Ik zou er ook echt wel rond de 20 euro voor over hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Voor het aanbod van PopcornTime, mits het gewoon goed werkt, wil ik best betalen hoorMeer dan Netflix in ieder geval.
Ja precies, want het werkt bij mij vaker niet dan welquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou er ook echt wel rond de 20 euro voor over hebben.
Zodra ze de bugs eruit hebben dan.
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alsof er mensen op internet zijn die nog nooit van popcorn time gehoord hebben
Heb net zo'n Android box besteld. Maar niet voor aan de TV eigenlijk..
Bij mij werkt het redelijk, behalve de bekende ondertiteling bug.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, want het werkt bij mij vaker niet dan wel
Precies, dat heb ik ook. Ik heb een paar keer een serie en 1 keer een film gewoon perfect kunnen kijken, anders films doen het überhaupt niet, of het beeld is kut, of er zit een willekeurige ondertiteling onder geplakt die ik niet wegkrijg, of hij hapert als een gek.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij werkt het redelijk, behalve de bekende ondertiteling bug.
Maar bij een neef van me krijgen we het niet goed draaiend, blijft laggen.
Terwijl zijn verbinding gewoon goed is.
Betere router neerzetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammer dat dat zo is, torrents binnenhalen blijft vooralsnog dus beter.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:
godver, ik ben wel erg fan van caribouquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:14 schreef Belsezar het volgende:
Voor de liefhebbers:
Eerste namen voor Lowlands bekend
Ik ben lui vandaag, uitsmijter gaat het wordenquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben lui vandaag, uitsmijter gaat het worden
Ja ik heb nog een tomaatje liggen en parmaham, smullenquote:
Al een paar jaar niet meer. Zijn toffere festivals voor veeeeel minder.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:14 schreef Belsezar het volgende:
Voor de liefhebbers:
Eerste namen voor Lowlands bekend
Ik heb geen idee wanneer die van mij afloopt eigquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:55 schreef Q. het volgende:
Hoera, de FOK!Shop doet het weer! Abo! Geen banners meer!
Qué?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:31 schreef Samzz het volgende:
Haha, ik heb eindelijk Klojo gefilmd voor hij eten krijgt. Wat een lekker ding is het.
Een paard. Hij heet Klojo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 of ander dier vast met een "kekke" naam
Bij ons op stal krijgen de paarden om vijf uur slobber te eten. Klojo vindt dat zo lekker dat ie z'n eigen feestje staat te vieren op stal. En dat heb ik gefilmd.quote:
Wel handig, als het paard niet wilt luisteren scheld je hem uit met zijn naam en wie weet doet hij wat je wiltquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij ons op stal krijgen de paarden om vijf uur slobber te eten. Klojo vindt dat zo lekker dat ie z'n eigen feestje staat te vieren op stal. En dat heb ik gefilmd.
En ja, Klojo's eigenaren hebbem vreemde humor.
Ik noem 'm altijd Jojo. En als ie vervelend is 'godverdomme, kut Klojo'.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wel handig, als het paard niet wilt luisteren scheld je hem uit met zijn naam en wie weet doet hij wat je wilt
Ik zie het ook wel wat hebben voor een hond. Als hij niet luistert: godverdomme vuile klojo ik zeg zit
Prima naam dusquote:Op woensdag 28 januari 2015 06:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik noem 'm altijd Jojo. En als ie vervelend is 'godverdomme, kut Klojo'.
Beter dan de naam op zijn paspoort iigquote:
Dat klinkt toch niet bijster smakelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij ons op stal krijgen de paarden om vijf uur slobber te eten. Klojo vindt dat zo lekker dat ie z'n eigen feestje staat te vieren op stal. En dat heb ik gefilmd.
En ja, Klojo's eigenaren hebbem vreemde humor.
Meer dan zat voor zo'n beestquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat klinkt toch niet bijster smakelijk
zul je zien dat slobber ook de naam van een beest is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)JarIVKTbB8r3Us27gcAKquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Technische poppetjes, zit er in Windows Media Player/Quicktime/VLC/wat dan ook een shortcut waarmee je een beeldbestand frame voor frame kunt afspelen, vooruit en achteruit?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)JarIVKTbB8r3Us27gcAK
Hou die tong lekker binnen danquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Nou, bedankt voor je inspanningen.
Qquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik wel weer ergens anders met m'n waren leuren.
Ah komop, je kan het toch gewoon een keer proberen?quote:
Natuurlijk, maar ben nogal kieskeurig als het op vrouwen aankomtquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Ah komop, je kan het toch gewoon een keer proberen?.
Logisch.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ben nogal kieskeurig als het op vrouwen aankomt
Dan nog ben ik meer van het reallife gebeuren
Weet ik veel, misschien heeft ie zich bedachtquote:
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien heeft ie zich bedacht.
Ik gok van nietquote:
uhuquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik gok van niet.
Ow well, next dan maar.
Gewoon tarwezemelen met een mix van lijnzaad en andere vette meuk. Ruikt lekker.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Over twee dagen niet meerquote:
Belgie en Duistland staan er om bekend. Je kan nog beter in Iran wonenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over twee dagen niet meer. Daaag derdewereldland internet
!
Verhuizen! http://tweakers.net/nieuw(...)-in-twee-steden.htmlquote:
Ik heb echt nooit problemen met ze.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dat UPC de laatste tijd ook wel een vermelding verdiend heeft. En het ging zo goed
Zelfs daarvoor is het me niet waard om in Almere of Enschede te wonenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verhuizen! http://tweakers.net/nieuw(...)-in-twee-steden.html
Wat zegt de klantenservice?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dat UPC de laatste tijd ook wel een vermelding verdiend heeft. En het ging zo goed
Sinds een paar weken is het pet. Internet valt om het uur even weg, heel irritant als je in de cloud moet werken of radio luistert. En on demand heeft het ook een hele tijd niet gedaan. Ik heb 120mb internet maar bij zo'n snelheidstest komt er 9 uit. Dan zeggen ze dat er altijd wel signaalverlies kan optreden bij wifi, maar dit is belachelijk. Het is echt iets van de afgelopen tijd. Ik wil eigenlijk een lager abonnement nemen maar ben bang dat er dan helemaal niks meer overblijftquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit problemen met ze.
Tweak zou inderdaad altijd mijn eerste keus zijn voor ADSL. Ook jaren gehad. Top provider
En je hebt alleen hun wifi router of zitten er nog eigen spullen tussen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds een paar weken is het pet. Internet valt om het uur even weg, heel irritant als je in de cloud moet werken of radio luistert. En on demand heeft het ook een hele tijd niet gedaan. Ik heb 120mb internet maar bij zo'n snelheidstest komt er 9 uit. Dan zeggen ze dat er altijd wel signaalverlies kan optreden bij wifi, maar dit is belachelijk. Het is echt iets van de afgelopen tijd. Ik wil eigenlijk een lager abonnement nemen maar ben bang dat er dan helemaal niks meer overblijft
Dat is wel zo'n dooddoener. 99,999% van de tijd zijn die kabels prima in orde. Maar goed, zolang jij het niet met een nieuwe kabel test kunnen zij volhouden dat het daar aan kan liggenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ik nieuwe kabels moet kopen.
quote:Will Smith is now older than Uncle Phil was at the beginning of "The Fresh Prince."
When James Avery (Uncle Phil) started on The Fresh Prince, he was 45-years-old. Today, Will Smith is a slightly older 45.
Gewoon zeggen dat je dat al hebt gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n dooddoener. 99,999% van de tijd zijn die kabels prima in orde. Maar goed, zolang jij het niet met een nieuwe kabel test kunnen zij volhouden dat het daar aan kan liggen
Het is allemaal hun spul. Ik heb er zelf niets aan veranderd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je hebt alleen hun wifi router of zitten er nog eigen spullen tussen?
Ik gebruikte eerst een kabel maar na een storing herkent de pc hem niet meerquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heel irritant ja, heb je al geprobeerd of de problemen zich ook voordoen als je via een ethernetkabel internet?
Voor als je zéker wilt weten dat je nooit langer dan 20 seconden een stabiele verbinding hebtquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Als je idd een oud routertje hebt staan dat niet verder komt dan 10mbit wireless kan je nog zo'n snel abo hebben, dat gaat nooit sneller worden.
Stonden voor 12.50 300mbit Sitecom routers incl 4 GB poorten voor 12,50 bij het Kruidvat.
Het is hun router, hebben ze twee jaar geleden geplaatst. Dan zouden ze een nieuwe op moeten sturen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Als je idd een oud routertje hebt staan dat niet verder komt dan 10mbit wireless kan je nog zo'n snel abo hebben, dat gaat nooit sneller worden.
Stonden voor 12.50 300mbit Sitecom routers incl 4 GB poorten voor 12,50 bij het Kruidvat.
Voordat ik bel met de klantenservice heb ik dat soort dingen doorgaans al gedaan. Kan natuurlijk ook geen kwaad om even te testen maar de kans dat het de kabels het probleem zijn is nihil.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je dat al hebt gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |