Dat is zeer waarschijnlijk bij prino.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:51 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Vandaag hing er nog niks aan de muur. Dus moet morgen...
... dat dit kan in NLquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voor het uitprinten van de standaard statuten en een stempeltje zetten? Man man man...
Tal van voorwaarden aan identificatie clienten en het materiaal dat gebruikt moet worden. Om alleen al de praktische aspecten maar even te pakken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voor het uitprinten van de standaard statuten en een stempeltje zetten? Man man man...
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is zeer waarschijnlijk bij prino.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
UvA heeft toch nog wel notarieel? Of is dat al afgeschaft?
Allebei een beetje gelijk. Inschrijven kan niet meer maar er zijn nog wel notariële studenten op de UvA (en maar goed ook, want anders kon ik geen notariële vakken meer doen dit jaarquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die hadden ze er toch uitgeknikkerd ivm slechte studie qua kwaliteit?
Ja dat snap ik ook wel, grapjurk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tal van voorwaarden aan identificatie clienten en het materiaal dat gebruikt moet worden. Om alleen al de praktische aspecten maar even te pakken.
Hoelang blijven ze het aanbieden?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Allebei een beetje gelijk. Inschrijven kan niet meer maar er zijn nog wel notariële studenten op de UvA (en maar goed ook, want anders kon ik geen notariële vakken meer doen dit jaar)
450quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeveel cijfers heb jij al in Progress geregistreerd staan eigenlijk?
Inleiding IT alleen, straf komt morgen wel en handels wss vrijdag ofzoquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeveel cijfers heb jij al in Progress geregistreerd staan eigenlijk?
Opmerkelijk.quote:
Ik bedoel in totaal.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Inleiding IT alleen, straf komt morgen wel en handels wss vrijdag ofzo
Hoezo?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daarom is het nog wel een onzinnige handeling
Faculteit der Rechtsgeleerdheid (60 resultaten, geen nieuwe)quote:
36 hierquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Faculteit der Rechtsgeleerdheid (60 resultaten, geen nieuwe)
Totaal gerealiseerde studielast 200.0 EC ( t/m 27-01-2015 )
Witte muur?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:57 schreef IPA35 het volgende:
"Weberzaal" dat is toch gewoon die witte muur bij die "kunst"galerij?
Ja, waar alle cijferlijsten hangen en dan op alfabet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |