer ik morgen in het gezicht van mijn vrouwelijke Turkse collega.quote:
Deze is zelfs voor mij te flauw.quote:
werd niet vastgehouden aan zijn shirtje inderdaad.quote:
Maar die intentie had hij wel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
werd niet vastgehouden aan zijn shirtje inderdaad.
Leuke grapquote:
Mwa, niet echt. Die was en is gewoon heel triest.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Het maakt de uitschakeling van PSV nog triester
Wat heb jij eigenlijk zo tegen PSV?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:31 schreef blup het volgende:
Roda wint van PSV, Excelsior van Roda,
Excelsior kampioen?
Lekkere weurst. Moi (dialect) hequote:
Nieuwe ronde: Grunn of Vitesse?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:32 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dank jullie vriendelijk.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:32 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dank jullie vriendelijk.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lekkere weurst. Moi (dialect) he
Die gok heb ik nog maar zelf genomen. ¤10 op Vitesse.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nieuwe ronde: Grunn of Vitesse?
Ik had meer met Leen van Frisia.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:35 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat Leen van Steensel dit allemaal niet meer mag meemaken.
Klopt maar als nog wel fijn dat ze eruit liggen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Het maakt de uitschakeling van PSV nog triester
Even ter toevoeging, de winnaar Zondag moet ook Mani = God of Cavaliers = God in zijn ondertitel zetten. Ok?quote:
Tchock sportief feitje van de dag.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
PSV is de enige club die niet drie keer wist te scoren in een wedstrijd tegen Roda dit jaar.
Kwam door al die missers.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
PSV is de enige club die niet drie keer wist te scoren in een wedstrijd tegen Roda dit jaar.
Akkoord.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even ter toevoeging, de winnaar Zondag moet ook Mani = God of Cavaliers = God in zijn ondertitel zetten. Ok?
quote:
Heeft hij geluk dat jij hem ziet en niet johannes. Anders had er nu een streep door z'n naam gestaan.quote:
Barney.gifquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? FC Twente speelt niet.
Ik merk dat dat een blijvertje is/wordtquote:
Alleen als het Syntix is toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft hij geluk dat jij hem ziet en niet johannes. Anders had er nu een streep door z'n naam gestaan.
Dingen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? FC Twente speelt niet.
Dunnow, ik vind PSV echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk zo tegen PSV?
Utrecht supporters hebben normaal vooral wat tegen Ajax.
Zo gek is dat niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:39 schreef blup het volgende:
[..]
Dunnow, ik vind PSV echt verschrikkelijk.
Haters gaan hatenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:39 schreef blup het volgende:
[..]
Dunnow, ik vind PSV echt verschrikkelijk.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2221348quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even ter toevoeging, de winnaar Zondag moet ook Mani = God of Cavaliers = God in zijn ondertitel zetten. Ok?
Mwoa, kan me er bijvoorbeeld aan ergeren dat er geen hond komt opdagen als ze een Europees potje spelen.quote:
Laatste jaren is het wel tot een kutclub verworven en heeft ajax wat knuffelbaarheid gekregen.quote:
Dit is net zoiets als ergeren aan dat het gras groeitquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:41 schreef blup het volgende:
[..]
Mwoa, kan me er bijvoorbeeld aan ergeren dat er geen hond komt opdagen als ze een Europees potje spelen.
MEMPHIS MEMPHIS MEMPHISquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zijn jullie favoriete buitenspelers op de Nederlandse velden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |