Dit dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:50 schreef Juup© het volgende:
Ik vind dat bij een openbare omroep de nieuwslezer of lezeres zich van elke geloofsuitdrukking dien te onthouden.
Naar de typische 450 euro grap die op FOK! nogal vaak de ronde doet, 'dat is echt fantastisch'. Ik dacht dat jij hier al langer rondhing..quote:
Mocht je het gemist hebben, ik ben net terug van bijna een jaar ban, maar welke grap is dat schijnbaar enigszins gemist dacht dat je er iets anders mee bedoelde wellicht?!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Naar de typische 450 euro grap die op FOK! nogal vaak de ronde doet, 'dat is echt fantastisch'. Ik dacht dat jij hier al langer rondhing..
Prima gedaan, zeer professioneel! Maar dus wel zónder hoofddoek. Zeker nieuwslezers (m/v) moeten neutraal overkomen en die hoofddoek is gewoon een reclame-uiting van de islam.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:01 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Aicha Marghadi was lange tijd presentatrice bij het NOS journaal. Maar dan wel zonder theedoek.
Als het je niet bevalt, dan kijk je niet. Het is zo simpel allemaal. Niemand die je dwingt om te kijken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:50 schreef Juup© het volgende:
Ik vind dat bij een openbare omroep de nieuwslezer of lezeres zich van elke geloofsuitdrukking dien te onthouden.
Flauwekul, dat kan ook helemaal niet binnen onze staatsinrichting, kijk eens om je heen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:50 schreef Juup© het volgende:
Hart van Nederland over een jaartje of 20:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dit is Hart van Nederland met uw presentatrice Fatima El-Azzizzi, haha, gaar.
Ik dacht eerder aan het aantal onbetrouwbare politici in de Knesset.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Mocht je het gemist hebben, ik ben net terug van bijna een jaar ban, maar welke grap is dat schijnbaar enigszins gemist dacht dat je er iets anders mee bedoelde wellicht?!
Als een van die twee Marga van Praag zou zijn, kan ik dat alleen maar een verbetering vinden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hart van Nederland over een jaartje of 20:
[ afbeelding ]
Ken je een parlement met betrouwbare politici dan haha inkoppertje wat dat betreft.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan het aantal onbetrouwbare politici in de Knesset.
Das ook weer zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ken je een parlement met betrouwbare politici dan haha inkoppertje wat dat betreft.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij komt die grap van zo'n reclame van een kredietbedrijf. 'Ik kreeg 450 euro, dat was echt fantastisch'.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Mocht je het gemist hebben, ik ben net terug van bijna een jaar ban, maar welke grap is dat schijnbaar enigszins gemist dacht dat je er iets anders mee bedoelde wellicht?!
Ben ik niet met je eens. Het heet niet voor niks 'Openbaar'. Het nieuws moet voor iedereen toegankelijk zijn en geloofsuitdragingen mogen wat dat betreft niet in de weg staan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan kijk je niet. Het is zo simpel allemaal. Niemand die je dwingt om te kijken.
Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij komt die grap van zo'n reclame van een kredietbedrijf. 'Ik kreeg 450 euro, dat was echt fantastisch'.
Dus nee, het had verder geen andere betekenisEn welkom terug op FOK!
Beter dan Patty Brard in beeld....quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die grap gaat volgens mij al drie jaar rond maar ach.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij komt die grap van zo'n reclame van een kredietbedrijf. 'Ik kreeg 450 euro, dat was echt fantastisch'.
Dus nee, het had verder geen andere betekenisEn welkom terug op FOK!
Wat heet "openbaar"?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:25 schreef Strani het volgende:
Ben ik niet met je eens. Het heet niet voor niks 'Openbaar'.
Het nieuws is voor iedereen toegankelijk. TV, radio, krant, internet. Noem maar op.quote:Het nieuws moet voor iedereen toegankelijk zijn en geloofsuitdragingen mogen wat dat betreft niet in de weg staan.
Ze leest gewoon het nieuws op.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:53 schreef Twiitch het volgende:
Geloof heeft geen plaats in een journaal. Behalve als het weer eens verantwoordelijk is voor een gruweldaad.
Stel je inderdaad eens voor dat mensen zich gaan bekeren omdat ze iemand met een hoofddoek op het journaal zien.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:07 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Prima gedaan, zeer professioneel! Maar dus wel zónder hoofddoek. Zeker nieuwslezers (m/v) moeten neutraal overkomen en die hoofddoek is gewoon een reclame-uiting van de islam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |