SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Champy op 27-01-2015 14:07:35 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Als de gymchick of als de foto van champy zelf? Mijn ervaring is dat ze meer op de foto van champy zelf lijken namelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:02 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zie zo elke fokvrouw voor me. als op die plaatje van champie
ik zag precies datzelfde plaatje vanochtend vroeg nogquote:
Protip: Sla alles behalve de triple threat overquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:13 schreef Sapstengel het volgende:
Bork Laservanavond Royal Rumble kijken.
als die van het vorige topic, die kk dikke mammoettanker Met baardquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als de gymchick of als de foto van champy zelf? Mijn ervaring is dat ze meer op de foto van champy zelf lijken namelijk.
Meer baardgroei dan ikquote:
Goede biceps ook is powerlifter denk ikquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meer baardgroei dan ik
Ze heeft nog borsthaar ook
Nee hoor, vind dr best mooi en wel aardig lichaam, dacht alleen dat ze halverwege de 30 was en toen zag ik 25 staan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ben je gew jarlours?
Mijn mini is veel mooierquote:
sick cuntquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja vriend ben weer lkkr bezig lately
Ik dacht dat die total loss was?quote:
Ik ga ook 4x per week is ook genoeg toch. 1 dag voor elke van de big 3 met accessory lifts en een schouder dag met OHP.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
sick cunt
ik ga nu nog maar 4x per week, voel me niet meer thuis hier
Crikey, filthy casualquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga ook 4x per week is ook genoeg toch. 1 dag voor elke van de big 3 met accessory lifts en een schouder dag met OHP.
Hey sap doe eens plaatje posten van je schoudersquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga ook 4x per week is ook genoeg toch. 1 dag voor elke van de big 3 met accessory lifts en een schouder dag met OHP.
Haha ik snap hemquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
Wel gewoon 7 dagen per week mn rechter arm trainen als je begrijpt wat ik bedoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha ik snap hemfappen zeker?
Hahaha, goed gespot man. Ik moest er eerst even over nadeneknSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Brede schouder crew checking inquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey sap doe eens plaatje posten van je schouders
Alleen als je tribute maakt (noweirdo)quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe zo'n foto waarop dat mooi uitkomt, maak ik ff tribute
Dat staat toch letterlijk in de post die je quotequote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen als je tribute maakt (noweirdo)
Oh lol dacht al dat ik het ergens zag staan maar kon die post niet terugvindenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat staat toch letterlijk in de post die je quote [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey GRS
http://imgur.com/gallery/vOULjZf
hnnnnnng.
Ik vergeef het je, zodra je gaat zwaardvechten met weiss en ik de judge mag zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh lol dacht al dat ik het ergens zag staan maar kon die post niet terugvinden
http://adam-scott.org/parks-recreation-season-3-dvd-bloopers/quote:
Aubrey Plaza is echt 10/10 girlfriend materialquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey GRS
http://imgur.com/gallery/vOULjZf
hnnnnnng.
Sta je niet op de terroristenlijst dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
ik durf geen parks en rec te kijken want ben bang dat ik naar de VS vlieg om chriss te stalken.
vroeger noemde ik dat altijd pikkertje tik spelenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, zodra je gaat zwaardvechten met weiss en ik de judge mag zijn.
er loopt genoeg modder rondquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Mocht willen dat de meisjes zo groot waren.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lkkr deze vriend doet zei double anal?
[ afbeelding ]
waarom zet je dan niet in je phone?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
kkkkkkkkkkkkk-iTunes.
Moet voor de 400e keer nieuw wachtwoord instellen omdat ik 'm vergeten ben, want er moet een hoofdletter, een speciaal teken, een cijfer, een bloeddruppel van een blonde maagd en een dierenoffer in zitten. En je mag uiteraard niet hetzelfde wachtwoord binnen twee jaar hergebruiken.
Serieus, die hype![]()
![]()
Ik probeer het ook zo veel mogelijk te ontwijken maar soms ontkom je er niet aan. De voornaamste reden om van apple af te stappen, dat hoerenprogrammaquote:
Appstore. Muziekbestanden op telefoon zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:05 schreef Beach het volgende:
Hoezo waarvoor heb je itunes per se nodig?
Ah die poverty iPhones kun je zeker niet gewoon mounten als extern volumequote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Muziekbestanden op telefoon zetten.
wat sap zegt tochquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Appstore. Muziekbestanden op telefoon zetten.
Ik zat me af te vragen hoe ik whatsapp web aan de praat krijg. Niet beschikbaar voor Apple![]()
kkkkkkkkkk-apple
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
gebruik gewoon spotify
mensen die muziek via een kabeltje op de telefoon zetten
wat de fuck bestaat dat nog?
Spotify-gebruiker sinds dag 1 vriend. Wmb beste uitvinding van de eeuw. Bedoelde eigenlijk ook audiobestanden in de vorm van audioboeken, niet zo zeer muziek. Al heb je tegenwoordig de app van Audible, die is best verdomde relaxed, maar heeft toch niet alles.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
gebruik gewoon spotify
mensen die muziek via een kabeltje op de telefoon zetten
wat de fuck bestaat dat nog?
je bent niet duidelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spotify-gebruiker sinds dag 1 vriend. Wmb beste uitvinding van de eeuw. Bedoelde eigenlijk ook audiobestanden in de vorm van audioboeken, niet zo zeer muziek. Al heb je tegenwoordig de app van Audible, die is best verdomde relaxed, maar heeft toch niet alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ghehehe. Wanneer vet niet meer weet waar het heen moet.
Ik heb dikke oorlellen.
haha oorlellen is metafoor voor iets anders zekerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ghehehe. Wanneer vet niet meer weet waar het heen moet.
Ik heb dikke oorlellen.
Insane man, en ik doe ze telkens maar tot mijn bovenlichaam horizontaal aan de grond staat. Ik ga ze ook eens zo proberen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
damn die good mornings
[ afbeelding ]
Die power die erachter zit ook, echt niet normaal. Ik probeer ook wel met een soort van hip drive/droogneuk beweging overeind te komen maar zo hard als dit kan ik niet stoten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Insane man, en ik doe ze telkens maar tot mijn bovenlichaam horizontaal aan de grond staat. Ik ga ze ook eens zo proberen.
Waar heb je dit filmpje gevonden btw?
Dit vraag ik me af bij 80% van de posts in deze reeksquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar heb je dit filmpje/plaatje gevonden btw?
Schouder of torso?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
WAAR BLIJFT DIE SCHOUDERFOTO.
IK ZIT AL KLAAR MET M'N BIG BLACK ROTATING FIST.
Naja, ik doe ze dus totdat ik met mijn bovenlichaam horizontaal aan de grond sta. De excentrische fase heel langzaam zodat je echt die stretch in je hammies voelt en de concentrische kanker explosief. Thrustening.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die power die erachter zit ook, echt niet normaal. Ik probeer ook wel met een soort van hip drive/droogneuk beweging overeind te komen maar zo hard als dit kan ik niet stoten.
Filmpje gewoon op youtube gevonden, maar er werden veel video's van hem op deze FB page gepost:
https://www.facebook.com/AllThingsGym
Hey Weissmanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit vraag ik me af bij 80% van de posts in deze reeks
Whehehehquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
Jezelf afberen terwijl je wijf wordt genomen door onbekendenkk
Idd dat probeer ik ook altijd, heel langzaam zakken zodat het echt goed stretcht en dan explosief met hip drive omhoog. Alleen zo explosief als hem krijg ik het niet, helemaal niet als ik er veel gewicht op heb.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, ik doe ze dus totdat ik met mijn bovenlichaam horizontaal aan de grond sta. De excentrische fase heel langzaam zodat je echt die stretch in je hammies voelt en de concentrische kanker explosief. Thrustening.
Sowieso wel zieke accessories heeft die vent man, damn.
takken in de vorm van een penis in je reet stekenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
Jezelf afberen terwijl je wijf wordt genomen door onbekendenkk
wat?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:05 schreef seto het volgende:
[..]
takken in de vorm van een penis in je reet steken
Takken?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:05 schreef seto het volgende:
[..]
takken in de vorm van een penis in je reet steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |