JIJ komt uit het niets met je kansloze kutaanval. Wat denk je dan, dat je daar een normaal antwoord op krijgt?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]denken dat het een geld kwestie is.
ja je klinkt als echt als een mac gebruiker
Echt 1000x liever een goede pc voor t zelfde geld dan zn bagger OSX ding
nounou aanval... niet zo overdrijven hequote:Op donderdag 29 januari 2015 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIJ komt uit het niets met je kansloze kutaanval. Wat denk je dan, dat je daar een normaal antwoord op krijgt?
quote:
Die kost van Anker $ 9,-quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar die van mij komt met Macbookaansluiting etc.
I know, ik heb hem ook meteen gekocht voor erbij, dan kan die lekker de speakers powerenquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die kost van Anker $ 9,-
Dus dat is een kul-argument.
Wat is er chinees aan mac tho?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIJ komt uit het niets met je kansloze kutaanval. Wat denk je dan, dat je daar een normaal antwoord op krijgt?
Niets, wat maakt het uit wat ik met mijn chinese powerbank van stroom voorzie?quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat is er chinees aan mac tho?
Die misschien nog, ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:14 schreef Thorical het volgende:
Weet iemand al iets over de Xiami vouwbare kop telephones? Zie ze alleen in de voorverkoop maar heb geen idee of het iets is om naar uit te kijken voor $ 110?
Het kwam niet over als een Chinees merk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets, wat maakt het uit wat ik met mijn chinese powerbank van stroom voorzie?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
macbook gebruikers zijn proleten. hun mening nog uitingen tellen niet mee.
Een neck- en handstrap voor mijn DSLR, evenals een body- en lenscap.quote:
I beg to differ, buddy... Macbook- en nog een hele hoop ander applespul-gebruiker. Dat even terzijde.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
macbook gebruikers zijn proleten. hun mening nog uitingen tellen niet mee.
2 brillen op sterkte voor 36 euro uit de UK. Dus niet echt China shopping natuurlijk maar wel een goed prijsje.quote:
op dit moment niks, maar binnen afzienbare tijd (optijd vķķr chinees nieuwjaar) zal ik een windows tabletje bestellenquote:
Cameragoodies.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:53 schreef N22 het volgende:
[..]
Een neck- en handstrap voor mijn DSLR, evenals een body- en lenscap.
Nog een Xiaoyi. Mja, een beetje mee gespeeld, weet nou niet of dit m'n leven verrijkt ofzo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:54 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
En ontopic voor Herr Shiz : ik heb nog wat onderweg :
- XPB 16000 (TD)
- Xiaoyi (TD)
- 2 XPB 16000 hoesjes (AE)
- 3 Xiaomi USBlights (BG)
Oh noes.quote:
Yeah. Join teh W6-club.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:08 schreef mschol het volgende:
[..]
op dit moment niks, maar binnen afzienbare tijd (optijd vķķr chinees nieuwjaar) zal ik een windows tabletje bestellen
dat gaat hem zeer waarschijnlijk wel worden ja..quote:
Versterkertje? Welke?quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:33 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn wat dingen die ik morgen of begin volgende week verwacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |