Years and Years richting Lowlands waarschijnlijk, Die missen nog ergens in NLquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Flow, week voor Lowlands
Jup talloza bands komen uit de UK en USA. Zweden doet dat btw ook altijd wel verdomd goed. En Ijsland weet vaak ook goed uit de verf te komen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
OMAM kan ook goed, die zijn ook flink op pad. UK band tourt er ook genoeg, Noel Gallagher bv. heeft ondertussen ook al aardige rits festivals.
Wats je Twitter?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, dit is dat festival wat in december al een poster lekte met Faithless er op, en toen vroeg of ik die asjeblieft van Twitter wilde halen maar niet wilde ontkennen dát Faithless kwam
Ach, vergeet niet dat NL het op het gebied van female fronted metal weer prima doet. Within Temptation, Epica, Delain. Staan ook op redelijk wat buitenlandse affiches. Caro Emerald op Glastonbury. En natuurlijk Kensington en Jett Rebel op Sziget.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jup talloza bands komen uit de UK en USA. Zweden doet dat btw ook altijd wel verdomd goed. En Ijsland weet vaak ook goed uit de verf te komen.
Opvallend als je dan ziet wat Nederland in die scene naar buiten brengt, niet veel dus.
Nog niet officieel, toch? Klinkt verder logisch maar vind buiten wat forumposts die het van elkaar overnemen niet een 'echte' bron.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Alt-J, Casper, Ellie Goulding, Kill The Noise, Klangkarussell, Kwabs, Major Lazor, Martin Garrix, Oliver Koletzki, OMD, Simple Plan, The Chemical Brothers, The Prodigy, The Script
Voor Frequency
Dacht dat ze al bekend waren vanochtend snel gekeken op mijn iphone vandaar. Ik vind het vrij bagger namen op een enkeling na.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog niet officieel, toch? Klinkt verder logisch maar vind buiten wat forumposts die het van elkaar overnemen niet een 'echte' bron.
Ja, niet echt onder de indruk. Komt volgens mij origineel van http://britishrock.cc/portal/news/detail.php?nwsid=718quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dacht dat ze al bekend waren vanochtend snel gekeken op mijn iphone vandaar. Ik vind het vrij bagger namen op een enkeling na.
Martin Garrix & The Script
Leuke festivalnaam, maar ik vind het verder niet echt spannend allemaal zeg, meuk als Simple Plan, The Script...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:15 schreef indiaantje89 het volgende:
The Wombats had ik gemist. Leuk naam voor Lowlands imo.
Daar kun je toch in 2015 niet meer mee aankomen? Die hebben in 2007 één geforceerd fluthitje gehad..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:15 schreef indiaantje89 het volgende:
The Wombats had ik gemist. Leuk naam voor Lowlands imo.
Nee stond wel meer goede nummers op dat album. En kan gewoon prima voor in de Alpha. Komt ook met nieuw album dit jaar waarvan de eerste singel al uit is. Moet hem alleen nog luisteren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Daar kun je toch in 2015 niet meer mee aankomen? Die hebben in 2007 één geforceerd fluthitje gehad..
Alpha zelfsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee stond wel meer goede nummers op dat album. En kan gewoon prima voor in de Alpha. Komt ook met nieuw album dit jaar waarvan de eerste singel al uit is. Moet hem alleen nog luisteren.
Stonden 2011 al in de Alphaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Alpha zelfsIk ben Lowlands echt ontgroeid zeg..
Ben ik het niet echt mee eens, tuurlijk is The Wombats niet de spannendste naam die je dit jaar op de festivalweides ziet staan. Vorig jaar stonden in de Alpha ook The Boxer Rebellion en The Asteroid Galaxy Tour, Blood Red Shoes, Kensington, Selah Sue, Blaudzun.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, een echt spannende Lowlands naam vind ik het ook niet. Wel zo'n typische festivalact wat best leuk is met pilsje in het gras. Net als nog een aantal dingen op die affiche van Frequency: Simple Plan (al vind ik die nog een trapje lager dan The Wombats...) en New Found Glory.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |