SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke tochtjes:![]()
*Gevarendriehoekquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:28 schreef DrNick het volgende:
Ohja, wat is handig om bij je te hebben bij nood, naast buitenband, CO2-cylinder, bandenlichters en zo'n ding met inbussleutels?
Weinig. Tweede biba/CO2 patroon op langere tochten of een plakker. En zelf ben ik geen voorstander van CO2.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:28 schreef DrNick het volgende:
Ohja, wat is handig om bij je te hebben bij nood, naast buitenband, CO2-cylinder, bandenlichters en zo'n ding met inbussleutels?
Warme koffie he? Aan hete koffie brand je je bek.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
*Gevarendriehoek
* Thermodeken
* Kan hete koffie.
Mooi. Wat heb jij dan, om je band op te pompen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weinig. Tweede biba/CO2 patroon op langere tochten of een plakker. En zelf ben ik geen voorstander van CO2.
Ik dacht al dat ik wat vergeten was.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
*Gevarendriehoek
* Thermodeken
* Kan hete koffie.
Een pomp.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mooi. Wat heb jij dan, om je band op te pompen?
Wat is er mis met co2.quote:
Amen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:26 schreef kaasplankje het volgende:
-Renkompressor met messing kop is de goeiste vloerpomp
-voor meer design en pats neem je zo'n lezyne vloerpomp al werkt dat kut met Franse indraaiventielen want als je dan de band hebt opgepompd draai je het ventiel uit de schacht en loopt je band weer leeg.
-Buzz laat zich zwaar naaien door zijn FM rubbertjes kosten maar een euro.
-kano moet een nieuwe koersfiets kopen ipv een beachracer
-muzas ik ben trots op je hoe gaat het met je blessure?
Tegen mij zeg je niks liefsquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:26 schreef kaasplankje het volgende:
-Renkompressor met messing kop is de goeiste vloerpomp
-voor meer design en pats neem je zo'n lezyne vloerpomp al werkt dat kut met Franse indraaiventielen want als je dan de band hebt opgepompd draai je het ventiel uit de schacht en loopt je band weer leeg.
-Buzz laat zich zwaar naaien door zijn FM rubbertjes kosten maar een euro.
-kano moet een nieuwe koersfiets kopen ipv een beachracer
Ik heb gewoon altijd 1 binnenbandje bij me.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:28 schreef DrNick het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, zo. Neemt veel ruimte in though.
Als je 'm verkloot sta je nog steeds langs de kant van de weg. Heb er geen vertrouwen in en mijn pompje doet z'n werk ook.quote:
CO2 minderquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Zo'n pompje neemt niet veel in hoor
Als je 1 keer oefent verkloot je het niet meer en itt zo'n minipomp wel 8 bar in je band.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je 'm verkloot sta je nog steeds langs de kant van de weg. Heb er geen vertrouwen in en mijn pompje doet z'n werk ook.
Kan ongetwijfeld ongegrond zijn hoor, maar dit werkt voor mij.
Wel eens gebruik van gemaakt? Werkt dat?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:42 schreef ddx het volgende:
En lidmaatschap van fietsned voor andere pechgevallen
moet ie het wel in 1x goed doen anders knalt die band of patroon naar de knoppenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je 1 keer oefent verkloot je het niet meer en itt zo'n minipomp wel 8 bar in je band.
Ja vorig jaar een keertje, buitenband die kapot was.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:47 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Wel eens gebruik van gemaakt? Werkt dat?
Kans dat dat gebeurt is wel minimaal hoor. Die pomp-dingetjes zijn best stevig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moet ie het wel in 1x goed doen anders knalt die band of patroon naar de knoppen
Da's wel mooi, en niet veel duurder dan een taxi.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:49 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja vorig jaar een keertje, buitenband die kapot was.
Busje had helaas geen nieuwe buitenband bij zich, maar heeft me toen netje thuisgebracht (15km ofzo)
Zorgen dat je altijd duct tape bij je hebtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:49 schreef ddx het volgende:
Ja vorig jaar een keertje, buitenband die kapot was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan ze niet hergebruiken he?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kans dat dat gebeurt is wel minimaal hoor. Die pomp-dingetjes zijn best stevig.
Kano's pomp is niet zo groot.quote:
En tegenwoordig 24/7 hulp (was 9u-21u oid) dus prima voor pechgevallen die je niet zelf kan fixen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Da's wel mooi, en niet veel duurder dan een taxi.
Langzaam steeds beter. Hoewel ik afgelopen week weinig (verbetering en/of verslechtering) aan mn been merk, merk ik aan de spierpijn in mijn rug, buik, lende en schouders wel dat mn core getraind wordtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ik reed ooit 3 keer lek toen ik 2 patronen bij me had. Sindsdien een pomp.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je 1 keer oefent verkloot je het niet meer en itt zo'n minipomp wel 8 bar in je band.
Ik zou niet weten hoe je dat voor elkaar moet krijgen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moet ie het wel in 1x goed doen anders knalt die band of patroon naar de knoppen
Heb toch maar 1 binnenband bij dus dit probleem herken ik nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik reed ooit 3 keer lek toen ik 2 patronen bij me had. Sindsdien een pomp.
De patronen niet, maar dat dingetje wel. En die gaat zelden stuk. Patronen gaan ook niet spontaan kapot trouwens.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je kan ze niet hergebruiken he?
quote:
Ik heb mijn conditie ook weer vrij rap terug hoor. Na australie/ het grote verhuisavontuur was ik niet echt in topvorm, maar nu merk ik dat ik alweer een stuk sterker enzo ben.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Langzaam steeds beter. Hoewel ik afgelopen week weinig (verbetering en/of verslechtering) aan mn been merk, merk ik aan de spierpijn in mijn rug, buik, lende en schouders wel dat mn core getraind wordt![]()
En vandaag; voor het eerst sinds maanden pijnvrij gereden.Extra op mn oefeningen gelet onderweg (hf-band thuisgelaten dat leidde teveel af vorige keren), rug recht, rond trappen, niet te veel leunen op mn handjes.. ging goed
Zelfs, tegen het advies van mn fysio, nog even het kopje over geweest en zelfs daar ging het goed. Al voelde ik daar wel de spierpijn in mn rug. Bij thuiskomst weer netjes m'n core-oefeningen en rekken.
Die inschrijving motiveert ook.
Fietsen![]()
[sub]Conditioneel is het wel pure aids ivm paar maanden terug....[/sub]
Wat weet jij daar nou weer vanquote:
Dat ie in je broek past.quote:
SPOILER: Inb4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:28 schreef very het volgende:
Hier iemand ervaring met een Wahoo Blue SC of soortgelijk spul?Nee, heb een garmin. Die tekst in de spoiler kan je wel weglaten trouwens. Voegt weinig toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Niet mee eens. Zo ging het namelijk ook precies toen ik zei dat ik straks de Apple Watch wou gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, heb een garmin. Die tekst in de spoiler kan je wel weglaten trouwens. Voegt weinig toe.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:28 schreef very het volgende:
Hier iemand ervaring met een Wahoo Blue SC of soortgelijk spul?Is prima spul. Wel opletten dat je de versie met ANT+ en Bluetooth koopt, volgens mij is er ook 1 met enkel Bluetooth. Is wel handig mocht je ooit overstappen op bv een garmin.SPOILER: Inb4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is prima spul. Wel opletten dat je de versie met ANT+ en Bluetooth koopt, volgens mij is er ook 1 met enkel Bluetooth. Is wel handig mocht je ooit overstappen op bv een garmin.
Hoeft elkaar niet in de weg te staan. Ik stap binnenkort denk ik ook over op hartslagband en sensor van wahoo, werkt t ook gelijk voor ritjes die ik met mn telefoon log.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, heb een garmin. Die tekst in de spoiler kan je wel weglaten trouwens. Voegt weinig toe.
Doe je dat vaak dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
werkt t ook gelijk voor ritjes die ik met mn telefoon log
Middagrit niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, iedere ochtendrit naar mn werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |