Ergens denk ik nu dat het eraan zit te komen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:24 schreef Monolith het volgende:
Tussen 'zou mogen' en het daadwerkelijk aannemen van dames met een hoofddoek zit nog wel een aardig gat.
Ik niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ergens denk ik nu dat het eraan zit te komen.
Ik denk wel dat ze ons erop voorbereiden, toch.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:31 schreef Odaiba het volgende:
Geen problemen mee, als ze haar werk maar goed doet.
Tom Egbers in Ajax shirt die iets meldt over Palestina-Israël conflict zelfs niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Op de Nederlandse TV horen presentators / presentatrices geen religie uit te dragen, zeker niet in programma's die draaien om neutrale berichtgeving, zoals het Journaal.
Als Tom Egbers Studio Sport in een Ajax-shirt zou presenteren, zou het land te klein zijn.
Een Heracles-shirt. Cultuurbarbaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Als Tom Egbers Studio Sport in een Ajax-shirt zou presenteren, zou het land te klein zijn.
Alleen een hoofddoek dusquote:
Niet met haar nek in zijn kruis.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:44 schreef luxerobots het volgende:
Ik wil een moslima met hoofddoekje en een man met een keppeltje en een christen met een kruis om haar nek.
Gr. gr.
Ik weet dat hij voor Heracles is, maar ik noemde bewust Ajax, om meer weerstand op te wekken. Hoe dan ook: het gaat erom dat er neutraliteit wordt uitgestraald.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een Heracles-shirt. Cultuurbarbaar.
Het land zou niet te klein zijn, want iedereen (nou ja, bijna iedereen schijnbaar) kent zijn clubvoorkeur al en ik heb nog geen bestorming van de NOS-studio's gezien of acties op Facebook.
Zo interessant vind ik het niet voor welke club Tom Egbers is tbh. Ik wil voetbal kijken.
Burka (kort model) en verder niets?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen een hoofddoek dus
Verder niets. En lopen voor de camera!quote:
En een kruis tussen haar benen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Verder niets. En lopen voor de camera!
Nee, gewoon netjes geschoren.quote:
Ik dacht al dat je zoiets zou zeggen idd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon netjes geschoren.
Moslima's zijn doorgaans geschoren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je zoiets zou zeggen idd..
Overigens toch wel een kwestie, als je hoofddoek draagt, mag je je ook scheren daar als vrouw zijnde?
Moslims scheren zich grotendeels allemaal daar - het wordt in ieder geval kort gehouden. Iets met reinheid enzo. Maar ja, dat leer je niet he, tijdens carpoolconversaties.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je zoiets zou zeggen idd..
Overigens toch wel een kwestie, als je hoofddoek draagt, mag je je ook scheren daar als vrouw zijnde?
Ja, jij zal tav zo'n kwestie een keer zeggen dat je het er niet mee eens bent, zeg.quote:
Echt waar?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moslima's zijn doorgaans geschoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |