Omdat dit het kortste filmpje is dat ik kon vinden. Ik had erbij moeten zeggen dat er een hoop tegenstand is natuurlijk. Exhter gaan de argumenten van de tegenstand niet oo en gekd dit filmpje nog steeds.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:53 schreef spierbal het volgende:
Maar de titel suggereert dat er wel middeltjes waren die werkte... Dus?
Lol, de jeugd. James randi is inmiddels bijna 100 en bewijst en ontkracht al dingen vanaf zijn 20equote:
Nope. Als je het filmpje kijkt en de verpakkingen controleert werken ze allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:57 schreef DeLepelaar het volgende:
Er zullen gerust wel middeltjes tussen zitten die wel werken maar er zijn teveel kwakzalvers die een graantje mee willen pikken en onzin verkopen.
Geloof ik niet sommige planten hebben wel degelijk een geneeskrachtige werking. Beetje zwart/wit stelling.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:02 schreef danny081 het volgende:
[..]
Nope. Als je het filmpje kijkt en de verpakkingen controleert werken ze allemaal hetzelfde.
Bij klassieke homeopathie gaat het om extreme verdunningen van een oplossing. dan werkt er niks meer geneeskrachtig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:04 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Geloof ik niet sommige planten hebben wel degelijk een geneeskrachtige werking. Beetje zwart/wit stelling.
Ja maar niet als je axht zwembaden met water vult en er dan 1 druppel van het planten extract in gooit.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:04 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Geloof ik niet sommige planten hebben wel degelijk een geneeskrachtige werking. Beetje zwart/wit stelling.
Nee niet wat er bij de lokale drogisterij verkocht word. Dat is commerciële rotzooi inderdaad.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:16 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ja maar niet als je axht zwembaden met water vult en er dan 1 druppel van het planten extract in gooit.
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Bij klassieke homeopathie gaat het om extreme verdunningen van een oplossing. dan werkt er niks meer geneeskrachtig.
Van alle planten die een bewezen werking hebben is de werkzame stof geidentificeerd en verwerkt in pillen met de juiste dosis voor de diagnose van de kwaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:04 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
eg wel, water heeft een geheugeneffect. Het werkt nog beter als je er een magneet boven hangt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:16 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ja maar niet als je axht zwembaden met water vult en er dan 1 druppel van het planten extract in gooit.
Je neemt me in de maling toch? Zeg me aub niet dat je dit serieus meent.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:51 schreef Manke het volgende:
[..]
eg wel, water heeft een geheugeneffect. Het werkt nog beter als je er een magneet boven hangt.
Ik werk aan een prototype flashdrive gebaseerd op het geheugen effect van water. Ik ben alleen nog op zoek naar een investeerder.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:51 schreef Manke het volgende:
[..]
eg wel, water heeft een geheugeneffect. Het werkt nog beter als je er een magneet boven hangt.
Mijn vader wil vast wel investeren in zoiets. Hij is de baas van Aberella enterprises weet jequote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik werk aan een prototype flashdrive gebaseerd op het geheugen effect van water. Ik ben alleen nog op zoek naar een investeerder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |