Wat heb jij eigenlijk zo tegen PSV?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:31 schreef blup het volgende:
Roda wint van PSV, Excelsior van Roda,
Excelsior kampioen?
Lekkere weurst. Moi (dialect) hequote:
Nieuwe ronde: Grunn of Vitesse?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:32 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dank jullie vriendelijk.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:32 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dank jullie vriendelijk.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lekkere weurst. Moi (dialect) he
Die gok heb ik nog maar zelf genomen. ¤10 op Vitesse.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nieuwe ronde: Grunn of Vitesse?
Ik had meer met Leen van Frisia.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:35 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat Leen van Steensel dit allemaal niet meer mag meemaken.
Klopt maar als nog wel fijn dat ze eruit liggen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Het maakt de uitschakeling van PSV nog triester
Even ter toevoeging, de winnaar Zondag moet ook Mani = God of Cavaliers = God in zijn ondertitel zetten. Ok?quote:
Tchock sportief feitje van de dag.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
PSV is de enige club die niet drie keer wist te scoren in een wedstrijd tegen Roda dit jaar.
Kwam door al die missers.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
PSV is de enige club die niet drie keer wist te scoren in een wedstrijd tegen Roda dit jaar.
Akkoord.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even ter toevoeging, de winnaar Zondag moet ook Mani = God of Cavaliers = God in zijn ondertitel zetten. Ok?
quote:
Heeft hij geluk dat jij hem ziet en niet johannes. Anders had er nu een streep door z'n naam gestaan.quote:
Barney.gifquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? FC Twente speelt niet.
Ik merk dat dat een blijvertje is/wordtquote:
Alleen als het Syntix is toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft hij geluk dat jij hem ziet en niet johannes. Anders had er nu een streep door z'n naam gestaan.
Dingen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? FC Twente speelt niet.
Dunnow, ik vind PSV echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk zo tegen PSV?
Utrecht supporters hebben normaal vooral wat tegen Ajax.
Zo gek is dat niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:39 schreef blup het volgende:
[..]
Dunnow, ik vind PSV echt verschrikkelijk.
Haters gaan hatenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:39 schreef blup het volgende:
[..]
Dunnow, ik vind PSV echt verschrikkelijk.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2221348quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even ter toevoeging, de winnaar Zondag moet ook Mani = God of Cavaliers = God in zijn ondertitel zetten. Ok?
Mwoa, kan me er bijvoorbeeld aan ergeren dat er geen hond komt opdagen als ze een Europees potje spelen.quote:
Laatste jaren is het wel tot een kutclub verworven en heeft ajax wat knuffelbaarheid gekregen.quote:
Dit is net zoiets als ergeren aan dat het gras groeitquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:41 schreef blup het volgende:
[..]
Mwoa, kan me er bijvoorbeeld aan ergeren dat er geen hond komt opdagen als ze een Europees potje spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |