Je bent niet zo vervelend als sommige types. Of je druk bent kan ik niet vertellen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:33 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Ik niet toch???? ( typisch "vrouwen" antwoord)
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:33 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Ik niet toch???? ( typisch "vrouwen" antwoord)
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier zit wat opgekropte emotie in volgens mij
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier zit wat opgekropte emotie in volgens mij
Lucht je hart.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit bevestigt mijn beeld dat 4chan bestaat uit een verzameling gefrustreerde zolderkamermasturbisten.quote:
Net FOK! dusquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit bevestigt mijn beeld dat 4chan bestaat uit een verzameling gefrustreerde zolderkamermasturbisten.
Finkersquote:
jup.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit bevestigt mijn beeld dat 4chan bestaat uit een verzameling gefrustreerde zolderkamermasturbisten.
Dat valt wel mee, alleen /b/ zit vol kelderrukkersquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk alleen op /fit/quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, alleen /b/ zit vol kelderrukkers
Ik ook niet maar ik ben niet echt trots want er zijn zo veel kutsites waar ik niet op zit. En ik zit wel op reddit en als je daar vier keer verkeerd klikt kun je echt in de meest verdorven hoeken van het internet terecht komen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:44 schreef Boterbartje het volgende:
ik zit niet op 4chan en nu ben ik trots op mijzelf
Wow jij bent zo goedquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:44 schreef Boterbartje het volgende:
ik zit niet op 4chan en nu ben ik trots op mijzelf
Dat is ook behoorlijke schijtboord imo. Meer de kleinere boards hebben wel echt goeie communitiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |