Hier nog maar één keer, en dat was nog geen vijf centimeter.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:27 schreef tralalala het volgende:
Gadver, deze winter heeft het al vaak genoeg gesneeuwd.
die ene keer? Nouja beetje prut tssk in een winter hoort sneeuw in de zomer ben jij weer aan de beurtquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:27 schreef tralalala het volgende:
Hier helemaal nog nietquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:27 schreef tralalala het volgende:
SPOILER: 14.00 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 22.00 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitleg TTIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.keraunos.org/a(...)prevision-france.htm
[ Bericht 0% gewijzigd door Houtenbeen op 29-01-2015 03:39:51 ]![]()
Goed pittige hagelbuien vannacht wel. Net ook weer zo'n bui die binnen no time de hele straat wit kleurt.* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Tering..
Wat een kabaal vannacht door hagel.
Dacht dat t door mn dak en raam zou komen.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Ondertussen gaat het op de weg ook lekker:quote:288 km | 45 meldingen op de snelweg* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Het was bij op en afrit Everdingen op de A2 ook echt spek en spekglad. Ik reed op de 2e baan van de 4 en ging ook aan het slippen met 40 km/uHet ging goed gelukkig. En heel raar, want zo'n km verder lag geen sneeuw meer.
![]()
Volgens mij moet ik blij zijn dat ik vandaag dicht in de buurt van mijn huis moet zijn voor werk. Alleen jammer dat ik niet recht voor de deur kan parkeren waar ik moet zijn
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.![]()
Rond Arnhem bleef het lekker liggen op de snelweg. In het dorp (Rheden) toch paar keer weg geslipt in de bochtenYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 29-01-2015 om 07:37:14File-update: A2 naar Utrecht 28 km, 90 minuten vertraging. A27 naar Gorinchem/Utrecht: 21 km, bijna uur vertraging. http://t.co/alHouoGwUd reageer retweet
![]()
Gvd hier geen sneeuw ik had er net zo'n zin in krijg toch wat man man man.
Edit: hier = LelystadBedankt DOEI!![]()
Hier flinke regen, hagel en veel wind.
En als ik mij niet vergis hoorde ik het net rommelen in de verte.
Interessant weer :-)R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Storm in een glas water weer hoor. Moest de NS hiervoor 20% minder treinen laten rijden?
Zonder wrijving geen glans![]()
Bijna zonder vertraging mijn 100 kilometer door grotendeels de Randstad afgelegd. Was dat vroege opstaan toch ergens goed voor.
![]()
Echt waar, niets aan het handje onderweg (Eindhoven-Utrecht). De NS zijn bangepoeperds.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Storm in een glas water weer hoor. Moest de NS hiervoor 20% minder treinen laten rijden?“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Je hebt de ongelukken op de snelweg die gelijk loopt gemist?quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:06 schreef Montagui het volgende:
[..]
Echt waar, niets aan het handje onderweg (Eindhoven-Utrecht). De NS zijn bangepoeperds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |