Flash? Wat is dat?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:06 schreef Skv het volgende:
Waarom werken flash players niet in Safari? Ik wil luisteren naar www.radioparadise.com maar krijg het niet voor elkaar.
tunein radio appquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:01 schreef Skv het volgende:
Sorry, wat? Ik heb een Apple TV en een dikke geluidsset en ik wil als ik thuis kom mijn favo internetradio aanzetten door alleen maar op play te hoeven drukken.
Hoe krijg ik dat voor elkaar? Die webplayer doet het blijkbaar niet.
Goeie, even proberen.quote:
Top, graag gedaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Goeie, even proberen.Werkt als een trein
Toch nog een aanvullende vraag.quote:
Flash.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:06 schreef Skv het volgende:
Waarom werken flash players niet in Safari? Ik wil luisteren naar www.radioparadise.com maar krijg het niet voor elkaar.
Als het toen al mogelijk was, waarom werkt het dan nu (15 jaar na dato) nog steeds niet?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Flash.!
2001 belde, ze wil haar technologie terug.
Omdat flash een compleet achterhaald, ouderwets concept is. Als iedereen het maar in stand blijft houden geraken we er nooit vanaf.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Als het toen al mogelijk was, waarom werkt het dan nu (15 jaar na dato) nog steeds niet?
Ik kan de stream nu dus luisteren via die radio-app, maar die gaat uit als ik de app sluit. Ben er nog steeds niet (een streampje muziek luisteren zonder gezeik, hoe moeilijk kan het zijn?).
Jaja, heel het internet gebruikt het nog maar het is achterhaald.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Omdat flash een compleet achterhaald, ouderwets concept is. Als iedereen het maar in stand blijft houden geraken we er nooit vanaf.
hmm.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Toch nog een aanvullende vraag.
Zodra ik de app sluit dan gaat de muziek direct uit.Zo kan ik mijn telefoon dus helemaal niet gebruiken als ik thuis muziek luister. Hoe zorg ik er voor dat de muziek door blijft spelen op de achtergrond, ook als ik wat anders doe? Net zoals Spotify zeg maar.
Daarvoor moet je op zoek gaan naar een radio streaming app die background play ondersteunt. Ik weet dat TuneIn Radio dat doet, maar of je jouw zender daarop kunt streamen, weet ik niet. Zoniet, dan zijn er genoeg alternatieven die ook background play hebben. Het is even uitproberen welke voor jou werkt, maar de meeste zijn gratis, dus het kost je alleen maar tijdquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Jaja, heel het internet gebruikt het nog maar het is achterhaald.![]()
Het gebruik van hout is ook achterhaald omdat we plastic hebben, maar toch gebruiken we het volop.
Anyway, andere discussie. Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik nou die stream kan luisteren en ondertussen mijn telefoon gewoon kan gebruiken. Dat ' ie op de achtergrond blijft draaien zoals Spotify.
Ik heb TuneIn Radio net geinstalleerdquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je op zoek gaan naar een radio streaming app die background play ondersteunt. Ik weet dat TuneIn Radio dat doet, maar of je jouw zender daarop kunt streamen, weet ik niet. Zoniet, dan zijn er genoeg alternatieven die ook background play hebben. Het is even uitproberen welke voor jou werkt, maar de meeste zijn gratis, dus het kost je alleen maar tijd
Apple heeft het nooit gebruikt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Jaja, heel het internet gebruikt het nog maar het is achterhaald.![]()
Ja, dat zal allemaal best, maar het is wel irritant als ik omwegen moet gaan zoeken om een muziekplayertje op een website aan te zetten. Bedenk dan een alternatief zodat iig het gebruiksgemak aanwezig is. Anyway, opgelost.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Flash is vanaf het begin een schijtproduct geweest,net als Java....
iOS niet bedoel je.....quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Apple heeft het nooit gebruikt.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb TuneIn Radio net geinstalleerdDie gaat dus uit. Ook valt de muziek uit als ik mijn telefoon op standby zet.
-edit- na de app uit en aan te zetten lijkt hij wel te doen wat ik wil.
Op welke hardware?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
8.1.2 is weer een aangename verbetering qua "snappyniss" en qua updatetijd vergeleken met vorige updates..
Na die update wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:00 schreef Skv het volgende:
Heuj, 8.1.3 beschikbaar. Schijnt dat het OS minder ruimte inneemt? Dat zou tof zijn!
Misschien 300 MB ofzo. Ik had 1,3 GB (geloof ik) vrij en nu 1,6GB. Totale opslagcapaciteit is nu 12,11 GB van de 16GB geheugen. Kan ook 1,6 zijn geweest al, dat er niks is veranderd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |