Nét niet. Het scheelt maar een pietsje.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Ben je 1.65m bij 56 kg? Anders niet
ik snapte dat ook niet, waarom zou je NIET bij slytherin willen? duidelijk het meest prestigieusquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:50 schreef Awesome_ het volgende:
Lol, slytherin is waar de bazen is at.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nét niet. Het scheelt maar een pietsje.
Iedereen weet dat de ekte ekte mannen worden gemaakt bij Quidditch, Slidderich verliest elke keer van die Griffindor pussy's. + een schouwer worden met die gedachtegang als het op bloedzuiverheid aankomt....quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:02 schreef Awesome_ het volgende:
Precies. Prestige is het belangrijkste. Griffoendor is ook wel cool. Maar niet zo. En laat me vooral niet beginnen over die andere twee. ik vraag me wel af waar ik ingedeeld zou worden. de intelligentie voor een ravenklauw, arbeidsethos van een huffelpuf. Kutje dapper met het oog op prestige en bloedzuiverheid.
Denk dat ik gewoon direct de sidekick van dumbledore zou worden volgens die hoed. Zieke schouwer daarna of zo.
Lezen, bitch plsquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
haha quest heeft ze in het Nederlands gelezen. Noob.
bitch pleasequote:Op woensdag 28 januari 2015 14:16 schreef Awesome_ het volgende:
de Harry potter wereld zou ook dè wereld zijn die ik zou kiezen als ik in een fantasiewereld kon leven.
Fo shoquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:16 schreef Awesome_ het volgende:
de Harry potter wereld zou ook dè wereld zijn die ik zou kiezen als ik in een fantasiewereld kon leven.
Precies. Laat mij maar met mn stokje zwaaien.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Fo sho
Ik hoef niet persé naar middle earth of de hel van song of ice and fire
En dan in Kings Landing ook nog? Mij niet gezien mattie.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker met je toverstokje zwaaienik hak jullie kapot met mijn Valyrische zwaard
Opzich zou Lotr met al die elfjes ook geen slechte zijn...quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou gewoon in een vampierenwereld gaan leven allemaal vam die sexy vampire en demon chicks.
Guys, I've found the twilight-fangirl.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou gewoon in een vampierenwereld gaan leven allemaal vam die sexy vampire en demon chicks.
Nee idd, of GoT met alle tieten en incest, alleen daar gaan teveel mensen dood.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Opzich zou Lotr met al die elfjes ook geen slechte zijn...
Elven zijn langer dan mensen he, en langere vrouw ziet er niet uit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Opzich zou Lotr met al die elfjes ook geen slechte zijn...
Heb je de Hobbit niet gezien? Alle manlets kregen hoop nadien.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Elven zijn langer dan mensen he, en langere vrouw ziet er niet uit.
Alleen die Bella is geen sexy chick.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Guys, I've found the twilight-fangirl.
Laatste nog niet nee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je de Hobbit niet gezien? Alle manlets kregen hoop nadien.
Oh goede ja. Mooi idee voor castlefest dit jaar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:38 schreef Questular het volgende:
Of een beetje als Khal Drogo rondlopen alpha zijn en zo
dat is alleen voor 6'3+ master race weggelegd vriendquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh goede ja. Mooi idee voor castlefest dit jaar.
Ah kut ben 6'2. Mag ik lifts in de schoenen doen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:41 schreef seto het volgende:
[..]
dat is alleen voor 6'3+ master race weggelegd vriend
Care, was een schijnhuwelijk. Heb minstens 18 bastaardenquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:48 schreef Questular het volgende:
eten én zuipen....terwijl je vrouw werd bereden door haar eigen broer.... beetje jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |