quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:05 schreef nofxtbr het volgende:
bejaarden die op zaterdag boodschappen gaan doen
Dit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:04 schreef eend112 het volgende:
Ik erger me aan die mensen die dan iemand tegenkomen en in het midden van het looppad uitbundig gaan praten zodat iedereen er omslachtig omheen moet lopen.
Kan alleen zaterdag en zondag omdat alle bejaarden de rest van het week snel het brood opkopen.quote:
Op zaterdag valt het nog wel mee met die bejaarde. Op vrijdagmiddag rond 15:30/16:00 is het veel ergerquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:05 schreef nofxtbr het volgende:
bejaarden die op zaterdag boodschappen gaan doen
dan woon je in een gehuchtquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:11 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Kan alleen zaterdag en zondag omdat alle bejaarden de rest van het week snel het brood opkopen.
Wat heeft je moeder ermee te maken?quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:38 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb mijn 40+ scootmobiel matties ondertussen opgeroepen om in het vervolg wat vaker in het midden van het gangpad te gaan staan. Bedankt TS voor deze tip.
Die mensen staan op de een of andere manier altijd op het punt te ontploffenquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
Er reed een keer zon figuur met een scootmobiel over mn voet en toen ik er iets van zei keek hij arrogant naar me en riep ik "doe eens normaal manke idioot". Toen werd een andere vrouw boos op me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |