quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dan kun je beter langs van haren. Modieuzer en voordelig.
Valt me wel op dat juist de winkels waar je vroeger kwam omdat ze voordelig heten te zijn nu omvallen als dominostenen.
Heeft hun doelgroep het afgelegt tegen het duurdere sigment internet?
Kun jij ook niks aan doen.quote:
Is ook wat duurder. Heb wel eens schoenen daar gekocht voor de dagen dat het mij niks moet interesseren wat mijn schoenen overkomt. Dus door het bos lopen, verven, verhuizen en klussen. Ideaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dan kun je beter langs van haren. Modieuzer en voordelig.
Valt me wel op dat juist de winkels waar je vroeger kwam omdat ze voordelig heten te zijn nu omvallen als dominostenen.
Heeft hun doelgroep het afgelegt tegen het duurdere sigment?oftewel is hun doelgroep te arm geworden?
Ja internet wordt vaak aangehaald, maar sommige dingen (zoals schoenen en kleding ) koop je liever na het passen. Zodat je zeker weet dat het lekker zit i.h.b. met schoenen.quote:
De goedkope ketens (Hema, schoenenreus) zijn ingehaald door nog goedkopere ketens (action) of door goedkope ketens met betere uitstraling/producten (bristol, van haren)... of door het internet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het toch vreemd. De enigzins goedkopere zaken (hema, v&d, schoenenreus) hebben het zwaar, terwijl je nooit wat hoort over de bijenkorf in zwaar weer.
Dan hoor je weer crisis dit, crisis zo weinig geld blablabla. Hoe komt het dan dat de goedkopere ketens in zwaar weer komen?
Axi schoen vind ik ook hopeloos. Allemaal van die goedkoopogende schoenen met tijgerprint enzo. Om over de verkoopsters daar nog maar te zwijgen. Die kunnen nog net veters strikken (zouden ze daarop aangenomen zijn?).quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kun jij ook niks aan doen.
Van alle budget-schoenenwinkels is Schoenenreus echter de meeste troosteloze.
Ja precies, waar ik me wel over verbaasde is dat ik die winkels wel vaak op a-locaties zag, zoals de Herestraat in Groningen. Dat doen andere budget/discounters toch anders.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
Van alle budget-schoenenwinkels is Schoenenreus echter de meeste troosteloze.
Ik gok de V&D, rommelt daar al de hele week, en nu is het F-woord ook al genoemd...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is 1 groot domino effect. Who is next?
Ik hou niet van 'shoppen' en koop bijna al m'n kleren en schoenen online. Als het niet goed is stuur ik het terug. Als er iets niet goed gaat met retourneren maakt het ook niet echt uit want het was sowieso al de helft van de prijs.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja internet wordt vaak aangehaald, maar sommige dingen (zoals schoenen en kleding ) koop je liever na het passen. Zodat je zeker weet dat het lekker zit i.h.b. met schoenen.
Ze kunnen ook academici aannemen maar die zijn duurder.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Axi schoen vind ik ook hopeloos. Allemaal van die goedkoopogende schoenen met tijgerprint enzo. Om over de verkoopsters daar nog maar te zwijgen. Die kunnen nog net veters strikken (zouden ze daarop aangenomen zijn?).
Het gaat goed overalquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Miss Etam ook in zwaar weer
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Ach er zijn genoeg academici die de echte wereld niet begrijpen en wel moeten..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:56 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ze kunnen ook academici aannemen maar die zijn duurder.
Nee serieus, wat verwacht je van een verkoper in een budget schoenenwinkel dan?
je boodschappen doen in een winkelstraat is zoooo 2007quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:57 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Het gaat goed overalloop je straks door de stad staat alles te huur of zijn de etalages overgenomen door kunstenaars.
Een verkoper in welke winkel dan ook is het gezicht van die zaak. Ze hoeven van mij geen rechten gestudeerd te hebben, maar een beetje verstand van wat ze verkopen vind ik wel op zijn plek. We verwachten toch ook van een slagerij dat ze weten welk vlees ze verkopen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:56 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ze kunnen ook academici aannemen maar die zijn duurder.
Nee serieus, wat verwacht je van een verkoper in een budget schoenenwinkel dan?
Ik koop ook vaak online, maar van achter je computer zitten word je sneller dik,quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
je boodschappen doen in een winkelstraat is zoooo 2007
En aktiesportquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:29 schreef DeLuna het volgende:
Van Haren is ook een meer dan prima alternatief voor zoiets als Schoenenreus.
ja hoor de stad is wel leukquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:05 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ik koop ook vaak online, maar van achter je computer zitten word je sneller dik,
En de stad ligt hier op fietsafstand.Zo nu en dan wil je gewoon even kijken wat er nog te koop is.
Jammer dat Caroline geen zin had om Van Haren over te nemen, dan was het een familiebedrijf gebleven.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:29 schreef DeLuna het volgende:
Van Haren is ook een meer dan prima alternatief voor zoiets als Schoenenreus.
Wat voor toegevoegde waarde heeft het voor jou als klant dat een bedrijf een familiebedrijf is?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Jammer dat Caroline geen zin had om Van Haren over te nemen, dan was het een familiebedrijf gebleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |