Parkway Drive, Mastodon, Guano Apes, Rea Garvey, Madsen, L7, Epica, All That Remains, Deathstars, We Are Harlot, Orchid en WENDI’S BÖHMISCHE BLASMUSIK!quote:
quote:
Ja lekker! Vorig jaar waren er wel dagkaarten meen ik me te herrineren. Jammer dat ik niemand naar dit zo dingen mee krijg.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]![]()
![]()
Manuel Gottsching
![]()
![]()
Bazen line-up
Maar zouden ze ook dagkaarten hebben? Want hoe tof ik veel namen ook vind, ben ik wel bang dat ik 3 dagen idm niet vol hou..
edit: (nog) niet dus
quote:Dekmantel Festival vindt dit jaar op drie verschillende locaties in Amsterdam plaats. Naast het vertrouwde Amsterdamse Bos, worden ook Muziekgebouw aan ’t IJ en Melkweg onderdeel van het festival dat nu vier dagen duurt. Op donderdagavond 30 juli zijn er in het Muziekgebouw concerten van o.a. Autechre en Manuel Göttsching. ‘Qua bezoekersaantallen gaan we niet omhoog, wel komen er meer artiesten bij op verschillende locaties.’
Van vrijdag tot en met zondag komen ongeveer 150 artiesten naar het Amsterdamse Bos voor Dekmantel Festival. ‘Dat zijn er meer dan vorig jaar, maar dat betekent niet dat we veel meer kaarten gaan verkopen,’ zegt Dekmantel's Thomas Martojo. ‘Het Amsterdamse Bos is en blijft het hart van Dekmantel Festival, maar we wilden ook graag een plek waar we concerten kunnen faciliteren die beter tot hun recht komen in een ultieme zaal als die van het Muziekgebouw. Namen als Autechre en Manuel Göttsching, die zijn meesterwerk E2-E4 live komt spelen, passen daar perfect.’
In de Melkweg wordt van vrijdag tot en met zondag een lijvig nachtprogramma uitgerold. ‘We nemen de complete Melkweg in gebruik, inclusief de Rabozaal. Op die manier kunnen we daar verdeeld over drie dagen ongeveer veertig artiesten laten spelen. We zorgen voor een fris avondprogramma, je zult in de Melkweg nauwelijks artiesten vinden die ook overdag optreden.’
twitter:FestivalhallaNL twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 09:43:53Britse Calling Festival presenteert lineup met oa Noel Gallagher, Ryan Adams The Hives, en meer. 4 juli, Londen. http://t.co/ER0gJCS2kB reageer retweet
Zou goed kunnenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Modest Mouse komt misschien BKS goedmaken van 2 jaar terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |