abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149155430
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:35 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Ze hadden toch een bikinitopje aan? En de bh's zaten in de tas.
Ja, af en toe was je eens wat.
Het is ook niet eens zeker dat ze alle dagen bikinitopjes aan hadden.
Make my day!
pi_149155546
quote:
19s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op de vlucht zou kunnen verklaren waarom je in godsnaam (al dan niet gewond) langs juist het steilste gevaarlijkste slangenrijkste stuk van een volslagen onbekende rivier gaat klauteren, in exact tegenovergestelde richting van waar je heen moet.

Was die vlucht voor (echte) criminelen, of was die vlucht wellicht ingegeven door hallucinaties en fata morgana's? Die kans is namelijk ook groter dan het net vinden van die ene crimineel in dat totaal ontoegankelijke en onbewoonde gebied.
Ja kan van alles zijn zelfs uiteindelijk voor elkaar. Ruzie, hallucineren, ergens iets gezien wat niet de bedoeling was op zoek naar hulp bv een thuiskweker of zo
pi_149155609
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:42 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Ja kan van alles zijn zelfs... op zoek naar hulp bv een thuiskweker of zo
Kris en Lisanne zitten lekker relaxed in de zon te genieten van het uitzicht vanaf de paddocks. Opeens zegt Kris tegen Lisanne; "ik heb wel trek in een jointje" Lisanne: "mij best, maar heb je iets bij je?" "Nee, ik ga even een thuiskweker zoeken hier, kben zo terug..."
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149155621
Zijn er ook slangenbeten of spinnebeten waarvan je gaat hallucineren? Of bepaalde besjes die daar groeien?
Make my day!
  woensdag 28 januari 2015 @ 22:44:36 #105
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_149155635
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:37 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn zou er iets te zeggen moeten zijn over de toestand waar die meiden in zaten. Liepen ze naakt rond de weg te zoeken? Waren ze gewond? Was er allicht nog iemand bij ze?

Dat ze geen naaktfoto's vrijgeven; dat snap ik wel, maar ze zouden, als er meer info zou zijn, die wel communiceren, gezien er bizar veel gecommuniceerd is in deze vermissing.
Niet meteen naakt maar zonder bh in een nat t-shirt is ook niet iets wat je als ouders op internet wil.
Ze raakten al overstuur van de foto van de bh's in de rugtas.
Wie dit leest is gek
pi_149155668
quote:
15s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Door wie, maar vooral waarom? En precies in die nacht? Die persoon wist niet dat Sinaproc er "die nacht" (is nog niet duidelijk, maar goed) in dat gebied was. Zou ie zo stom zijn om die lui juist naar hem en de "moordzaak" te lokken?

En waarom ga je niet in op de onlogica van anderen die die foto's maken versus door juist degenen die die camera bij zich hadden en in dat gebied waren?
Wat is in deze zaak nog logisch?

Meiden zijn dood gevonden, van hoger hand wordt opdracht geven foto's te maken met de camera, op 7/8 april. Zodat het lijkt op een verdwaling/ongeluk. Tas en resten worden gevonden door team F, (zo aangestuurd van bovenaf dat ze daar gingen zoeken en toevallig vinden ze daar de tas (schoon) en een aantal resten) Genoeg resten om aan te tonen dat ze overleden zijn en op een plek dit het vermoeden geeft dat ze verdwaald zijn. Klaar, zaak gesloten.

Totdat Hans K en een aantal Nederlanders besloten dat die niet zo voor de hand liggend is.
BP staat pat en saboteert zelfs eigenvoetig de laatste zoektocht.

Tja, zo onderhand net zo aannemelijk als een verdwaling of een misdrijf.
pi_149155708
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:37 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn zou er iets te zeggen moeten zijn over de toestand waar die meiden in zaten. Liepen ze naakt rond de weg te zoeken? Waren ze gewond? Was er allicht nog iemand bij ze?

Dat ze geen naaktfoto's vrijgeven; dat snap ik wel, maar ze zouden, als er meer info zou zijn, die wel communiceren, gezien er bizar veel gecommuniceerd is in deze vermissing.
Ja klopt en daar zijn ze nu volledig mee gestopt
pi_149155766
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kris en Lisanne zitten lekker relaxed in de zon te genieten van het uitzicht vanaf de paddocks. Opeens zegt Kris tegen Lisanne; "ik heb wel trek in een jointje" Lisanne: "mij best, maar heb je iets bij je?" "Nee, ik ga even een thuiskweker zoeken hier, kben zo terug..."
en vervolgens ruzie want L heeft zelf geplukte paddo's
pi_149155786
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:44 schreef agter het volgende:
Zijn er ook slangenbeten of spinnebeten waarvan je gaat hallucineren? Of bepaalde besjes die daar groeien?
Ik zou zeggen dat (de combinatie van) deze dingen je flink doen hallucineren:

• spinnenbeten
• slangenbeten
• insectenbeten
• dehydratatie
• honger
• voedselvergiftiging
• slechte wortels/vruchten/besjes/paddenstoelen/rauw vlees/vis (wat je maar kan vinden)
• infecties
• bloedzuigers
• heimwee
• misere
• angsten
• onbekende (nachtelijke) jungle om je heen
• elkaar kwijt zijn (?)
• ...
• ...
• ...

Welke het precies zijn, is onmogelijk meer na te gaan, maar de combinatie van al die natuurlijke factoren lijkt me zoveel logischer en gevaarlijker dan het juist vinden van die ene superslimme (maar domme met zijn nachtfoto's) psychopaat in precies het meest ontoegankelijke en onbewoonde stukje Panamese wildernis dat je maar kan vinden.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149155816
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nou ja het is een mooi gebied voor iemand met groene vingers.
Als je daar een prive landgoedje heb.
pi_149155855
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:44 schreef agter het volgende:
Meerdere personen hier zoeken momenteel uit of er dodelijke vruchten groeien. Ik heb hier in een bron over gelezen dat er dus dodelijke vruchten groeien daar. Er stond alleen niet in welke vruchten, vandaar dat deze bron nog niet gepost is.
pi_149155863
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat is in deze zaak nog logisch?

Meiden zijn dood gevonden, van hoger hand wordt opdracht geven foto's te maken met de camera, op 7/8 april. Zodat het lijkt op een verdwaling/ongeluk. Tas en resten worden gevonden door team F, (zo aangestuurd van bovenaf dat ze daar gingen zoeken en toevallig vinden ze daar de tas (schoon) en een aantal resten) Genoeg resten om aan te tonen dat ze overleden zijn en op een plek dit het vermoeden geeft dat ze verdwaald zijn. Klaar, zaak gesloten.

Totdat Hans K en een aantal Nederlanders besloten dat die niet zo voor de hand liggend is.
BP staat pat en saboteert zelfs eigenvoetig de laatste zoektocht.

Tja, zo onderhand net zo aannemelijk als een verdwaling of een misdrijf.
Jij gaat echt de BNW-kant op dus?

Een complot aangestuurd door het Openbaar Ministerie? Met nepfoto's in opdracht gemaakt? Feliciano G. die zich laat opdragen wat Betzaida P. hem vertelt?

Ik vrees dat dit erg vergezocht is en ik begrijp niet hoe je het belang van al die mensen op 1 lijn zet. De afgelopen maanden wijzen daar niet op.

pi_149155960
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:49 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Nou ja het is een mooi gebied voor iemand met groene vingers.
Als je daar een prive landgoedje heb.
Zeker. Daarom denk ik ook dat ze rond die paddocks zijn gebleven. Daar heb je het meeste kans op ontdekking en vooral mogelijk vruchtenboomgaarden o.i.d.

Er is heel veel eetbaar in de jungle, maar als je niet weet wat precies, lijkt me dat niet de meest aantrekkelijke optie.

Bananen en mango's kan je best lang op overleven lijkt me.

pi_149155978
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Meerdere personen hier zoeken momenteel uit of er dodelijke vruchten groeien. Ik heb hier in een bron over gelezen dat er dus dodelijke vruchten groeien daar. Er stond alleen niet in welke vruchten, vandaar dat deze bron nog niet gepost is.
Had je de illusie dan dat er geen dodelijke vruchten zouden groeien in een tropisch regenwoud?
Bizar.
pi_149155981
quote:
19s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij gaat echt de BNW-kant op dus?

Een complot aangestuurd door het Openbaar Ministerie? Met nepfoto's in opdracht gemaakt? Feliciano G. die zich laat opdragen wat Betzaida P. hem vertelt?

Ik vrees dat dit erg vergezocht is en ik begrijp niet hoe je het belang van al die mensen op 1 lijn zet. De afgelopen maanden wijzen daar niet op.
Nee maar alle andere scenario's kloppen ook niet
pi_149156081
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee maar alle andere scenario's kloppen ook niet
Dus jouw verhaal is daarmee geldig? Omdat andere (niet "alle andere" ) scenario's niet kloppen, is jouw voorstel, waar de belangen ineens heel vreemd opgelijnd staan, ineens waar?

woensdag 28 januari 2015 @ 22:55:29 #117
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_149156114
Ze kunnen ook nog kleding van elkaar hebben aangetrokken toen er een als eerste overleden was.
Lisanne die Kris haar spijkerbroek meeneemt als extra kleding of als hulpstuk/vlag
Wie dit leest is gek
pi_149156126
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Had je de illusie dan dat er geen dodelijke vruchten zouden groeien in een tropisch regenwoud?
Bizar.
Hey bladwijzer, ben jij nieuw of een kloon (van een van de dames hier die in Brazilie woont)?

In het eerste geval: welkom.

pi_149156177
quote:
11s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus jouw verhaal is daarmee geldig? Omdat andere (niet "alle andere" ) scenario's niet kloppen, is jouw voorstel, waar de belangen ineens heel vreemd opgelijnd staan, ineens waar?
Ik heb geen verhaal, ik geef een hypothese. En ik ben ervan overtuigd dat als je genoeg hypotheses bedenkt, er uiteindelijk een bij zit die klopt, en hier niet afgeschoten wordt.
pi_149156187
quote:
12s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hey bladwijzer, ben jij nieuw of een kloon (van een van de dames hier die in Brazilie woont)?

Nou ik woon niet in Brazilië dus dank je voor het welkom :)
pi_149156206
quote:
12s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat (de combinatie van) deze dingen je flink doen hallucineren:

• spinnenbeten
• slangenbeten
• insectenbeten
• dehydratatie
• honger
• voedselvergiftiging
• slechte wortels/vruchten/besjes/paddenstoelen/rauw vlees/vis (wat je maar kan vinden)
• infecties
• bloedzuigers
• heimwee
• misere
• angsten
• onbekende (nachtelijke) jungle om je heen
• elkaar kwijt zijn (?)
• ...
• ...
• ...

Welke het precies zijn, is onmogelijk meer na te gaan, maar de combinatie van al die natuurlijke factoren lijkt me zoveel logischer en gevaarlijker dan het juist vinden van die ene superslimme (maar domme met zijn nachtfoto's) psychopaat in precies het meest ontoegankelijke en onbewoonde stukje Panamese wildernis dat je maar kan vinden.
Ik houd het op psychopaten.
pi_149156226
Ik moet wel zeggen dat dat ogenschijnlijke passieve van K&L me ook wat verbaast.
Je probeert toch vuur te maken, op zijn minst.
Maar dat is kennelijk niet gelukt.
Make my day!
  woensdag 28 januari 2015 @ 23:00:39 #123
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_149156332
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:58 schreef agter het volgende:
Ik moet wel zeggen dat dat ogenschijnlijke passieve van K&L me ook wat verbaast.
Ik denk dat dat ongeloofelijk moeilijk is met de weinige spullen die ze bij zich hadden.
Zie niet in hoe dat zou moeten lukken.
Wie dit leest is gek
pi_149156360
quote:
12s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heel gezellig type lijkt me, misschien wil ze met haar bizar wel voorop lopen tijdens de expeditie?
Blijven jullie lekker biertje drinken in de hangmat en maar afwachten of het terugkomt
pi_149156370
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:58 schreef agter het volgende:
Ja, daar zou je toch zeker de eerste nacht (als je een overnachtingsplek hebt weten te vinden) dan wel de volgende dag voor zorgen, zou je zeggen?

Het meest elementaire wat ons als mensheid bindt; het maken van vuur. Om warmte, licht, veiligheid tegen beesten en als teken om gevonden te worden.

Ze waren overduidelijk mobiel want hebben in het relatieve klein gebied toch flinke afstanden afgelegd (alleen niet de juiste richting), waarom geen vuur gemaakt?

Ook de nachtfoto's lijken niet te duiden op heftige hallucinaties of grote gekte; de wel gelukte foto's zijn scherp en goed gepositioneerd (met name die zakjes) gemaakt. Knap, na een week honger, dorst en grote ellende.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')