abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2015 @ 22:17:12 #126
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_154234324
Het tot leven brengen van mensen tenminste net zo belangrijk en (in sommige gevallen) controversieel als iemand een kopje kleiner maken. Er komt behoorlijk wat macht en verantwoordelijkheid bij kijken. Daar mag wel meer aandacht voor zijn, over nagedacht worden en discussie over voeren. De focus in de (kritische) media ligt te veel bij oorlogen en politiek naar mijn idee.
Nadia, this tea is excellent!
pi_154244514
Ook ik heb een hekel aan zombies.
Conscience do cost.
  zondag 12 juli 2015 @ 07:16:00 #128
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_154263504
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Bill Gates is pro-genocide.

Vaccins wordt alleen maar gebruikt voor verwoesting
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 12 juli 2015 @ 11:53:26 #129
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_154265616
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 07:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bill Gates is pro-genocide.

Vaccins wordt alleen maar gebruikt voor verwoesting
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  zondag 12 juli 2015 @ 12:03:04 #130
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_154265779
De tranen schieten mij gewoon in de ogen van zulke hoogwaardige onzin
Laatst kwam ik een leuke site tegen, daar zijn nog wel een of twee uh... steekhoudende argumenten voor de goede zaak te vinden
http://www.babesagainstbiotech.org/
  maandag 13 juli 2015 @ 07:47:13 #131
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_154291137
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 11:53 schreef Tijdisgeld het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Wat is er zo grappig aan, dwaas
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_154296124
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 07:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe jij met open ogen in alle propaganda stinkt terwijl je iedereen uitmaakt voor fascist. Jij bent erg komisch, zonder dat je weet waarom.
Conscience do cost.
  maandag 13 juli 2015 @ 19:18:01 #133
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_154307499
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 07:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je presenteert je mening als een feit.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 03:23:08 #134
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_155613877
[quote]0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 00:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

welkom in ultrafascistisch Nederland.

Hulp uit onverwachte hoek, daar waar men zou denken dat telecombedrijven alles klakkeloos uitvoeren is dat niet altijd een vanzelfsprekendheid.

Tele2 noemt uitbreiding aftapbevoegdheden AIVD onuitvoerbaar

Gepubliceerd: 27 augustus 2015 22:46Laatste update: 27 augustus 2015 23:10

Tele2 noemt de plannen van het kabinet voor uitbreiding van de aftapbevoegdheden van de AIVD en MIVD onuitvoerbaar, afschrikwekkend en te verstrekkend.

Tele2 reageert middels officiële consultatie als eerste Nederlandse telecom- en internetaanbieder op de plannen die minister Plasterk van Binnenlandse Zaken in juli presenteerde.

Met die plannen wil het kabinet de afluisterbevoegdheden van inlichtingendiensten AIVD en MIVD vergroten. Die mogen nu enkel op grote schaal aftappen op telefoon- en dataverkeer dat niet kabelgebonden is, zoals satellietverkeer.

Volgens de nieuwe plannen mag ook kabelgebonden verkeer worden afgetapt. Daar valt ook mobiel bel- en dataverkeer onder; dat loopt vanaf de zendmast via de kabel en wordt onder de huidige wet nog ontzien van massaal aftappen.

Tele2 waarschuwt de overheid voor de verstrekkende gevolgen die een verruiming van de aftapbevoegdheden zal hebben. Nederland kan volgens de provider dan niet meer als aantrekkelijke digitale vestigingsplaats worden gezien.

Onhoudbaar

"Door zichzelf vrijwel onbeperkte toegang tot communicatie en databases te geven zorgen veiligheidsdiensten ervoor dat het klimaat voor bedrijven om zich in Nederland te vestigen vanuit een financieel, privacy en beveilingsperspectief onhoudbaar wordt", schrijft Tele2 in zijn reactie.

Tele2 verwacht dat bedrijven en mensen bij ingang van de wet hun data buiten de Nederlandse grenzen zullen verplaatsen. De eis dat het doorzoekbaar maken van digitale communicatie voor de rekening van bedrijven komt zal dat volgens Tele2 alleen maar versterken.

Ook onderstreept Tele2 de gevolgen voor de privacy van Nederlanders. "Er zal geen enkel onderdeel van de Nederlandse maatschappij zijn dat niet onder de reikwijdte van de (bulk)interceptie inlichtingen- en veiligheidsdiensten zal vallen", aldus de provider.

"De wet ademt de sfeer uit dat het verkrijgen van bulkgegevens een doel op zich is", gaat Tele2 verder. Ook merkt Tele2 op dat de afgetapte informatie onder de nieuwe bevoegdheden zonder enige vorm van controle aan bevriende buitenlandse inlichtingendiensten kan geven.

Onmogelijk

Bovendien is het conceptvoorstel van het kabinet in huidige vorm volgens Tele2 onmogelijk toe te passen. De wet verplicht bedrijven om kopieën te maken van gegevensbestanden, zelfs als deze zich in het buitenland bevinden.

"Voor Tele2 is het onmogelijk dat zij hier aan kan, mag en zal meewerken, aangezien een deel van onze infrastructuur en systemen in andere EU-landen staan", aldus de provider.

Ook is het volgens Tele2 onwerkbaar dat het conceptvoorstel eist dat "aanbieders van een communicatiedienst" meewerken aan aftappen. Nu geldt die eis voor aanbieders van communicatienetwerken.

Die verbreding zal er volgens Tele2 voor zorgen dat iedere organisatie zal moeten meewerken, "variërend van Twitter, Whatsapp, webhosting en clouddiensten tot nieuwssites, patiëntenverenigingen, sportclubs, vakbonden, kerkgenootschappen, universiteiten, hotels en bedrijven".

Structurele problemen

Bovendien zijn die organisaties onder de nieuwe wet verplicht tot meewerken aan bulkinterceptie. Die verplichting geldt nu niet eens voor telecombedrijven. De impact van die eis zal volgens Tele2 aanzienlijk zijn voor bedrijven.

"Het wordt duidelijk dat de diensten toegang willen tot alle communicatie, van iedereen, zonder dat zij de benodigde investeringen in tijd en geld willen dragen", concludeert Tele2 in zijn reactie.

Tele2 verwacht dat de betrokken ministeries 'de structurele juridische en praktische problemen' van het huidige conceptvoorstel zullen bekijken en een gewijzigde versie zullen aanbieden.

Mensenrechten

Ook Britse privacywaakhond Privacy International reageert (pdf) afwijzend op het conceptvoorstel. "Als die wordt toegepast, zou deze wet Nederland tot een land met één van de meest ingrijpende afluistersystemen ter wereld maken", schrijft de organisatie.

"Ook zou het een zorgelijk voorbeeld vormen voor landen die niet zo'n sterke democratische traditie en wet hebben", aldus Privacy International. De organisatie vraagt zich af of de wet zich wel houdt aan de mensenrechten met 'de reikwijdte van de nieuwe aftapbevoegdheden, het gebrek aan juridisch toezicht, het breken van versleuteling en het hacken van computers'.

"We dringen er bij de Nederlandse regering op aan af te zien van de uitbreiding van de aftapbevoegdheden buiten wat noodzakelijk en evenredig is in een democratische samenleving", aldus Privacy International.
http://www.nu.nl/algemeen(...)d-onuitvoerbaar.html

Ander artikel daarover met het gezicht/uitgangspunt van de overheid.
http://www.nu.nl/weekend/(...)htingendiensten.html

Enkele reacties bij het artikel :

@2 In plaats van dat een terrorist er uit springt denk ik eerder dat de inlichtingendienst verzuipt in die enorme databerg en geen zinnige informatie meer uit haalt.
Bovendien, de meeste aanslagen worden gepleegd door terroristen die al lang in beeld zijn door de geheime dienst. Dat heeft tot nu toe weinig effect gehad op het voorkomen van die aanslagen.

Ik denk dat de overheid, nu nog onbewust, de voorbereidingen aan het treffen is voor een politiestaat. Waarschijnlijk niet eens als vooropgezet plan maar gewoon per ongeluk. Wanneer straks de verkeerde personen aan de macht komen ligt de informatie en infrastructuur al klaar om te misbruiken.

#7 Juist een reden temeer om dit wetsvoorstel met grote tegemoet te gaan zien.

Dit betekent ronduit: dag vrijheid van meningsuiting, dag privacy, dag persvrijheid. Elk te verzenden woord op een weegschaal gaan leggen.

Het meest stuitend is dat WIJ onder totale controle worden gebracht, terwijl een totaal ongecontroleerde massale immigratie plaatsvindt waarvan men niet weet wat we in huis halen!

Een levensgevaarlijke ontwikkeling.

Dat voorstel.. qua inhoud, doet Tele2 nou een boekje open, waar de inhoud of het voorstel zelf niet publiekelijk beschikbaar was?

Zeg, was het vorige data opslag/afluister systeem niet verboden door de rechter omdat het te drastisch was ?
Ah, ja dus : https://www.bof.nl/2015/03/11/champagne-bewaarpl
En dit voorstel gaat nog even een paar stappen verder ?
Ik vraag me af welke idioot toch steeds met dit soort plannen komt.
There is only one religion
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:58:30 #135
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155628577
Map: The walls Europe is building to keep people out

https://www.washingtonpos(...)are=7821440755110043
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_155631214
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:58 schreef Summers het volgende:
Map: The walls Europe is building to keep people out

https://www.washingtonpos(...)are=7821440755110043
Dit kan ik alleen maar toejuichen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:52:25 #137
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155633051
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 18:49 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Serieus? :?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_155633304
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 19:52 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Serieus? :?
Zit je serieus te wachten op een invasie van kansloze immigranten :?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:31:53 #139
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155634346
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 19:59 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zit je serieus te wachten op een invasie van kansloze immigranten :?
Moeilijke vraag Ali_Boo, natuurlijk is er een probleem, maar we kunnen die mensen niet aan hun lot overlaten. Er moet een oplossing komen maar om hekken om Europa te bouwen gaat mij te ver. En ik weet zeker dat ze niet allemaal kansloos zijn, in ieder geval hebben sommige vluchtelingen meer intelligentie en fatsoen dan vele Europeanen. Ik hou niet zo van generaliseren, ieder mens is een individu. }:|
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:43:36 #140
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155634755
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 18:49 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik niet , de aarde is van iedereen . Grenzen zijn verzonnen , landen , hokjes die de mensen onderling verdelen en tegen elkaar opzetten . Ik kan mensen niet verwijten dat ze vluchten voor oorlogen hoe de media het ook brengt . Mensen buiten houden is met maar 1 bevel mensen binnenhouden .
pi_155634932
Precies! Ook ik doe nooit de deuren op slot s'nachts. Grenzen zijn verzonnen immers.
Conscience do cost.
pi_155635284
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:48 schreef ems. het volgende:
Precies! Ook ik doe nooit de deuren op slot s'nachts. Grenzen zijn verzonnen immers.
Ja, dat zweverige gedoe schieten we niets mee op. Er is een groot probleem met een enorme toestroom van vluchtelingen en die willen allemaal naar het welvarendste plekje. Dat kan gewoon niet.
pi_155638408
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:31 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Moeilijke vraag Ali_Boo, natuurlijk is er een probleem, maar we kunnen die mensen niet aan hun lot overlaten. Er moet een oplossing komen maar om hekken om Europa te bouwen gaat mij te ver. En ik weet zeker dat ze niet allemaal kansloos zijn, in ieder geval hebben sommige vluchtelingen meer intelligentie en fatsoen dan vele Europeanen. Ik hou niet zo van generaliseren, ieder mens is een individu. }:|
Helaas ben ik me maar al te goed bewust van de echte doelen achter de multiculturele samenleving. Het is niet een youtube flim van Barbera Specrte wat out context genomen is . Het stikt van het bewijs als je weet waar je moet zoeken. Het is een samenzwering die hier niet behandeld is omdat het enge gevoelens oproept maar dat maak het niet minder waar

Ik twijfel aan de intenties van de UN die schade spreekt over hoe men het hier probleem aanpakt. Ik twijfel aan de intenties van linkse politici die roepen dat we een gezamenlijke oplossing hiervoor moeten vinden. Ik twijfel aan hartverschurende berichten uit Oostenrijk waarbij meer dan 10 mensen dood zijn gevonden . Voor alle duidelijkheid niet zozeer dat er geen dode zijn gevallen . Maar dat deze tragedie gebruikt zal worden om bepaalde politieke doeleneinde- . Het is immers makkelijker om mensen te overtuigen van je plannen als je een zielige verhaal kan doen . Wat verder ook heel goed lijkt te werken

Indien het doel is om de spanningen onder volkeren te vergoten . Waar het ook op lijkt want men is heel verdeeld mbt tot deze issue . Dan snap je toch ook waarom mensen zich hier tegen verzetten? In Duitsland kampen ze met een hoge werkloosheid, kunnen ze nauwelijks hun hoofd boven water houden maar moeten ze wel 800.000 vluchtelingen opvangen ?!?

Tegen welke prijs moetje deze mensen opvangen? Als later blijkt dat deze mensen oververtegenwoordigd zijn in het aantal verkrachtingen , fraude , criminaliteit , of zich weigeren aan te passen moet je dan hiermee doorgaan ? Of ga je de critici de mond snoeren door hun een Islamofoob te noemen?

Ik heb totaal geen trek in een bloedbad. Maar indien een financiële crash aanstaande is ( wat helaas steeds dichterbij begint te komen) dan zal men op zoek gaan naar een zondebok . De buitenlander is hierbij een heel makkelijke doelwit. Ben ergens bang dat onschuldige slachtoffers zullen vallen puur omdat ze er anders uitzien

Het is heel makkelijk om je te laten verblinden door onderbuikgevoelens . Was het niet voor ''onze'' inbreng in de regio dan zouden de mensen nu niet vluchten. Dat je de mensen bijstaat in financiele en morele zin , prima! Maar weet uit ervaring dat je politici niet kan vertrouwen
pi_155638783
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat zweverige gedoe schieten we niets mee op. Er is een groot probleem met een enorme toestroom van vluchtelingen en die willen allemaal naar het welvarendste plekje. Dat kan gewoon niet.
Ben het zowaar met je eens
pi_155638837
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ben het zowaar met je eens
Ik ook met jouw post hierboven. Eng he :o
pi_155638941
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik niet , de aarde is van iedereen . Grenzen zijn verzonnen , landen , hokjes die de mensen onderling verdelen en tegen elkaar opzetten . Ik kan mensen niet verwijten dat ze vluchten voor oorlogen hoe de media het ook brengt . Mensen buiten houden is met maar 1 bevel mensen binnenhouden .
Hier ben ik nou bang voor

Vertrouw de EU niet, UN al helemaal niet laat me verder geen woorden vuilmaken aan onze politici

Ben bang voor een alternatieve agenda achter alle geschreeuw dat er nu een oplossing moet komen

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 28-08-2015 22:59:50 ]
pi_155639344
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Vertrouw de EU niet, UN al helemaal niet laat me verder geen woorden vuilmaken aan onze politici

Ben beng voor een alternatieve agenda achter alle geschreeuw dat er nu een oplossing moet komen
Daar ben ik ook bang voor. Die agenda. En dan volgt automatisch de vraag: waarom die agenda? Wat is het uiteindelijke doel?
pi_155639767
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar ben ik ook bang voor. Die agenda. En dan volgt automatisch de vraag: waarom die agenda? Wat is het uiteindelijke doel?
pi_155639926
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 03:23 schreef Dance99Vv het volgende:
Ook Britse privacywaakhond Privacy International reageert (pdf) afwijzend op het conceptvoorstel. "Als die wordt toegepast, zou deze wet Nederland tot een land met één van de meest ingrijpende afluistersystemen ter wereld maken", schrijft de organisatie.
Whohoeee we are nr 1!!

That that North Korea :6
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:49:02 #150
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155641320
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ben bang voor een alternatieve agenda achter alle geschreeuw dat er nu een oplossing moet komen
Ik vertrouw ze ook niet en de media ook niet daarom draai ik niet met ze mee , doe ik dat wel dan zorg ik er juist voor dat die alternatieve agenda komt . alles wat ze zeggen is het tegenovergestelde . Elke verdeeldheid zorgt ervoor dat de aandacht van hun afleid . Als ze echt een oplossing wilden zouden ze de oorzaak van die stroom vluchtelingen aanpakken die oa door westerse warmongers en hebzucht van de elite word veroorzaakt . Politici gaan ons niet redden , het volk moet op de rem trappen en stoppen met meewerken aan deze waanzin en puinhoop die er word gemaakt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')