abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149139872
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:13 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Zijn wij collega's?
Geen idee :D
Haters gonna hate.
  woensdag 28 januari 2015 @ 15:24:56 #52
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_149139997
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 14:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Accenture feest :')
dan ben je iig niet goed bezig als je op kantoor zit én tijd hebt om te fokken :P .
Op m'n troon is het wel ff te doen :s) tussen het persen en vegen door dan hej ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_149143531
Informatie verzamelen over incidenten en je dan ziek melden onder de noemer van "pesten op het werk". Jouw chef zal best hebben gehoord van het woordje redelijkheid en dat is waar deze persoon niet van heeft gehoord en wat jouw chef hem niet bij wil brengen (jouw chef denkt hoogst waarschijnlijk dat deze snitch hem wel goed uitkomt).

Dus dan is het misschien een goed idee om een keer een maandje ziek te worden, met als referentie dit pestgedrag.

Als er in ene collega's ziek thuis blijven door het gedrag van één persoon, dan vind jouw werkgever hem in ene niet zo leuk meer en dan zullen ze actie ondernemen tegen zijn gedrag.

Natuurlijk wel ff gaan huilen bij de huisarts en een doorverwijzing naar de psycholoog halen.
pi_149144279
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:24 schreef Telefoonvork het volgende:
Informatie verzamelen over incidenten en je dan ziek melden onder de noemer van "pesten op het werk". Jouw chef zal best hebben gehoord van het woordje redelijkheid en dat is waar deze persoon niet van heeft gehoord en wat jouw chef hem niet bij wil brengen (jouw chef denkt hoogst waarschijnlijk dat deze snitch hem wel goed uitkomt).

Dus dan is het misschien een goed idee om een keer een maandje ziek te worden, met als referentie dit pestgedrag.

Als er in ene collega's ziek thuis blijven door het gedrag van één persoon, dan vind jouw werkgever hem in ene niet zo leuk meer en dan zullen ze actie ondernemen tegen zijn gedrag.

Natuurlijk wel ff gaan huilen bij de huisarts en een doorverwijzing naar de psycholoog halen.
Over doortrapte en achterbakse en laag bij de vloerse mensen gesproken man :'). Heb je nog wel iets van een fatsoenlijk moraal in je botten?
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:12:46 #55
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_149146699
quote:

Naast dat dit nog triester dan snitchen is, is het ook nog eens belachelijk veel moeite om te doen. Die lullo vertellen dat collega's in de gaten houden ook niet productief is kost je minder energie.
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:35:45 #56
66083 Platina
78th Element
pi_149147638
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]
Ik liet die mail mn baas zien en z'n bek viel open van het lachen.

Waarom laat jij je baas aan je mail zien en hoe kan een mail lachen :?
pi_149148218
Na afloop even volgen naar huis en dan een keer een lesje leren
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 28 januari 2015 @ 20:08:06 #58
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_149149006
Je manager zou ik ook niet voor stoppen als ie richting z'n auto loopt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_149165927
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 00:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Dan krijg je plots een mail van je baas: "wat ben je aan het doen?" ... zo overduidelijk uiteraard...
Het meest kwalijke is nog dat je baas er blijkbaar in meegaat.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_149166013
quote:
99s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:21 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Geen idee :D
Ruzie op de werkvloer is geboren. Hier gaan koppen rollen. :7
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_149168755
quote:
Een eikhol van een college ziet dat en stuurt een mail naar z'n baas.
Heeft dat figuur niets te doen dat hij tijd heeft op collega's te letten?
  donderdag 29 januari 2015 @ 13:38:59 #62
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_149169016
quote:

Ziek melden omdat iemand zit te klikken op je werk :')_!

Dan zou je bij mij de eerste zijn die eruit vliegt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 29 januari 2015 @ 15:23:40 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149172146
Enkel OP gelezen. Nog nooit meegemaakt, werk niet in dergelijke bedrijven :)
pi_149172597
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:49 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ruzie op de werkvloer is geboren. Hier gaan koppen rollen. :7
Wij noemen elkaar hier bij nickname dan is het toch logisch dat ik het niet weet :D
Haters gonna hate.
pi_149172813
Uitvogelen waar de kinderen van de kruiper in kwestie naar school gaan.
Conscience do cost.
pi_149173635
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 01:16 schreef sturmpie het volgende:
er zijn nu eenmaal regels op de werkvloer, die verschillen per bedrijf.
als het niet is toegestaan privé en werk te combineren dan is er reden voor ONTSLAG !!
vanwege het ondermijnen van het arbeidsethos cq inefficientie.
als iedereen op zijn werk zijn prive-zaken gaat regelen dan gaat het bedrijf richting het einde van het bedrijf.
:')

TS, is het soms een kleuterschool bij jullie op het werk? wtf man
pi_149174313
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 01:16 schreef sturmpie het volgende:
er zijn nu eenmaal regels op de werkvloer, die verschillen per bedrijf.
als het niet is toegestaan privé en werk te combineren dan is er reden voor ONTSLAG !!
vanwege het ondermijnen van het arbeidsethos cq inefficientie.
als iedereen op zijn werk zijn prive-zaken gaat regelen dan gaat het bedrijf richting het einde van het bedrijf.
Natuurlijk pik, maar dan ook gewoon lekker om 17:00:01 weg hé, en niet als baas 'oh kan je vandaag nog even kijken naar....'. Nee, afspraak is afspraak, en regel is regel.
pi_149175345
Ach ja die heb je overal rondlopen idd, wij hebben er ook zo eentje, het erge is dat ie met z'n gesnitch toch 'n paar mensen heeft weggepest. Gelukkig kaats ik de bal net zo hard terug idd en ben ik al eens naar m'n direct leidinggevende gestapt om te klagen over hem (dat waren geen "flauwe klachten" overigens maar het ging over z'n algehele houding) en nu moet deze meneer toch vertrekken. Negeren en je niet laten intimideren zou ik zeggen.
Hallon!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 05:02:35 #69
396386 sturmpie
for night & nature
pi_149199437
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 16:09 schreef Deckard het volgende:

[..]

:')

TS, is het soms een kleuterschool bij jullie op het werk? wtf man
kleuterschool ja
bij ons word je direkt door je kop geschoten als je privé-email checkt onder werktijd.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_149199487
Bij het lezen van de TT dacht ik gelijk aan Fylax.
pi_149199513
Wat een kut werksfeer in dat bedrijf zeg. Je hoeft geen beste vrienden met collega's te zijn maar de NSBer uithangen is ook een uiterste. Ook een waardeloze leidinggevende die dat in stand houdt.
pi_149215924
Slik een vork in.
  zondag 1 februari 2015 @ 12:19:16 #73
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149258533
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 00:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

Je omdraaien naar je collega en zeggen "hey snitch, in plaats van iedereen in de gaten te houden kun je ook gewoon zelf aan het werk als je bang bent dat er te weinig gedaan wordt".
Gewoon confronteren.
Ik heb echt nog nooit zoiets meegemaakt. Wat voor curieus bedrijf werkt TS? Alsof het mijn baas uberhaupt wat boeit of ik glamorama 100x per dag op mijn scherm heb staan: als ik goed werk verricht en veel omzet is het niet relevant. Sterker nog: hij vindt het nog grappig ook :')
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_149264945
quote:
Je kent het wel.

Je zit op het werk, check je mail tijdens werkuren. Een eikhol van een college ziet dat en stuurt een mail naar z'n baas. (werknemer A doet niks! Einz!).

Dan krijg je plots een mail van je baas: "wat ben je aan het doen?" ... zo overduidelijk uiteraard...

Ik zie anderen er volledig van de stress in schieten, en rode wangen krijgen bij " wat was je aan het doen !??? ". Uhhh... ja ....

Zo'n kontenkruiper slaat zich zelf vaak op de borst. Hoe ga je daar sociaal gezien het beste mee om, op een werkvloer? Wanneer je zo'n kontenkruiper rond hebt lopen.

Opties hier?
Vriendelijk zeggen ''klopt het dat je tegen de baas hebt vermeld dat ik een mail aan het lezen was?"

Gewoon om vriendelijk aan te geven dat je het door hebt. Meestal denken dit soort mensen dat ze vrij spel hebben.

Ik heb eerder ook iemand betrapt met klikken over mij. Toen ik het ter sprake bracht ging het van "euhm, euhm.. euhm .. nee dat heb ik niet gezegd"

Altijd de held uithangen maar als je ze confronteert willen ze geen verantwoordelijkheid nemen voor hun daden.

Maar als je collega weet dat je het door hebt, weet ze ook dat ze geen vrij spel meer heeft
  maandag 2 februari 2015 @ 04:05:12 #75
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_149287783
Op wachten na het werk en dan een schroevendraaier in z'n nek djoeken. Dat zal hem de leren, de vuillak.
  maandag 2 februari 2015 @ 16:35:56 #76
198365 Morendo
The Real Deal
pi_149300469

Bluffen. Fuck it. YOLO. En je kunt altijd nog solliciteren bij de Burger King.
Die Lebenslust bringt dich um.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')