abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149101022
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:02 schreef Pandaplint het volgende:

Laat de kleine zaakjes maar opkomen die wat bijzonders bieden. Zoals de schoenenfabriek in Groningen bijvoorbeeld :)
In dat soort winkels zit ook nog wel toekomst, die voegen wat toe en ga je speciaal voor de stad in.
Herestraat (Kalverstraat/Koopgoot) met bijna alleen maar grote ketens voegt niks toe aan het online assortiment
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:28:51 #102
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_149101122
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

In dat soort winkels zit ook nog wel toekomst, die voegen wat toe en ga je speciaal voor de stad in.
Herestraat (Kalverstraat/Koopgoot) met bijna alleen maar grote ketens voegt niks toe aan het online assortiment
Inderdaad. Daarnaast zouden webwinkels ook vestigingen kunnen openen in winkelgebieden. Coolblue doet dat bijvoorbeeld heel goed. Die combineert de sterkten van webwinkels en fysieke winkels heel handig :)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_149101723
Gaat heel goed hoor met NL bedrijven(i.e belastingvoordelen geven aan buitenlandse bedrijven). :')
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:12:32 #104
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_149102198
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:30 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Primark is best een geniaal concept, leuke kleding voor weinig. Ben er zelf geen fan van maar de winkel is van binnen wel leuk en gezellig, beter dan Scapino, Schoenenreus en Zeeman bij elkaar.
_O- hou op ik ga stuk hier. De primark is net zo'n gare uitdragerij als de scapino en schoenenreus met de het verschil en de wetenschap dat letterlijk alles wat daar hangt gemaakt is door kinderen die onder de 10 en dat je nergens bij kan omdat het tiefusdruk daar is.

Scapino kan je tenminste nog normaal schoenen passen e.d. Bij de Primark moet je een nummertje trekken om naar binnen te gaan. Walgelijke kutwinkel maar mijn vrouw vindt het weer geweldig. Tja.

Snap ook niet dat in tijden van crisis juist die goedkopere winkels op de fles gaan. Hebben mensen dan juist meer geld over om duurdere kleding en schoenen te kopen om aan de buitenwereld te tonen dat ze echt wel werk en geld hebben ofzo? Het klopt voor mijn gevoel gewoon niet :?

Maarja mischien zijn warenhuizen als Hema, V&D niet meer van deze tijd? Ik zou ook niet direct weten wat ik er zou moetne kopen. Fietsspullen hala ik bij de fietsenmaker, kleding bij een kledingzaak en de rest van de prullen heb ik geen interesse in of haal ik bij de action.
Ik kan me nog herinneren dat we ook nog zoiets hadden als een Ter meulen bv, ook een warenhuis a la V&D. Veel dingen maar eigenlijk niks nuttigs :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:57 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Het gaat goed overal :{w loop je straks door de stad staat alles te huur of zijn de etalages overgenomen door kunstenaars.
Ook de schuld van de steden natuurlijk, winkelcentrumpjes bouwen en dan betaald parkeren invoeren. Tja als je even snel wat moet hebben rij je ergens anders heen.
Spijkenisse heeft ook enorm geinvesteerd in het centurm maar is er intussen ook achter dat er toch wel erg veel mensen even de oversteek richting Hoogvliet maken omdat mensen daar de auto gratis kwijt kunnen dus die hebben de prijzen voor parkeren nu flink verlaagd.
Mensen gaan vaak niet een dag winkelen maar willen even snel iets hebben, dat hebben de beleidsmakers geloof ik nog niet door.

Nouja het probleem lost zichzelf op doordat straks alle winkelcentra leeg zijn omdat alle winkels failliet zijn.

[ Bericht 19% gewijzigd door Metro2005 op 27-01-2015 13:21:14 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_149102826
Spijkenisse is een sneu verhaal wel. Een heel mooi deel erbij gebouwd in het centrum, maar je ziet er werkelijk geen hond. Zelfs Saturn had er geen kans van slagen... Wat zit daar nu tegenwoordig?
  Forum Admin dinsdag 27 januari 2015 @ 14:08:19 #106
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_149103835
In mijn stad is de Bijenkorf helaas vervangen voor een Primark :/ dat soort teloorgang hou je toch niet tegen, maar ik hou wel van diversiteit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:02 schreef Pandaplint het volgende:
Prima dat die wat grotere ketens vallen die niets toevoegen. Ik vind het maar niks dat je in elke stad precies dezelfde winkels hebt. In Eindhoven heb je zelfs 4 Jack and Jones zaken binnen een straal van een paar honderd meter :')

Laat de kleine zaakjes maar opkomen die wat bijzonders bieden. Zoals de schoenenfabriek in Groningen bijvoorbeeld :)
Verwoordde het mooi. Als een bedrijf niet levensvatbaar is, dan verdwijnt het wel.. maar man man man, overal en allemaal dezelfde winkels :r :{
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:10:30 #107
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149103898
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:12 schreef Metro2005 het volgende:

Ook de schuld van de steden natuurlijk, winkelcentrumpjes bouwen en dan betaald parkeren invoeren. Tja als je even snel wat moet hebben rij je ergens anders heen.
Spijkenisse heeft ook enorm geinvesteerd in het centurm maar is er intussen ook achter dat er toch wel erg veel mensen even de oversteek richting Hoogvliet maken omdat mensen daar de auto gratis kwijt kunnen dus die hebben de prijzen voor parkeren nu flink verlaagd.
Mensen gaan vaak niet een dag winkelen maar willen even snel iets hebben, dat hebben de beleidsmakers geloof ik nog niet door.

Betaald parkeren is zo dom bij een winkelcentrum. :N

Als winkeliersorganisatie zou ik de gemeente zelfs willen betalen voor gratis parkeren.
reset
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:20:07 #108
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_149104236
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Spijkenisse is een sneu verhaal wel. Een heel mooi deel erbij gebouwd in het centrum, maar je ziet er werkelijk geen hond. Zelfs Saturn had er geen kans van slagen... Wat zit daar nu tegenwoordig?
Winkels genoeg, het centrum is best aardig alleen dat betaalde parkeren houdt me wel tegen om erheen te gaan. In elk geval als je 'even' wat nodig hebt.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:21:51 #109
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_149104292
Het verbaasd me trouwens dat het zo slecht met de HEMA gaat. Nog altijd een prima prijs voor vormgeving van producten waar over nagedacht is met een redelijke kwaliteit. Action is natuurlijk een grote concurrent. Maar is kwalitatief vele malen minder. Action is een beetje de DX.com voor de computerlozen :')
pi_149104394
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:20 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Winkels genoeg, het centrum is best aardig alleen dat betaalde parkeren houdt me wel tegen om erheen te gaan. In elk geval als je 'even' wat nodig hebt.
Dat betaald parkeren vind ik op zich meevallen. Duur is het niet. Maar het voegt gewoon niets toe op een 1 of andere manier.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:30:03 #111
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149104575
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat betaald parkeren vind ik op zich meevallen. Duur is het niet. Maar het voegt gewoon niets toe op een 1 of andere manier.
De prijs maakt denk ik minder uit dan 'het gedoe'.
reset
pi_149104815
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het toch vreemd. De enigzins goedkopere zaken (hema, v&d, schoenenreus) hebben het zwaar, terwijl je nooit wat hoort over de bijenkorf in zwaar weer.

Dan hoor je weer crisis dit, crisis zo weinig geld blablabla. Hoe komt het dan dat de goedkopere ketens in zwaar weer komen?
Als je troep acceptabel vindt, dan selecteer je kennelijk op prijs. En er is weinig zo objectief bepaalbaar als prijs.

Bijenkorf kan zich wel onderscheiden. Niet in prijs (want daarvoor ga je niet naar de Bijenkorf), maar wel in andere zaken (ik heb even geen idee wat precies, ik vind de Bijenkorf niet bijzonder, al kom ik er wel af en toe).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:43:06 #113
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_149105017
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als je troep acceptabel vindt, dan selecteer je kennelijk op prijs. En er is weinig zo objectief bepaalbaar als prijs.

Bijenkorf kan zich wel onderscheiden. Niet in prijs (want daarvoor ga je niet naar de Bijenkorf), maar wel in andere zaken (ik heb even geen idee wat precies, ik vind de Bijenkorf niet bijzonder, al kom ik er wel af en toe).
Prijs zegt lang niet altijd wat over kwaliteit
pi_149105345
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:43 schreef Pandaplint het volgende:

Prijs zegt lang niet altijd wat over kwaliteit
Lees nog eens wat er staat.
pi_149105663
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:21 schreef Pandaplint het volgende:
Het verbaasd me trouwens dat het zo slecht met de HEMA gaat. Nog altijd een prima prijs voor vormgeving van producten waar over nagedacht is met een redelijke kwaliteit. Action is natuurlijk een grote concurrent. Maar is kwalitatief vele malen minder. Action is een beetje de DX.com voor de computerlozen :')
HEMA heeft niets "bijzonders". Alles wat er te koop is bij hun kun je of goedkoper halen bij de Action (Kantoor/schoolspullen) of bij de Primark (Basickleding). Verder is hun food-afdeling dan wel weer wat duurder. Vergeet ook niet dat de HEMA altijd flinke winkelruimtes heeft op goede locaties. Ook dat is erg duur.

Dat de Schoenenreus op de fles is verbaast mij wel. In een artikel van de Volkskrant even geleden werd aangestipt dat het vooral "low" en "high" is dat overeind blijft. Dit verklaarde dat Mexx, daarover ging het artikel, failliet is gegaan. Zij zaten in het midden-segment waardoor zij het dus hebben afgelegd tov de H&M/Primark etc. Alleen volgens mij is de Schoenenreus prima te zien als het lagere segment. De Primark en H&M verkopen volgens mij amper schoenen en in ieder geval geen Nike enzo. Vreemd
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:04:13 #116
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_149105891
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:58 schreef Accursius het volgende:
Dat de Schoenenreus op de fles is verbaast mij wel. In een artikel van de Volkskrant even geleden werd aangestipt dat het vooral "low" en "high" is dat overeind blijft. Dit verklaarde dat Mexx, daarover ging het artikel, failliet is gegaan. Zij zaten in het midden-segment waardoor zij het dus hebben afgelegd tov de H&M/Primark etc. Alleen volgens mij is de Schoenenreus prima te zien als het lagere segment. De Primark en H&M verkopen volgens mij amper schoenen en in ieder geval geen Nike enzo. Vreemd
Het gaat al jaren erg slecht met Schoenenreus. In Nederland zijn dan ook zat budgetschoenenwinkels (Van Haren, Aktieschoen etc.) daar zit geen handel meer in ;)
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_149105954
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:04 schreef Ryon het volgende:

[..]

Het gaat al jaren erg slecht met Schoenenreus. In Nederland zijn dan ook zat budgetschoenenwinkels (Van Haren, Aktieschoen etc.) daar zit geen handel meer in ;)
Dat is ook weer zo. Tevens is de winstmarge op merkschoenen betrekkelijk laag voor een winkelier, dat telt natuurlijk ook mee.
pi_149106430
quote:
O nee niet MissEtam! :'(
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_149106600
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:21 schreef Pandaplint het volgende:
Volgens mij loopt Hema operationeel best ok, alleen gaat het gebukt onder een enorme schuldenlast (lees: winst wordt compleet afgeroomd door eigenaren).
pi_149107148
quote:

HEMA heeft niets "bijzonders". Alles wat er te koop is bij hun kun je of goedkoper halen bij de Action (Kantoor/schoolspullen) of bij de Primark (Basickleding).
De kwaliteit is bij de Hema anders in zijn algemeenheid wel hoger. Ik heb ooit een keer enveloppen meegenomen bij de Action en dat was echt rampzalig. En basic rompertjes voor de kleine zijn bij de Hema echt prima, waar Primark echt de meest bedroevende kwaliteit voor durft te schotelen.

quote:
De Primark en H&M verkopen volgens mij amper schoenen en in ieder geval geen Nike enzo. Vreemd
Misschien heeft de Schoenenreus dan last van het internet. Nike kun je immers ook prima online kopen lijkt mij zo.
pi_149107226
Bij de Hema kun je ook niet passen, daarom ging ik er nooit heen om kleding te kopen, en lingerie
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:39:26 #122
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_149109104
quote:

[..]

HEMA heeft niets "bijzonders".
Saucijzenbroodjes en rookworst natuurlijk.....!
pi_149111402
Wat is de primark dan precies? Of wat maakt het anders?ik ben er nog nooit geweest.
There are only 151 Pokémon.
pi_149111531
Jammer. Weer een boel mensen die hun baan verliezen.
pi_149111689
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:03 schreef Eenskijken het volgende:
Wat is de primark dan precies? Of wat maakt het anders?ik ben er nog nooit geweest.
Een goedkoop Ierse kleding/schoenen/assesoireszaak waar drommen mensen op af komen. Op zich hebben ze leuke modieuze spulletjes, maar de kwaliteit is om te janken.
Pas geleden wilde ik ze toch nog een kans geven door er een trui te kopen. Na de eerste keer wassen al hopeloos gekrompen. Ooit een tuniekje gekocht daar, die was gewoon met de derde keer wassen stuk gegaan in de wasmachine :')
pi_149111862
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:07 schreef Elfletterig het volgende:
Jammer. Weer een boel mensen die hun baan verliezen.
Een boel? Zoveel winkels hadden ze al sowieso niet meer hoor, hier staat de winkel bijvoorbeeld al een jaar leeg.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_149111886
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

De kwaliteit is bij de Hema anders in zijn algemeenheid wel hoger. Ik heb ooit een keer enveloppen meegenomen bij de Action en dat was echt rampzalig. En basic rompertjes voor de kleine zijn bij de Hema echt prima, waar Primark echt de meest bedroevende kwaliteit voor durft te schotelen.

[..]

Misschien heeft de Schoenenreus dan last van het internet. Nike kun je immers ook prima online kopen lijkt mij zo.
Schoenenreus had vooral last van het feit dat het er gewoon deprimerend en oudbollig uitzag geloof ik. :')
pi_149111912
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:20 schreef Rezania het volgende:

[..]

Een boel? Zoveel winkels hadden ze al sowieso niet meer hoor, hier staat de winkel bijvoorbeeld al een jaar leeg.
Uit het artikel in de OP:
quote:
Schoenenreus werd in januari 2013 failliet verklaard vanwege ''een teruglopende omzet en een schuld van ruim 10 miljoen euro, veroorzaakt door de eurocrisis, de concurrentie van onlinewinkels en een teruglopend consumentenvertrouwen".

Nog dezelfde dag werd bekend dat de onderneming in afgeslankte vorm een doorstart maakte waarbij duizend van de vijftienhonderd werknemers hun werk behielden. Investeerders Synergia, Eric Companjen en Paul Schouwenaar bliezen het bedrijf nieuw leven in. 65 van de 206 winkels in Nederland en België bleven definitief gesloten.
Duizend mensen dus.
pi_149112050
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Uit het artikel in de OP:

[..]

Duizend mensen dus.
Da's nieuw.
pi_149112067
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:03 schreef Eenskijken het volgende:
Het is de meest goedkope rommel die er bestaat binnen de groep "kleding" en dat wordt middels marketing verkocht als zijnde hip.

Het komt oorspronkelijk uit Ierland. In Ierland is het gevoel voor mode nog slechter dan in Nederland. Dus daar ga je al.
pi_149112116
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:21 schreef Rezania het volgende:

Schoenenreus had vooral last van het feit dat het er gewoon deprimerend en oudbollig uitzag geloof ik. :')
Zou zomaar kunnen. Ik ben er nooit binnen geweest... sterker nog, ik zou niet weten waar er een zit. Geen idee dus ook van wat ze verkopen (ja, schoenen... maar niet welke merken/kwaliteit/prijs/whatever).
pi_149112125
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

Het aanbod was geloof ik wel vrij groot en voor iedere budget kon je wel een paar schoenen kopen, maar goed ik ben er zelf ook al jaren niet meer geweest.
pi_149112194
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:30 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Het aanbod was geloof ik wel vrij groot en voor iedere budget kon je wel een paar schoenen kopen, maar goed ik ben er zelf ook al jaren niet meer geweest.
Ja klopt. Maar daar waar bijvoorbeeld de Scapino nog een beetje zijn best doet om een uitstraling te hebben en met z'n tijd meegaat zag de Schoenenreus er nog steeds hetzelfde uit als 15 jaar geleden en dat was toen ook al niet bepaald je van het.
pi_149112230
Vraag me af hoe het met de Blokker gaat btw...
I´m back.
pi_149112240
Ja dat ze ouderwets overkomen ben ik wel met je eens, en ik denk dat de reden is waarom ik liever van haren naar binnen loop dan een schoenenreus.
pi_149112276
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:30 schreef Diqiu-Long het volgende:

Hebben ze echt van hoog segment tot laag segment? Dat is wel een aparte combi...
pi_149112325
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:33 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me af hoe het met de Blokker gaat btw...
Als ik het op de winkel hier mag baseren: prima. Laatst hebben ze de winkel twee keer zo groot gemaakt (door het pand van de failliete Schoenenreus over te nemen).
pi_149112328
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hebben ze echt van hoog segment tot laag segment? Dat is wel een aparte combi...
Volgens mij wel wat ik mij kan herinneren, want je kunt er ook gewoon duurdere schoenen krijgen al hoeft dat niet direct een echt A merk te zijn maar eerdere een B merk.
pi_149112335
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee dat hebben ze niet. Eerder van het laagste tot laag segment.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:49:17 #140
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_149112727
Vandaag eens weer in de stad geweest. Voor een dinsdagmiddag was het vrij druk, ook bij de winkels waar het zogenaamd slecht mee gaat....
pi_149112757
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:36 schreef Rezania het volgende:

[..]

Als ik het op de winkel hier mag baseren: prima. Laatst hebben ze de winkel twee keer zo groot gemaakt (door het pand van de failliete Schoenenreus over te nemen).
Bij ons in de Blokker lijkt de tijd 2 decennia te zijn stil gezet...
I´m back.
pi_149112794
Schoenenafdeling Primark

Schoenenreus

Oordeel zelf. :P
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:53:09 #143
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_149112847
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:51 schreef Blijdoener het volgende:
Schoenenafdeling Primark
[ afbeelding ]

Schoenenreus
[ afbeelding ]

Idd, niet mijn smaak....
pi_149112897
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:51 schreef Blijdoener het volgende:
Schoenenafdeling Primark
[ afbeelding ]

Schoenenreus
[ afbeelding ]

Die eerste foto is voordat de winkel opengaat en de klanten al die shit gewoon neerpleuren waar ze willen als ze het niet willen kopen.
pi_149112942
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die eerste foto is voordat de winkel opengaat en de klanten al die shit gewoon neerpleuren waar ze willen als ze het niet willen kopen.
Daar kiezen mensen zelf voor.
Je kunt ook op rustige momenten gaan.
pi_149113001
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:12 schreef Rezania het volgende:
Een gefaalde herstart, zo verrassend is het niet.
Ik dacht al, dit is toch een bericht van twee jaar oud :P. Maar bij een doorstart is het erg verklaarbaar.
pi_149113151
Goedkope rotzooi.
Schoenen, blousen, polo's broeken tegenwoordig altijd van een beter merk dat ze in die knakenzaken niet verkopen. Aanschaf is "duur" maar na 5x wassen of 5x dragen is het spul nog steeds goed en dat is bij die low budget zaken niet zo.

Wel sneu voor de werknemers.
pi_149113226
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:55 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

Daar kiezen mensen zelf voor.
Je kunt ook op rustige momenten gaan.
In mijn optiek is er geen rustig moment bij de Primark, evenals bij de Ikea btw.
pi_149113260
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:24 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Dan kan je de schoenenreus dus net zo goed vergelijken met de Lidl?
Nou, de Lidl verkoopt soms ook schoenen. Dus die is wel vergelijkbaar met de Action dan :Y
pi_149113478
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:05 schreef Rezania het volgende:

[..]

In mijn optiek is er geen rustig moment bij de Primark, evenals bij de Ikea btw.
Idd, vreselijk.
Alleen daarom al kom ik er niet.
Ik wil fatsoenlijk geholpen worden en alle rust.
Bah, en dat volk dat er loopt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')