Daarom moet je ook niet kijken of iets echt of nep is, maar of je iets mooi vind of niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:26 schreef tuccie306 het volgende:
ja ik vind het tegewoordig erg lastig.. je hebt zoveel verkopers die neppe bijvoorbeeld horloges verkopen en zeggen dat ze echt zijn dat het erg lastig te onderscheiden is.
Ik weet niet, die neppe word misschien ook gewoon door fossil gemaaktquote:Op woensdag 28 januari 2015 06:30 schreef tuccie306 het volgende:
Echte fotos had ik om gevraagt maar dan zeggen ze dat het in hun statement staat en discription en bij dr feedbacks costumer satisfaction. Een echte gaat veel langer mee een neppe zijn vaak zo stuk en dat voor 170 euro beetje zonde vind ik dan
Als het zoveel scheelt zal het wel nep zijn gok ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:42 schreef tuccie306 het volgende:
Naja bij de juwelier is die 200 euro duurder, vandaar dat ik die graag wil halen en zeker wil weten dat die echt is
Tevens dit. Maakt het uit welk merk het is als je het een mooi horloge vindt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:46 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet kijken of iets echt of nep is, maar of je iets mooi vind of niet.
Echt of nep zit tussen de oren als je erover twijfelt
er is een verschil tussen een ebay handelaar en iemand die het gekocht heeft in de winkel en nooit gebruiktquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:21 schreef tuccie306 het volgende:
Een maat van mij heeft op ebay ook een echte gekocht op ebay voor 250 minder, maar die verkoper is er niet meer dus was verder zoeken
Had ook een mail gestuurd of ze bewijzem hadden dat die echt is en werd er gereageerd dat ik beter kan doorzoeken omdat ze geen gezeik met een nieuwe ebay member willen maar wel verteld dat ze echt waren en certificaat en alles er gewoom bij zit
Ik weet het niet. Misschein legt die juwelier ´¨m wel even op een weegschaal om het geheel te wegen. Of weet ie direct dat ie nep is omdat bepaalde kenmerken er niet opzitten die bij een echte er wel op moeten zitten. Dat zou je natuurlijk een dealer van Armani kunnen vragen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:22 schreef shiftsix het volgende:
Gaat die juwelier het kunnen zien denk je? Ze moeten het openmaken en die van hun ook dan.
Ik kan je alvast zeggen wat Armani terug gaat mailen: We kunnen daarop geen antwoord geven maar we raden je aan om armani te kopen in een geautoriseerde dealer
Op zich wel opmerkelijk. Een echte vind je wel 170 euro waard, maar een zeer goede nagemaakte waarvan je twijfelt of ie wel of niet echt is niet. Eigenlijk ben je dus bereid een berg geld neer te leggen voor het merkje..quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:38 schreef tuccie306 het volgende:
Is zo maar als het zon feest zou zijn had ik em allang gekocht ik vind een neppe dus geen 170 waard, en aan de buitenkant zijn bepaalde kenmerken te zien dat die nep is maarja kheb hem hier niet dus weet het niet haha
En dat doen we allemaal hoor, A-merken in de supermark, merkje op je shirts, streepje op je schoenen. niets mis meequote:Op donderdag 29 januari 2015 03:45 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Op zich wel opmerkelijk. Een echte vind je wel 170 euro waard, maar een zeer goede nagemaakte waarvan je twijfelt of ie wel of niet echt is niet. Eigenlijk ben je dus bereid een berg geld neer te leggen voor het merkje..
Daar heb je deels gelijk in. Maar het merkje interesseert me echt niet bij voedsel. Dat moet lekker zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 05:29 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
En dat doen we allemaal hoor, A-merken in de supermark, merkje op je shirts, streepje op je schoenen. niets mis mee
Maar dat is het dus nooit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 05:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
maar als ik dan een nepperd kan kopen waar het totaal niet zichtbaar is, boeit het me geen reet als het maar dezelfde kwaliteit is
De kwaliteit is niet hetzelfde. Het uiterlijk is hetzelfde. Als je kleding koopt die nep is, dan gaat dit gewoon sneller stuk (vooral na wassen).quote:Op donderdag 29 januari 2015 05:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Daar heb je deels gelijk in. Maar het merkje interesseert me echt niet bij voedsel. Dat moet lekker zijn.
Kleding vind ik bepaalde dingen merk wel mooier, maar als ik dan een nepperd kan kopen waar het totaal niet zichtbaar is, boeit het me geen reet als het maar dezelfde kwaliteit is en ik waar voor mn geld heb. Maar liever nog zonder merk
ditquote:Op zondag 1 februari 2015 12:18 schreef Adames het volgende:
Armani maakt redelijk matige horloges, het zou kunnen
fossil maakt zequote:Op zondag 1 februari 2015 12:18 schreef Adames het volgende:
Armani maakt redelijk matige horloges, het zou kunnen
170 euro en t origineel kost 200 euro meer? Das dus 370 euro voor t origineel, en dat voor een horloge met een quartz uurwerk van een modemerk. Ik zou mn geld aan iets anders uitgegeven hebben, maar dat ben ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:12 schreef tuccie306 het volgende:
hij is binnengekomen en hij was echt inderdaad. Maar ik had wel degelijk een echte gewilt een neppe bestaat altijd uit bagger kwaliteit je voelt het alleen al aan het materiaal als je er 1 hebt. en ik ben niet zo dat ik in 5 jaar tijd 3 horloges koop ik doe hier voorlopig nog wel mee. in iedergeval iedereen bedankt voor de tip en informatie.
Hoeft niet nep te zijn, maar ik denk dat er veel lui zijn die nepspul kopen, het ontvangen en er gewoon tevreden mee zijn, denkend dat het echt is.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 06:32 schreef BloedendeVagina het volgende:
Maar hoe heb je nu gecontroleerd of het echt een echte is?
En toch is de bouwkwaliteit van die duurdere modemerken (Armani,Boss,BTB,...) zeker niet verkeerd. Safierglas, zware stalenbanden, goed rubber, etc. Echte uurwerkmerken als Tag en Longines bv bieden in hun quartz-modellen niet veel meer dan die mode-merken die ook het "swiss made" label dragen en kosten het dubbelequote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
170 euro en t origineel kost 200 euro meer? Das dus 370 euro voor t origineel, en dat voor een horloge met een quartz uurwerk van een modemerk. Ik zou mn geld aan iets anders uitgegeven hebben, maar dat ben ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |