SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke tochtjes:![]()
*Gevarendriehoekquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:28 schreef DrNick het volgende:
Ohja, wat is handig om bij je te hebben bij nood, naast buitenband, CO2-cylinder, bandenlichters en zo'n ding met inbussleutels?
Weinig. Tweede biba/CO2 patroon op langere tochten of een plakker. En zelf ben ik geen voorstander van CO2.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:28 schreef DrNick het volgende:
Ohja, wat is handig om bij je te hebben bij nood, naast buitenband, CO2-cylinder, bandenlichters en zo'n ding met inbussleutels?
Warme koffie he? Aan hete koffie brand je je bek.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
*Gevarendriehoek
* Thermodeken
* Kan hete koffie.
Mooi. Wat heb jij dan, om je band op te pompen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weinig. Tweede biba/CO2 patroon op langere tochten of een plakker. En zelf ben ik geen voorstander van CO2.
Ik dacht al dat ik wat vergeten was.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
*Gevarendriehoek
* Thermodeken
* Kan hete koffie.
Een pomp.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mooi. Wat heb jij dan, om je band op te pompen?
Wat is er mis met co2.quote:
Amen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:26 schreef kaasplankje het volgende:
-Renkompressor met messing kop is de goeiste vloerpomp
-voor meer design en pats neem je zo'n lezyne vloerpomp al werkt dat kut met Franse indraaiventielen want als je dan de band hebt opgepompd draai je het ventiel uit de schacht en loopt je band weer leeg.
-Buzz laat zich zwaar naaien door zijn FM rubbertjes kosten maar een euro.
-kano moet een nieuwe koersfiets kopen ipv een beachracer
-muzas ik ben trots op je hoe gaat het met je blessure?
Tegen mij zeg je niks liefsquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:26 schreef kaasplankje het volgende:
-Renkompressor met messing kop is de goeiste vloerpomp
-voor meer design en pats neem je zo'n lezyne vloerpomp al werkt dat kut met Franse indraaiventielen want als je dan de band hebt opgepompd draai je het ventiel uit de schacht en loopt je band weer leeg.
-Buzz laat zich zwaar naaien door zijn FM rubbertjes kosten maar een euro.
-kano moet een nieuwe koersfiets kopen ipv een beachracer
-muzas ik ben trots op je hoe gaat het met je blessure?
Ik heb gewoon altijd 1 binnenbandje bij me.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:28 schreef DrNick het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, zo. Neemt veel ruimte in though.
Als je 'm verkloot sta je nog steeds langs de kant van de weg. Heb er geen vertrouwen in en mijn pompje doet z'n werk ook.quote:
CO2 minderquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Zo'n pompje neemt niet veel in hoor
Als je 1 keer oefent verkloot je het niet meer en itt zo'n minipomp wel 8 bar in je band.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je 'm verkloot sta je nog steeds langs de kant van de weg. Heb er geen vertrouwen in en mijn pompje doet z'n werk ook.
Kan ongetwijfeld ongegrond zijn hoor, maar dit werkt voor mij.
Wel eens gebruik van gemaakt? Werkt dat?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:42 schreef ddx het volgende:
En lidmaatschap van fietsned voor andere pechgevallen
moet ie het wel in 1x goed doen anders knalt die band of patroon naar de knoppenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je 1 keer oefent verkloot je het niet meer en itt zo'n minipomp wel 8 bar in je band.
Ja vorig jaar een keertje, buitenband die kapot was.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:47 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Wel eens gebruik van gemaakt? Werkt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |