Hiero! Rijswijk...quote:
Vrolijk?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:26 schreef Merlijn het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
Niet speciaal. Maar het is weer eens wat andersquote:
Ah okquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet speciaal. Maar het is weer eens wat anders
Veel te langzaam. Electra is klaar, gisteren met heel veel gevloek het beruchte missende draadje getrokken. Tevens bedacht dat de bestaande platen lelijk zijn, dus dat ga ik opnieuw bekleden met gipsplaat. Daarna kan ik pas aan plafond beginnenquote:
Verder met mijn migratie in Qatar, spullen voorbereiden voor Monaco volgende week en vanavond weer een beetje klussen....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Moguh!
Nog wilde plannen voor vandaag??
Missende draadjes trekken klinkt bekend. Wij hebben er gister op 2 plekken een zwarte draad uit getrokken om met die draad 2 draden terug te trekken (zwart en bruin).quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Veel te langzaam. Electra is klaar, gisteren met heel veel gevloek het beruchte missende draadje getrokken. Tevens bedacht dat de bestaande platen lelijk zijn, dus dat ga ik opnieuw bekleden met gipsplaat. Daarna kan ik pas aan plafond beginnen
Werken tot een uurtje of 5 (en vanmiddag op bezoek bij een andere locatie). En vanavond mijn woonkamer en keuken opruimenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Moguh!
Nog wilde plannen voor vandaag??
Laat ik het zo zeggen... de p25 goten zaten er niet voor niets overheen geschroefd. De platen zijn scheef afgezaagd en niet strak.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Missende draadjes trekken klinkt bekend. Wij hebben er gister op 2 plekken een zwarte draad uit getrokken om met die draad 2 draden terug te trekken (zwart en bruin).
Maar hoezo zijn je bestaande platen lelijk?
Oh tofquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Stage tot half zes en dan voorbereiden voor onze shoot in Denemarken en Zweden aanstaande woensdag en donderdag
Vandaag dus wat shots uittekenen en dergelijke
Omgquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen... de p25 goten zaten er niet voor niets overheen geschroefd. De platen zijn scheef afgezaagd en niet strak.
[ afbeelding ]
Moest dus alsnog gisteren 20 nieuwe gipsplaten bijhalen... en naar boven tillen...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh tof
[..]
Omg![]()
Ja nee dat zou ik ook overnieuw doen.
Je bedoelt die kier?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen... de p25 goten zaten er niet voor niets overheen geschroefd. De platen zijn scheef afgezaagd en niet strak.
[ afbeelding ]
Gratis workoutquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moest dus alsnog gisteren 20 nieuwe gipsplaten bijhalen... en naar boven tillen...
Mooie oefening voor die dagquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moest dus alsnog gisteren 20 nieuwe gipsplaten bijhalen... en naar boven tillen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |