quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:05 schreef nofxtbr het volgende:
bejaarden die op zaterdag boodschappen gaan doen
Dit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:04 schreef eend112 het volgende:
Ik erger me aan die mensen die dan iemand tegenkomen en in het midden van het looppad uitbundig gaan praten zodat iedereen er omslachtig omheen moet lopen.
Kan alleen zaterdag en zondag omdat alle bejaarden de rest van het week snel het brood opkopen.quote:
Op zaterdag valt het nog wel mee met die bejaarde. Op vrijdagmiddag rond 15:30/16:00 is het veel ergerquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:05 schreef nofxtbr het volgende:
bejaarden die op zaterdag boodschappen gaan doen
dan woon je in een gehuchtquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:11 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Kan alleen zaterdag en zondag omdat alle bejaarden de rest van het week snel het brood opkopen.
Wat heeft je moeder ermee te maken?quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:38 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb mijn 40+ scootmobiel matties ondertussen opgeroepen om in het vervolg wat vaker in het midden van het gangpad te gaan staan. Bedankt TS voor deze tip.
Die mensen staan op de een of andere manier altijd op het punt te ontploffenquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
Er reed een keer zon figuur met een scootmobiel over mn voet en toen ik er iets van zei keek hij arrogant naar me en riep ik "doe eens normaal manke idioot". Toen werd een andere vrouw boos op me.
dingen willen afschaffen/verbiedenquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
De gratis koffie en koek in de supermarkt gelijk afschaffen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
Er reed een keer zon figuur met een scootmobiel over mn voet en toen ik er iets van zei keek hij arrogant naar me en riep ik "doe eens normaal manke idioot". Toen werd een andere vrouw boos op me.
Ik vraag dan altijd hardop of ze de rest van het winkelend publiek nóg meer in de weg kunnen staan. Dan gaan ze altijd ergens anders staan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:04 schreef eend112 het volgende:
Ik erger me aan die mensen die dan iemand tegenkomen en in het midden van het looppad uitbundig gaan praten zodat iedereen er omslachtig omheen moet lopen.
Ja waarom niet hij reed ongegeneerd over mn voet heen in een drukke winkelstraat. Dan ga ik niet naar huis rennen en een topic openen.quote:
Alsof fokkers iets dergelijks durven te roepenquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja waarom niet hij reed ongegeneerd over mn voet heen in een drukke winkelstraat. Dan ga ik niet naar huis rennen en een topic openen.
Dat is toch de trend tegenwoordig of loop ik alweer achter?quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dingen willen afschaffen/verbieden
Ze kunnen allemaal niet rijden in dat ding van ze, of ze doen het gewoon expres die ouwe tangen. Ouwe voetzoekers zijn 't.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Scootmobielers: werkelijk wat een stel chagrijnige kneiters zijn dat.
Uiteraard doen we het expres. Niets leukers dan wat haastige jongeren over de zeik krijgen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:30 schreef BlueMage het volgende:
Ze kunnen allemaal niet rijden in dat ding van ze, of ze doen het gewoon expres die ouwe tangen. Ouwe voetzoekers zijn 't.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal niet rijden in dat ding van ze, of ze doen het gewoon expres die ouwe tangen. Ouwe voetzoekers zijn 't.
Och och meneertje zonder geduld.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:04 schreef eend112 het volgende:
Het al dan niet hebben bereikt van een bepaalde leeftijd heeft geen enkele invloed op of je respect voor iemand moet hebben. Dat is iets wat je moet verdienen en persoonsgebonden, niet gekoppeld aan een groep.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:26 schreef harrievankempen het volgende:
Alle mensen die hier posten hebben zeeën van tijd dus moeten hun pedante bek houden en respect hebben voor onze ouderen.
Bij de supermarkt brood kopenquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:11 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Kan alleen zaterdag en zondag omdat alle bejaarden de rest van het week snel het brood opkopen.
daarom juist zaterdagochtend 8:30 bij de winkelquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:01 schreef wise het volgende:
[..]
daarom juist zaterdagochtend 8:30 bij de winkel
Lekker rustig en vers warm brood
Je vergeet de surfers. En de kutfiguren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:04 schreef Prospos het volgende:
Ouderen![]()
Jongeren![]()
Buitenlanders![]()
Paupers
Dieren![]()
Alles wel gehad nu denk ik zo.
Nee hoor: Mensenquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:04 schreef Prospos het volgende:
Ouderen![]()
Jongeren![]()
Buitenlanders![]()
Paupers
Dieren![]()
Alles wel gehad nu denk ik zo.
Wat is er nou weer mis met surfers?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je vergeet de surfers. En de kutfiguren.
Point break wel eens gezien? Dat waren allemaal criminelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:42 schreef politiekman het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met surfers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |