quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Waar Ivan LauB met de feiten op haar neus drukt, was een nog leukere TT geweest
Ze heeft ze niet meer nodig ze heeft nu lauraquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:16 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Als je niet van het baasje kan winnen schop je zijn hondje...
Dat is zielig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:16 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Als je niet van het baasje kan winnen schop je zijn hondje...
Maar het is zo onterechtquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Whahaha hoor die neus lekker boos zijn![]()
![]()
![]()
quote:
Net als Lot altijd deed, waar Ivan haar vd week mee vergeleek.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Toekan zieltjes aan het winnen door zielig te doen, walgelijke stookneus
Proost Oma.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Zit ook al aan mijn derde Baileys, zo gezellig is het hier![]()
Uhhh je kleinzoon zit nog in bad dat weet je toch ?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Zit ook al aan mijn derde Baileys, zo gezellig is het hier![]()
Dat arme kind heeft niets anders dan rondhoppen links lullen en rechts niets doen..quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:18 schreef utopinee het volgende:
misschien moet je daar eens mee kappen laub, mensen helpen daar
daar zit namelijk niemand op te wachten, op jouw hulp
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:20 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Die topi gaat naar Gabrielle denk ik...
Daarom had hij dat juist moeten zeggen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:16 schreef Yeszie het volgende:
Nee neus hij houd zich vast aan wat er is gezien door zijn zussen
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]En dan was ik ook nog net te laat want ze keek nog dommer
Zoveel dat ze niet eens doorhebben dat ze het doen en er zo druk mee zijn dat ze geen tijd hebben voor wat nutigs.quote:
Hij hoeft pas om half 9 morgen ochtend op school te zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:20 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Uhhh je kleinzoon zit nog in bad dat weet je toch ?
Dik verdient.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:20 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Die topi gaat naar Gabrielle denk ik...
Ja van mij krijgt ze hem 100 %quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:20 schreef utopinee het volgende:
op zeker dat laub een elitestem gaat krijgen
heeft ze die al een keer gehad? ik houd het allemaal niet bij
Oh god laat Wilco de topi winnen. Dan wil ik Patricks reactie zien.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:21 schreef Kaleddi het volgende:
En de Topi gaat naar ....... Wilco en Collie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |