Ik zou er ook echt wel rond de 20 euro voor over hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Voor het aanbod van PopcornTime, mits het gewoon goed werkt, wil ik best betalen hoorMeer dan Netflix in ieder geval.
Ja precies, want het werkt bij mij vaker niet dan welquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou er ook echt wel rond de 20 euro voor over hebben.
Zodra ze de bugs eruit hebben dan.
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alsof er mensen op internet zijn die nog nooit van popcorn time gehoord hebben
Heb net zo'n Android box besteld. Maar niet voor aan de TV eigenlijk..
Bij mij werkt het redelijk, behalve de bekende ondertiteling bug.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, want het werkt bij mij vaker niet dan wel
Precies, dat heb ik ook. Ik heb een paar keer een serie en 1 keer een film gewoon perfect kunnen kijken, anders films doen het überhaupt niet, of het beeld is kut, of er zit een willekeurige ondertiteling onder geplakt die ik niet wegkrijg, of hij hapert als een gek.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij werkt het redelijk, behalve de bekende ondertiteling bug.
Maar bij een neef van me krijgen we het niet goed draaiend, blijft laggen.
Terwijl zijn verbinding gewoon goed is.
Betere router neerzetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammer dat dat zo is, torrents binnenhalen blijft vooralsnog dus beter.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:
godver, ik ben wel erg fan van caribouquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:14 schreef Belsezar het volgende:
Voor de liefhebbers:
Eerste namen voor Lowlands bekend
Ik ben lui vandaag, uitsmijter gaat het wordenquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben lui vandaag, uitsmijter gaat het worden
Ja ik heb nog een tomaatje liggen en parmaham, smullenquote:
Al een paar jaar niet meer. Zijn toffere festivals voor veeeeel minder.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:14 schreef Belsezar het volgende:
Voor de liefhebbers:
Eerste namen voor Lowlands bekend
Ik heb geen idee wanneer die van mij afloopt eigquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:55 schreef Q. het volgende:
Hoera, de FOK!Shop doet het weer! Abo! Geen banners meer!
Qué?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:31 schreef Samzz het volgende:
Haha, ik heb eindelijk Klojo gefilmd voor hij eten krijgt. Wat een lekker ding is het.
Een paard. Hij heet Klojo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 of ander dier vast met een "kekke" naam
Bij ons op stal krijgen de paarden om vijf uur slobber te eten. Klojo vindt dat zo lekker dat ie z'n eigen feestje staat te vieren op stal. En dat heb ik gefilmd.quote:
Wel handig, als het paard niet wilt luisteren scheld je hem uit met zijn naam en wie weet doet hij wat je wiltquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij ons op stal krijgen de paarden om vijf uur slobber te eten. Klojo vindt dat zo lekker dat ie z'n eigen feestje staat te vieren op stal. En dat heb ik gefilmd.
En ja, Klojo's eigenaren hebbem vreemde humor.
Ik noem 'm altijd Jojo. En als ie vervelend is 'godverdomme, kut Klojo'.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wel handig, als het paard niet wilt luisteren scheld je hem uit met zijn naam en wie weet doet hij wat je wilt
Ik zie het ook wel wat hebben voor een hond. Als hij niet luistert: godverdomme vuile klojo ik zeg zit
Prima naam dusquote:Op woensdag 28 januari 2015 06:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik noem 'm altijd Jojo. En als ie vervelend is 'godverdomme, kut Klojo'.
Beter dan de naam op zijn paspoort iigquote:
Dat klinkt toch niet bijster smakelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij ons op stal krijgen de paarden om vijf uur slobber te eten. Klojo vindt dat zo lekker dat ie z'n eigen feestje staat te vieren op stal. En dat heb ik gefilmd.
En ja, Klojo's eigenaren hebbem vreemde humor.
Meer dan zat voor zo'n beestquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat klinkt toch niet bijster smakelijk
zul je zien dat slobber ook de naam van een beest is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)JarIVKTbB8r3Us27gcAKquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Technische poppetjes, zit er in Windows Media Player/Quicktime/VLC/wat dan ook een shortcut waarmee je een beeldbestand frame voor frame kunt afspelen, vooruit en achteruit?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)JarIVKTbB8r3Us27gcAK
Hou die tong lekker binnen danquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Nou, bedankt voor je inspanningen.
Qquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik wel weer ergens anders met m'n waren leuren.
Ah komop, je kan het toch gewoon een keer proberen?quote:
Natuurlijk, maar ben nogal kieskeurig als het op vrouwen aankomtquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Ah komop, je kan het toch gewoon een keer proberen?.
Logisch.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ben nogal kieskeurig als het op vrouwen aankomt
Dan nog ben ik meer van het reallife gebeuren
Weet ik veel, misschien heeft ie zich bedachtquote:
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien heeft ie zich bedacht.
Ik gok van nietquote:
uhuquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik gok van niet.
Ow well, next dan maar.
Gewoon tarwezemelen met een mix van lijnzaad en andere vette meuk. Ruikt lekker.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Over twee dagen niet meerquote:
Belgie en Duistland staan er om bekend. Je kan nog beter in Iran wonenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over twee dagen niet meer. Daaag derdewereldland internet
!
Verhuizen! http://tweakers.net/nieuw(...)-in-twee-steden.htmlquote:
Ik heb echt nooit problemen met ze.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dat UPC de laatste tijd ook wel een vermelding verdiend heeft. En het ging zo goed
Zelfs daarvoor is het me niet waard om in Almere of Enschede te wonenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verhuizen! http://tweakers.net/nieuw(...)-in-twee-steden.html
Wat zegt de klantenservice?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dat UPC de laatste tijd ook wel een vermelding verdiend heeft. En het ging zo goed
Sinds een paar weken is het pet. Internet valt om het uur even weg, heel irritant als je in de cloud moet werken of radio luistert. En on demand heeft het ook een hele tijd niet gedaan. Ik heb 120mb internet maar bij zo'n snelheidstest komt er 9 uit. Dan zeggen ze dat er altijd wel signaalverlies kan optreden bij wifi, maar dit is belachelijk. Het is echt iets van de afgelopen tijd. Ik wil eigenlijk een lager abonnement nemen maar ben bang dat er dan helemaal niks meer overblijftquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit problemen met ze.
Tweak zou inderdaad altijd mijn eerste keus zijn voor ADSL. Ook jaren gehad. Top provider
En je hebt alleen hun wifi router of zitten er nog eigen spullen tussen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds een paar weken is het pet. Internet valt om het uur even weg, heel irritant als je in de cloud moet werken of radio luistert. En on demand heeft het ook een hele tijd niet gedaan. Ik heb 120mb internet maar bij zo'n snelheidstest komt er 9 uit. Dan zeggen ze dat er altijd wel signaalverlies kan optreden bij wifi, maar dit is belachelijk. Het is echt iets van de afgelopen tijd. Ik wil eigenlijk een lager abonnement nemen maar ben bang dat er dan helemaal niks meer overblijft
Dat is wel zo'n dooddoener. 99,999% van de tijd zijn die kabels prima in orde. Maar goed, zolang jij het niet met een nieuwe kabel test kunnen zij volhouden dat het daar aan kan liggenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ik nieuwe kabels moet kopen.
quote:Will Smith is now older than Uncle Phil was at the beginning of "The Fresh Prince."
When James Avery (Uncle Phil) started on The Fresh Prince, he was 45-years-old. Today, Will Smith is a slightly older 45.
Gewoon zeggen dat je dat al hebt gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n dooddoener. 99,999% van de tijd zijn die kabels prima in orde. Maar goed, zolang jij het niet met een nieuwe kabel test kunnen zij volhouden dat het daar aan kan liggen
Het is allemaal hun spul. Ik heb er zelf niets aan veranderd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je hebt alleen hun wifi router of zitten er nog eigen spullen tussen?
Ik gebruikte eerst een kabel maar na een storing herkent de pc hem niet meerquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heel irritant ja, heb je al geprobeerd of de problemen zich ook voordoen als je via een ethernetkabel internet?
Voor als je zéker wilt weten dat je nooit langer dan 20 seconden een stabiele verbinding hebtquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Als je idd een oud routertje hebt staan dat niet verder komt dan 10mbit wireless kan je nog zo'n snel abo hebben, dat gaat nooit sneller worden.
Stonden voor 12.50 300mbit Sitecom routers incl 4 GB poorten voor 12,50 bij het Kruidvat.
Het is hun router, hebben ze twee jaar geleden geplaatst. Dan zouden ze een nieuwe op moeten sturen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Als je idd een oud routertje hebt staan dat niet verder komt dan 10mbit wireless kan je nog zo'n snel abo hebben, dat gaat nooit sneller worden.
Stonden voor 12.50 300mbit Sitecom routers incl 4 GB poorten voor 12,50 bij het Kruidvat.
Voordat ik bel met de klantenservice heb ik dat soort dingen doorgaans al gedaan. Kan natuurlijk ook geen kwaad om even te testen maar de kans dat het de kabels het probleem zijn is nihil.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je dat al hebt gedaan.
Wat voor storing? Het is een kabel en een pc? Dat zou moeten werken. Anders heeft 1 van de 3 componenten een probleemquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruikte eerst een kabel maar na een storing herkent de pc hem niet meerik zal hem eens in de laptop prikken.
Lijkt me ook dan. Geen idee wat voor router het is dan nu, ik heb zelf de Horizon Box en die trek ik met 20MB vol op nieuwsgroepen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hun router, hebben ze twee jaar geleden geplaatst. Dan zouden ze een nieuwe op moeten sturen.
Vermoedelijk met ingebouwde modem?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hun router, hebben ze twee jaar geleden geplaatst. Dan zouden ze een nieuwe op moeten sturen.
Als de wifi-verbinding de bottleneck is (en dat kan goed) maakt het geen reet uit als je een goedkoper abonnement neemt. Kortom je moet eerst eea uitsluiten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruikte eerst een kabel maar na een storing herkent de pc hem niet meerik zal hem eens in de laptop prikken.
Ja dit is echt kut hoor, ik heb er echt geen kaas van gegeten. Weet alleen dat m'n verbinding om de haverklap een paar seconden wegvalt en ik dan geen verbinding heb met een vertaalfeheugen ofzo. Dan kan ik ook niet verder want er wordt niks opgeslagen en krijg allemaal meldingen tot ik weer verbinding heb. En de radio die dan steeds hapertquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Man man man wat ben ik blij dat ik verstand heb van dat soort dingen.
Als jij gedaan hebt (of gewoon zegt dat je het hebt gedaan en een beetje doordramt) komt er wel een monteur hoor, maar je moet echt doorzagen, bluffen en desnoods liegen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit is echt kut hoor, ik heb er echt geen kaas van gegeten. Weet alleen dat m'n verbinding om de haverklap een paar seconden wegvalt en ik dan geen verbinding heb met een vertaalfeheugen ofzo. Dan kan ik ook niet verder want er wordt niks opgeslagen en krijg allemaal meldingen tot ik weer verbinding heb. En de radio die dan steeds hapert![]()
En nu ligt internet er al een uurtje uit ofzo.
Doe datquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Internetstoring. Op een gegeven moment deed alles het weer, wifi op de telefoon en alles, maar de ethernetkabel die in de pc zat werd niet herkend. zit nu een dongle in want die kabel ligt natuurlijk heel mooi aangelegd, gaatjes voor geboord, stripjes voor aangelegd, mooi weggewerkt, stekkertje erop gezet omdat dat niet door de geboorde gaten paste enzo. Dus als ik een nieuwe kabel aan wil leggen ben ik wel even bezig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor storing? Het is een kabel en een pc? Dat zou moeten werken. Anders heeft 1 van de 3 componenten een probleem
Dat is ook de reden waarom ik dat niet zo enorm strak wegwerk, je ziet niet veel draden bij mij, maar her en der zou het iets netter kunnen, maar ik weet uit de praktijk dat ik dan binnen een dag het weer los moet halenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Internetstoring. Op een gegeven moment deed alles het weer, wifi op de telefoon en alles, maar de ethernetkabel die in de pc zat werd niet herkend. zit nu een dongle in want die kabel ligt natuurlijk heel mooi aangelegd, gaatjes voor geboord, stripjes voor aangelegd, mooi weggewerkt, stekkertje erop gezet omdat dat niet door de geboorde gaten paste enzo. Dus als ik een nieuwe kabel aan wil leggen ben ik wel even bezig.
Ik heb de modem en alles al gereset, dat is het eerste wat ik altijd doequote:Op woensdag 28 januari 2015 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe dat. Als de problemen dan als sneeuw voor de zon verdwijnen en weer terug komen als je weer op wifi gaat mag je weer bellen met de klantenservice.
Je hebt de router wel al een keer van de stroom afgehaald? Dat wil ook nog wel eens vage problemen oplossen.
Om te testen kan je ook gewoon met een kant en klaar kabeltje van 1 meter naast de router gaan zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Internetstoring. Op een gegeven moment deed alles het weer, wifi op de telefoon en alles, maar de ethernetkabel die in de pc zat werd niet herkend. zit nu een dongle in want die kabel ligt natuurlijk heel mooi aangelegd, gaatjes voor geboord, stripjes voor aangelegd, mooi weggewerkt, stekkertje erop gezet omdat dat niet door de geboorde gaten paste enzo. Dus als ik een nieuwe kabel aan wil leggen ben ik wel even bezig.
Toen ik hier kwam wonen heeft m'n moeder alle snoeren van de pc enzo in zo'n kabelgoot weg zitten werken. Het ligt nu alweer als een kluwen garen achter de pc. Was te verwachten. Heb ondertussen de printer verplaatst, een nieuwe monitor en de externe hdd had ik ook een keer nodig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik dat niet zo enorm strak wegwerk, je ziet niet veel draden bij mij, maar her en der zou het iets netter kunnen, maar ik weet uit de praktijk dat ik dan binnen een dag het weer los moet halen.
Even testen met je laptop aan de kabel en als dat wel werkt ligt de bal weer bij henquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de modem en alles al gereset, dat is het eerste wat ik altijd doemoet de horizon box ook steeds vaker resetten omdat die geen verbinding kan maken met uitzending gemist ofzo. Of dat ie tijdens het zappen vastloopt.
Ik was van plan het echt heel strak te doen na mijn verbouwing, maar in de praktijk is het voor iemand als ik, die toch regelmatig rotzooit, upgraded etc, erg irritant om alles weer helemaal los te moeten slopen, ik moffel het dan liever weg zeg maar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen heeft m'n moeder alle snoeren van de pc enzo in zo'n kabelgoot weg zitten werken. Het ligt nu alweer als een kluwen garen achter de pc. Was te verwachten. Heb ondertussen de printer verplaatst, een nieuwe monitor en de externe hdd had ik ook een keer nodig.
Achter de tv durf ik het ook niet netjes weg te werken.
Het is hier zelfs zo erg dat ik niet tegelijkertijd op m'n laptop en telefoon internet hebquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Belgie en Duistland staan er om bekend. Je kan nog beter in Iran wonen
Meestal ligt het dagenlang onaangeroerd tot je besluit het netjes op te ruimen, dan moet je de dag erna er weer bij.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik dat niet zo enorm strak wegwerk, je ziet niet veel draden bij mij, maar her en der zou het iets netter kunnen, maar ik weet uit de praktijk dat ik dan binnen een dag het weer los moet halen.
Ja, precies datquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meestal ligt het dagenlang onaangeroerd tot je besluit het netjes op te ruimen, dan moet je de dag erna er weer bij.
Irritant is dat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meestal ligt het dagenlang onaangeroerd tot je besluit het netjes op te ruimen, dan moet je de dag erna er weer bij.
Anti hipster! Te goed voor de starbucks!quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
TV ligt er ook uit.
Ga wel bij de Mac zitten.
O ja die zit hier trouwens ook.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Anti hipster! Te goed voor de starbucks!
Nou, joyquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja die zit hier trouwens ook.
Dr moederquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vanuit de mac of de starbucks?
Noord Koreaquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Waar zal ik dit jaar eens mijn verjaardag vieren, vorig jaar in Thailand beviel wel.
Ik vond het Tikibad wel een leuk idee, maar dan kan ik dus niet meer mee aankomenquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde m'n verjaardag dit jaar in de Efteling ofzo vieren maar niemand heeft vrij
waarom niet?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het Tikibad wel een leuk idee, maar dan kan ik dus niet meer mee aankomen.
Omdat een groot deel van die dag ook op mijn feestje komtquote:
Kom je op mijn feestje? Neem je zwembroek en een handoek mee, het is een verrassing wat we gaan doenquote:
Ja ik wilde nog gaan wandelenquote:
Waar was jij? We hebben drie kwartier op je staan wachten!quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog gaan wandelen
Waar waren jij en CL trouwens gisteren?
Kaput.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Met de ethernetkabel heb ik 123 mbUpload 12,5
Wel vreemd dat de pc die kabel niet meer herkent.
kwats!quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar was jij? We hebben drie kwartier op je staan wachten!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1618256quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Ok, ok, na een half uur waren het wel beu....quote:
Ja, dat kan gewoon niet, dan heeft waarschijnlijk iemand het IP-adres vastgezet op die PC.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet wat er allemaal staatquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1618256
Er gebeurt gewoon helemaal niks nada noppes als ik de kabel in de pc prik. Of de aansluiting is naar z'n grootje? In de laptop doet hij het dus prima.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan gewoon niet, dan heeft waarschijnlijk iemand het IP-adres vastgezet op die PC.
Zitten lampjes op de aansluiting, gaan die aan? Is er een LAN-adapter aanwezig in Windows bij het netwerkcentrum?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er gebeurt gewoon helemaal niks nada noppes als ik de kabel in de pc prik. Of de aansluiting is naar z'n grootje? In de laptop doet hij het dus prima.
Er branden geen lampjes als ik de kabel achterin de aansluiting steek. LAN-verbinding is uitgeschakeld. Heb de instellingen onder eigenschappen al nagelopen vanaf een website maar die stonden goed.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zitten lampjes op de aansluiting, gaan die aan? Is er een LAN-adapter aanwezig in Windows bij het netwerkcentrum?
Dan zijn er weinig andere opties, of idd is je netwerkkaart stuk, kwestie van een nieuwe kopen voor een tientje. Of hij staat fysiek uit in het BIOS.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er branden geen lampjes als ik de kabel achterin de aansluiting steek. LAN-verbinding is uitgeschakeld. Heb de instellingen onder eigenschappen al nagelopen vanaf een website maar die stonden goed.
Nou ja, na het dubbelklikken op de adapter kreeg ik de melding dat de kabel niet aangesloten was. Nog een keer dubbelklikken en opeens krijg ik het overzicht van ontvangen en verzonden gegevens, dus hij deed het wel gewoon. WiFi uitgezet en hij ging automatisch over op de kabel. Sjongejonge. Jaar mee bezig geweest.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:44 schreef HeatWave het volgende:
.
Normaal gesproken moet ik er nog wel even naar kijken voor dingen het opeens weer doen.
Kinderen nemen. O nee, krijgenquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bedsankt! Zit ik hier met tieten. Flinke ook nog eens.
Wanneer gaan ze weg?
Als het werkt werkt hetquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, na het dubbelklikken op de adapter kreeg ik de melding dat de kabel niet aangesloten was. Nog een keer dubbelklikken en opeens krijg ik het overzicht van ontvangen en verzonden gegevens, dus hij deed het wel gewoon. WiFi uitgezet en hij ging automatisch over op de kabel. Sjongejonge. Jaar mee bezig geweest.
Bedankt voor jullie hulp![]()
![]()
Ik zag net hoe dat werkt!quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen nemen. O nee, krijgen
Vooral dat tweede kut plaatje met die armpjes eruit!quote:
Ik denk de zuignap om het kind er uit te trekkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Wat heeft die arts vast in dat eerste bevallingsplaatje?
OMdat je dates meestal nog niet in de vruchtbare leeftijd zitten?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Oh, werkt dat zo! Ik had geen idee.
Die moeten nadat ze hun economische waarde hebben opgebruikt gewoon sterven.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Behalve de vrouwen die geen jong willen!
Zoals ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Behalve de vrouwen die geen jong willen!
Ze is bijna tot aan d'r navel uitgescheurdquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat alle vrouwen ter wereld zouden tekenen voor zo'n bevalling.
Ik slaap het liefste elke dag in. Nacht overslaan, daar kan ik echt niet meer tegen (kon ik nooit eigenlijk).quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik. Hoppa. En dan inslapen als ik 67 ben of zo.
Ja?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is bijna tot aan d'r navel uitgescheurd
Welke had jij nou ook al weer?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Oe mijn miniPC is er.
Formaat van een fikse, iets te dikke, smartphone, toch gewoon een quad core, volledige Windows 8.1 erop. HDMI, BT, Wifi.
Guleek i8.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Welke had jij nou ook al weer?
Ik wil de mijne ook
Ouderwetsch. Tegenwoordig kies je toch uit een catalogus en doet de dokter al het werk met slangetjes en petrischaaltjes?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zag net hoe dat werkt!
[ afbeelding ]
En wij maar meer verzekering betalen om dat te bekostigen!quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ouderwetsch. Tegenwoordig kies je toch uit een catalogus en doet de dokter al het werk met slangetjes en petrischaaltjes?
But does it blend?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Oe mijn miniPC is er.
Formaat van een fikse, iets te dikke, smartphone, toch gewoon een quad core, volledige Windows 8.1 erop. HDMI, BT, Wifi.
quote:VRAAG 2
Een banketbakker heeft op voorraad:
25 kg bloem
2 kg boter
40 kg suiker
10 kg appels
600 gram rozijnen
ruim voldoende kaneel en zout
Hoeveel appeltaarten kan hij hooguit bakken? (rekenmachine toegestaan)
Die aziaatjes hier ook jaquote:
Heb je er alweer een zooi versleten ja?quote:
Het is een investering in je oude dagquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wij maar meer verzekering betalen om dat te bekostigen!
De vraag is te filosoferen over de minimale afmetingen van een gebakje om het een taart te mogen noemen?quote:
Nog maar afwachten wat je ROI isquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is een investering in je oude dag
Ja leuk dingetje. Die van mij is een kleine 50 dollar, komt ergens in Februari als het goed is. Wil er een ADS-B en een Flarm reciever aan hangen. Een flightradar24-antenne dusquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus, ingebouwde accu, bestuurbaar via Android en deels iOS.
Blijft leuk speelgoedquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja leuk dingetje. Die van mij is een kleine 50 dollar, komt ergens in Februari als het goed is. Wil er een ADS-B en een Flarm reciever aan hangen. Een flightradar24-antenne dus.
Ondernemersrisico heb je altijdquote:
Ik stond net midden in een megahagelbuiquote:
Ik snap nog niet helemaal waarom dat met dit apparaat wel zou kunnen maar met een willekeurige andere windows pc niet?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Het werkt ook nog, gewoon op mijn Note de PC overnemen en bedienen.
True, maar het zit er al ingebakkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap nog niet helemaal waarom dat met dit apparaat wel zou kunnen maar met een willekeurige andere windows pc niet?
Yeps, het is volkomen nutteloos verderquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:59 schreef Samzz het volgende:
Vragen wat je er allemaal mee moet levert vast hetzelfde antwoord op als de vraag waarom ik zoveel jurkjes koop.
Jurken zijn niet nutteloos.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, het is volkomen nutteloos verder.
Al heb je dus wel echt een volledige PC op zak, het enige dat je nodig hebt is een scherm en gaan ergens.
Opzich is meer dan 1 overdreven luxequote:
Dat is niet waar. Je hebt toch ook niet maar één broek en één overhemdquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich is meer dan 1 overdreven luxe.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je hebt toch ook niet maar één broek en één overhemd.
Jawel?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch ook niet maar één broek
Nooit nadenken over wat je aan moetquote:
Blehquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit nadenken over wat je aan moet.
Oh gatver! Op een opdracht hadden we op een gegeven moment zo een IT nerd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je hebt toch ook niet maar één broek en één overhemd.
Uiteraard, stel je voor zeg...quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Tevens: 6 hele centimeters sneeuw voorspeld. NS schrapt preventief alvast de helft van de treinen.
In Amerika sluiten ze alles en mag je de straat niet meer opquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Tevens: 6 hele centimeters sneeuw voorspeld. NS schrapt preventief alvast de helft van de treinen.
Ja ok maar daar was dan ook maar liefst 10 centimeter gevallen he. Onderschat dat niet!quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Amerika sluiten ze alles en mag je de straat niet meer op
Oh, hier op 't week loopt er ook zoeen rond. Niemand wil naast hem zitten met de lunch.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh gatver! Op een opdracht hadden we op een gegeven moment zo een IT nerd.
De hele week hetzelfde tshirt en broek en we vermoeden ook sokken en onderbroek.
Joch stonk een uur in de wind. Op maandag viel het dan nog mee maar op dinsdag begon het alweer.
Hoe kan je zo leven!
Sinds dat geintje met die gladde bocht niet.quote:
Ik moet vrijdag met de lift, hopelijk is het dan afgelopenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe weet jij dat? Ik dacht niemand nog het gebied kon bereiken? Dat het hoogst onzeker is hoe het noord - oosten erbij ligt? Misschien wel compleet weg!quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja ok maar daar was dan ook maar liefst 10 centimeter gevallen he. Onderschat dat niet!
Een lift die uitvalt lijkt me ook geen prettige ervaring nee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag met de lift, hopelijk is het dan afgelopen
Zo weinig broekenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sinds dat geintje met die gladde bocht niet.
Naja heb nog wel een iets oudere broek die ik aan kan als deze in de was zit.
Uhm de treinquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een lift die uitvalt lijkt me ook geen prettige ervaring nee.
Afwisselen zodat je niet iedere dag dezelfde aan moet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
wtf moet je met meer broeken?
Misschien moet je een lijstje maken met dingen die je *niet* vorige week/maand gekocht hebt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb echt vorige week nog 5 nieuwe broeken gekocht.
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afwisselen zodat je niet iedere dag dezelfde aan moet.
Je zit me te trollen, toch?
Nou ja, je zegt het zelf alquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Ik had 2 goeie, 1 redelijke en tig oude/lelijke
Nu nog maar 1 goeie. Moet wel nodig aanvullen idd want dit is kut, maar het is wel de huidige stand van zaken.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben al heel lang niet meer in een gewone winkel wezen shoppen. Thuisbezorgd
Je moet de V&D wel steunen anders vallen die om.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben al heel lang niet meer in een gewone winkel wezen shoppen. Thuisbezorgd
Mooi laten vallen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet de V&D wel steunen anders vallen die om.
Mooi ding maar ik heb recent al een upgrade gekregenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:26 schreef HeatWave het volgende:
http://www.dx.com/p/xqm-g(...)-371493#.VMlEhv54rCQ
Zal een foutje zijn, dingen doen minstens 2 keer dit tweedehands, zoek je een redelijk recente videokaart, dit kan nog prima mee op dit moment voor 6 tientjes.
Ik heb hem net ook besteld voor een oudere PC.
Mooi, kan ik met een gerust hart dadelijk gaan slapen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:09 schreef CherryLips het volgende:
Amsterdam heeft me overleefden m'n auto is ook nog heel.
Woohoo!quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:09 schreef CherryLips het volgende:
I know, maar dit is toch wel weer even een paar factoren sneller voor dat geldquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi ding maar ik heb recent al een upgrade gekregen
Voordeel, dat weet je zo toch niet meerquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt zo moe deze weekBen niet vooruit te branden. En vergeetachtig als de pest
De meeste avonden lig ik er om half 9 al inquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt zo moe deze weekBen niet vooruit te branden. En vergeetachtig als de pest
Ik wil vanavond eigenlijk naar de bios om kwart voor acht maar dan moet ik wel m'n zooi afhebben en wat gegeten hebben dus ik denk niet dat ik het ga halen met m'n huidige tempo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
De meeste avonden lig ik er om half 9 al in
Of ik donder 'smiddags op de bank in slaap
En dan ook weinig te doen op t werk
Ik lig er vaak tussen elf en half twaalf inquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga gewoon echt te laat naar bed gewoon, ik dacht dat de meeste mensen wel tussen 0:00 en 0:30 ging slapen.
Ja, ik moet ook maar eens leren om een uur of 11 te gaan slapenquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig er vaak tussen elf en half twaalf in
Ik ga vanavond uiteten met collega's. Bedrijf bestaat 15 jaar en baas jarig. Gelukkig is dan om 20:00 klaar. Kan ik als nog half 9 naar bedquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil vanavond eigenlijk naar de bios om kwart voor acht maar dan moet ik wel m'n zooi afhebben en wat gegeten hebben dus ik denk niet dat ik het ga halen met m'n huidige tempo.
Het is maar wat je heel noemt. Wel strak geparkeerdquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:09 schreef CherryLips het volgende:
Bejaarden hebben juist minder slaap nodigquote:
Strak, zo ben ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is maar wat je heel noemt. Wel strak geparkeerd
[ afbeelding ]
Door de sneeuw kon hij niet op tijd remmen en is hij zo doorgeschoven naar morgen!quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Ok PostNL, leg eens uit hoe een aantal pakketten al sinds vrijdag "morgen" zouden worden afgeleverd, de status nog steeds "postbezorger is onderweg" is en je nu net weer de afleverdag van vandaag naar morgen hebt verschoven?.
quote:
Gejatquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Ok PostNL, leg eens uit hoe een aantal pakketten al sinds vrijdag "morgen" zouden worden afgeleverd, de status nog steeds "postbezorger is onderweg" is en je nu net weer de afleverdag van vandaag naar morgen hebt verschoven?.
Ja, zoietsquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Door de sneeuw kon hij niet op tijd remmen en is hij zo doorgeschoven naar morgen!
Wat zei het pakje van PostNL toen je belde?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Maar vanaf vorige week vrijdag staan ze dus al op de lijst om bezorgd te worden, morgen.
Geen idee, alsof dat helpt, ze hebben gewoon geen idee waar het is op het momentquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zei het pakje van PostNL toen je belde?
Net 10 minuutjes natte sneeuw gezien, nadat het hagelen was afgelopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Heeft er al iemand ergens ook maar enige vorm van sneeuw gezien?
Hoe zou dat gaan bij de NS?
"Hallo met het KNMI"
- "Hallo de NS hier, al onze conducteurs zijn op wintersportvakantie! Kunnen jullie FF wat regelen?"
"Als we nou code geel afkondigen kunnen jullie daar wat mee?"
- "Helemaal goed, ik bel gelijk de helft van de treinen af!"
Ja hier is het ook plus, de hagel verdwijnt in een paar minuten van de grond.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Hagel! Wow, The horror!
Hier miezert het af en toe een beetje maar het is gewoon regen. En gezien het dik 5 graden boven 0 is zie ik dat ook niet zomaar veranderen.
De NS snapt het begrip van niet geschoten is altijd mis niet helemaal.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Het is toch gewoon gemakzucht? Je rijdt gewoon niet omdat er een kans is dat je niet kan rijden. Ga dan gewoon rijden, mocht je dan onverwachts toch niet kunnen rijden is het resultaat hetzelfde, het rijdt niet.
Maar in 90% van de gevallen rijdt het dus gewoon prima. Kansloos.
Het is sowieso een farce. Als er wel sneeuw valt draait ook de aangepaste dienstregeling in de soep. Als je flexibeler wilt zijn moet je je trajecten inkorten en roosters vereenvoudigen. Niet een net zo complexe dienstregeling als altijd een beetje halfbakken uitvoeren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Het is toch gewoon gemakzucht? Je rijdt gewoon niet omdat er een kans is dat je niet kan rijden. Ga dan gewoon rijden, mocht je dan onverwachts toch niet kunnen rijden is het resultaat hetzelfde, het rijdt niet.
Maar in 90% van de gevallen rijdt het dus gewoon prima. Kansloos.
Volgens mij zit er ergens in het land iemand keihard te lachen dat 'ie de helft van het personeel bespaard heeft voor vandaag en er nog mee wegkomt ook.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De NS snapt het begrip van niet geschoten is altijd mis niet helemaal.
Ik snap ook nog wel dat een gestrande trein voor problemen kan zorgen, maar als je nu weer ziet dat het helemaal nergens over ging, echt geen vuiltje aan de lucht, dan verlies je toch je geloofwaardigheid totaal?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De NS snapt het begrip van niet geschoten is altijd mis niet helemaal.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ergens in het land iemand keihard te lachen dat 'ie de helft van het personeel bespaard heeft voor vandaag en er nog mee wegkomt ook.
Ik zeg het al jaren en snap nog steeds niet waarom de NS niet eens gaat praten met de Zweedse versie van de NS.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap ook nog wel dat een gestrande trein voor problemen kan zorgen, maar als je nu weer ziet dat het helemaal nergens over ging, echt geen vuiltje aan de lucht, dan verlies je toch je geloofwaardigheid totaal?
Ik kan het toch ook niet maken om van te voren aan te kondigen dat ik om 12:00 eens kom aankakken hoor, het zou evt misschien kunnen gaan sneeuwen.
Simpel: Vakbonden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg het al jaren en snap nog steeds niet waarom de NS niet eens gaat praten met de Zweedse versie van de NS.
Bijvoorbeeld, ik wil echt niet alles als doodeenvoudig wegzetten, het is ook best lastig soms. Maar zoals het nu gaat is het gewoon echt totaal debiel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg het al jaren en snap nog niet steeds niet waarom de NS niet eens gaat praten met de Zweedse versie van de NS.
Maar de vakbonden hebben toch ook het liefst dat het personeel werkt en verdient?quote:
Het is inderdaad wat simpel gezegd maar kom op, je kan toch wel wat tips vragen aan de mensen die weten wat ze doen bij heftige sneeuwval?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, ik wil echt niet alles als doodeenvoudig wegzetten, het is ook best lastig soms. Maar zoals het nu gaat is het gewoon echt totaal debiel.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar de vakbonden hebben toch ook het liefst dat het personeel werkt en verdient?
Ja, maar was het maar heftige sneeuwval, het gaat helemaal nergens over. De kans op echt enorme sneeuwval is al niet zo groot in NL.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar de vakbonden hebben toch ook het liefst dat het personeel werkt en verdient?
[..]
Het is inderdaad wat simpel gezegd maar kom op, je kan toch wel wat tips vragen aan de mensen die weten wat ze doen bij heftige sneeuwval?
We zullen het vermoedelijk altijd wel zo houdenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar was het maar heftige sneeuwval, het gaat helemaal nergens over. De kans op echt enorme sneeuwval is al niet zo groot in NL.
Maar nee, lekker iedereen de typhus laten krijgen en zelf lekker met je pootjes omhoog thuis.
Jamaar de geldbomen groeien toch tot in de hemel? Laat de NS maar lappen!quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jamaar de geldbomen groeien toch tot in de hemel? Laat de NS maar lappen!
En de vakbonden hebben het zo'n beetje verboden om een eenvoudiger dienstrooster op te stellen. Waardoor het dus onmogelijk is een fatsoenlijke winterdienstregeling op te stellen zonder de helft van de treinen te schrappen.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zullen het vermoedelijk altijd wel zo houden
Als ze na 10 uur onnodig winterdienstregeling rijden nog steeds die geschrapte treinen niet terug op het spoor kunnen krijgen, snap ik ook niet wat ze aan die 10 minúten extra tijd hebben als er wél echt wat mis gaat.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, ik wil echt niet alles als doodeenvoudig wegzetten, het is ook best lastig soms. Maar zoals het nu gaat is het gewoon echt totaal debiel.
En daarom ga ik zo weinig mogelijk met de trein.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zullen het vermoedelijk altijd wel zo houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |