SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 6% gewijzigd door Fred op 16-09-2017 12:11:15 ]SOONY![]()
Ik herhaal het maar even, telefoon ook uitgezet en weer aan. Nog steeds last van het probleemquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:02 schreef DKUp het volgende:
Sinds iOS 8.1.3 wordt telkens mijn WiFi uitgezet en dan moet ik verder op 4G.
Op de iPhone 6 Plus.
SOONY![]()
Hmm...nog even wachten met updaten dusquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik herhaal het maar even, telefoon ook uitgezet en weer aan. Nog steeds last van het probleemPeople assume too much.![]()
Dat zal ik maar doen ja......quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:11 schreef very het volgende:
[..]
Hmm...nog even wachten met updaten dus
SOONY![]()
Router uitgezet en weer aan en alles doet het weer normaal
TT klopt dus niet![]()
Mijn excuses, TT aangepast
SOONY![]()
Mijn Spotify stopte een paar keer vandaag.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:02 schreef DKUp het volgende:
Sinds iOS 8.1.3 wordt telkens mijn WiFi uitgezet en dan moet ik verder op 4G.
Op de iPhone 6 Plus.
Vreemd.![]()
Ik heb nergens last van met m'n 5s.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik herhaal het maar even, telefoon ook uitgezet en weer aan. Nog steeds last van het probleem![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:40 schreef DKUp het volgende:
Router uitgezet en weer aan en alles doet het weer normaal
TT klopt dus niet![]()
Mijn excuses, TT aangepast![]()
![]()
![]()
Heeft iemand anders je wachtwoord of sta je nog ergens ingelogd? Heb het een tijd gehad tot ik doorhad dat ik nog ergens anders ingelogd stond, en telkens als diegene iets afspeelde werd het bij mij gepauzeerd..quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:59 schreef Cici het volgende:
[..]
Mijn Spotify stopte een paar keer vandaag.
Vreemd.The rock candy's melted, only diamonds now remain![]()
Dan krijg je een melding tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heeft iemand anders je wachtwoord of sta je nog ergens ingelogd? Heb het een tijd gehad tot ik doorhad dat ik nog ergens anders ingelogd stond, en telkens als diegene iets afspeelde werd het bij mij gepauzeerd..![]()
Nope, ik ben de enige.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heeft iemand anders je wachtwoord of sta je nog ergens ingelogd? Heb het een tijd gehad tot ik doorhad dat ik nog ergens anders ingelogd stond, en telkens als diegene iets afspeelde werd het bij mij gepauzeerd..
De hele app hield ermee op.
Niet alleen de muziek.![]()
En daarom stream ik niet...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Waarom werken flash players niet in Safari? Ik wil luisteren naar www.radioparadise.com maar krijg het niet voor elkaar.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Ik ook, maar niet via een app.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:18 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik stream niet
Ik beluister offline.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
2007 belde.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:06 schreef Skv het volgende:
Waarom werken flash players niet in Safari? Ik wil luisteren naar www.radioparadise.com maar krijg het niet voor elkaar.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
trololooooolquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:06 schreef Skv het volgende:
Waarom werken flash players niet in Safari? Ik wil luisteren naar www.radioparadise.com maar krijg het niet voor elkaar.![]()
Flash? Wat is dat?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:06 schreef Skv het volgende:
Waarom werken flash players niet in Safari? Ik wil luisteren naar www.radioparadise.com maar krijg het niet voor elkaar.![]()
![]()
Sorry, wat? Ik heb een Apple TV en een dikke geluidsset en ik wil als ik thuis kom mijn favo internetradio aanzetten door alleen maar op play te hoeven drukken.
Hoe krijg ik dat voor elkaar? Die webplayer doet het blijkbaar niet.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
tunein radio appquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:01 schreef Skv het volgende:
Sorry, wat? Ik heb een Apple TV en een dikke geluidsset en ik wil als ik thuis kom mijn favo internetradio aanzetten door alleen maar op play te hoeven drukken.
Hoe krijg ik dat voor elkaar? Die webplayer doet het blijkbaar niet.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Goeie, even proberen.quote:Werkt als een trein
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Top, graag gedaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Goeie, even proberen.Werkt als een trein
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Toch nog een aanvullende vraag.quote:
Zodra ik de app sluit dan gaat de muziek direct uit.Zo kan ik mijn telefoon dus helemaal niet gebruiken als ik thuis muziek luister. Hoe zorg ik er voor dat de muziek door blijft spelen op de achtergrond, ook als ik wat anders doe? Net zoals Spotify zeg maar.
Flash.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:06 schreef Skv het volgende:
Waarom werken flash players niet in Safari? Ik wil luisteren naar www.radioparadise.com maar krijg het niet voor elkaar.!
2001 belde, ze wil haar technologie terug.For great justice!![]()
Als het toen al mogelijk was, waarom werkt het dan nu (15 jaar na dato) nog steeds niet?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Flash.!
2001 belde, ze wil haar technologie terug.
Ik kan de stream nu dus luisteren via die radio-app, maar die gaat uit als ik de app sluit. Ben er nog steeds niet (een streampje muziek luisteren zonder gezeik, hoe moeilijk kan het zijn?).Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Omdat flash een compleet achterhaald, ouderwets concept is. Als iedereen het maar in stand blijft houden geraken we er nooit vanaf.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Als het toen al mogelijk was, waarom werkt het dan nu (15 jaar na dato) nog steeds niet?
Ik kan de stream nu dus luisteren via die radio-app, maar die gaat uit als ik de app sluit. Ben er nog steeds niet (een streampje muziek luisteren zonder gezeik, hoe moeilijk kan het zijn?).![]()
![]()
Jaja, heel het internet gebruikt het nog maar het is achterhaald.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Omdat flash een compleet achterhaald, ouderwets concept is. Als iedereen het maar in stand blijft houden geraken we er nooit vanaf.![]()
Het gebruik van hout is ook achterhaald omdat we plastic hebben, maar toch gebruiken we het volop.
Anyway, andere discussie. Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik nou die stream kan luisteren en ondertussen mijn telefoon gewoon kan gebruiken. Dat ' ie op de achtergrond blijft draaien zoals Spotify.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
hmm.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Toch nog een aanvullende vraag.
Zodra ik de app sluit dan gaat de muziek direct uit.Zo kan ik mijn telefoon dus helemaal niet gebruiken als ik thuis muziek luister. Hoe zorg ik er voor dat de muziek door blijft spelen op de achtergrond, ook als ik wat anders doe? Net zoals Spotify zeg maar.
Goeie vraag. Dat weet ik nietik heb vaak mijn iPad aan mijn versterker hangen en m'n iPhone in mn broekzak dus daar loop ik niet tegenaan
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Daarvoor moet je op zoek gaan naar een radio streaming app die background play ondersteunt. Ik weet dat TuneIn Radio dat doet, maar of je jouw zender daarop kunt streamen, weet ik niet. Zoniet, dan zijn er genoeg alternatieven die ook background play hebben. Het is even uitproberen welke voor jou werkt, maar de meeste zijn gratis, dus het kost je alleen maar tijdquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Jaja, heel het internet gebruikt het nog maar het is achterhaald.![]()
Het gebruik van hout is ook achterhaald omdat we plastic hebben, maar toch gebruiken we het volop.
Anyway, andere discussie. Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik nou die stream kan luisteren en ondertussen mijn telefoon gewoon kan gebruiken. Dat ' ie op de achtergrond blijft draaien zoals Spotify.![]()
![]()
Ik heb TuneIn Radio net geinstalleerdquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je op zoek gaan naar een radio streaming app die background play ondersteunt. Ik weet dat TuneIn Radio dat doet, maar of je jouw zender daarop kunt streamen, weet ik niet. Zoniet, dan zijn er genoeg alternatieven die ook background play hebben. Het is even uitproberen welke voor jou werkt, maar de meeste zijn gratis, dus het kost je alleen maar tijdDie gaat dus uit. Ook valt de muziek uit als ik mijn telefoon op standby zet.
-edit- na de app uit en aan te zetten lijkt hij wel te doen wat ik wil.
Apple heeft het nooit gebruikt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Jaja, heel het internet gebruikt het nog maar het is achterhaald.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: