Dat ja... Boeit mij ook niet maar er zijn een hoop jonge mensen die niets anders willen ...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, slaat nergens op, loop je een beetje reclame te maken met zo'n logo, of je moet het écht
mooi vinden, ik heb meestal Levis broeken, maar alleen omdat die gewoon altijd goed zitten,
bij mij dan, maar als ik een ander merk tegenkom die ook goed zit zo ik die kopen al vind
ik het wel makkelijk dat ik bij Levis precies weet welke maat en lengte, kan ik het ook online
bestellen, dat soort dingen, voor de rest boeit het me niet die merken.
Jaaaaaaaaaaaaaa, maar daar horen wij niet meer bijquote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ja... Boeit mij ook niet maar er zijn een hoop jonge mensen die niets anders willen ...
Ken nog genoeg volwassenen die er nog steeds aan doen ....quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, maar daar horen wij niet meer bij![]()
Dat is wel anders in de pubertijd wil je er graag ''bij horen'' en doe je met de ''mode'' mee en dat
soort shit, maar dat hoeft nu niet meer....
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken nog genoeg volwassenen die er nog steeds aan doen ....
Trusten fan... Geniet er nog maar even van ....quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
Ik ga nog effe naar die bolle luisteren![]()
Truste Chuf!
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken nog genoeg volwassenen die er nog steeds aan doen ....
Dat is ook helemaal een foute gedachte alsof iedere puber er bij wil horen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, maar daar horen wij niet meer bij![]()
Dat is wel anders in de pubertijd wil je er graag ''bij horen'' en doe je met de ''mode'' mee en dat
soort shit, maar dat hoeft nu niet meer....
Jij maakt toch alles zelf?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal een foute gedachte alsof iedere puber er bij wil horen.
Absoluut niet voor gek gelopen in die kleding, toen niet en nu nog niet.
Bepaalde zelf wel wat ik mooi vond en liet dat niet door een paar modebepalers me opleggen.
In de pubertijd willen de meesten toch echt wel graag ergens bij horen. Of het nu de mainstream mode is of een subcultuur. Er zijn er maar heel weinig die echt hun eigen weg gaan en zich nergens iets van aantrekken. Geldt trouwens ook voor volwassenen. We zijn nu eenmaal sociale wezens en dus conformeren we ons aan de sociale regels. De 1 wat meer dan de ander. En wat is "voor gek lopen"? That's all in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:21 schreef drakin het volgende:
Dat is ook helemaal een foute gedachte alsof iedere puber er bij wil horen.
Absoluut niet voor gek gelopen in die kleding, toen niet en nu nog niet.
Bepaalde zelf wel wat ik mooi vond en liet dat niet door een paar modebepalers me opleggen.
precies ik maak mijn keuzes helemaal zelfquote:
Fann doet hetnu klinken alsof wij allemaal erbij wilden horen. Maar toen en ook nu heb je altijd mensen die juist dat niet willen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de pubertijd willen de meesten toch echt wel graag ergens bij horen. Of het nu de mainstream mode is of een subcultuur. Er zijn er maar heel weinig die echt hun eigen weg gaan en zich nergens iets van aantrekken. Geldt trouwens ook voor volwassenen. We zijn nu eenmaal sociale wezens en dus conformeren we ons aan de sociale regels. De 1 wat meer dan de ander. En wat is "voor gek lopen"? That's all in the eye of the beholder.
Die hanenkam en zo heb je toch ook gehad wegens een reden, niet omdat je dat zelf bedacht had of omdat niemand anders er één had?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Fann doet hetnu klinken alsof wij allemaal erbij wilden horen. Maar toen en ook nu heb je altijd mensen die juist dat niet willen.
Liep jij dan in bepaalde kleding om ergens bij te horen?
Ongetwijfeld, maar je doet minstens inspiratie op van een ander...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:45 schreef drakin het volgende:
[..]
precies ik maak mijn keuzes helemaal zelf
Er was helemaal niemand hier die ook een hanekam had.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar je doet minstens inspiratie op van een ander...
Je had er eerder ook nog nooit één gezien?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Er was helemaal niemand hier die ook een hanekam had.
niks mis met wat inspiratie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar je doet minstens inspiratie op van een ander...
ik typte een 2e postquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had er eerder ook nog nooit één gezien?
In je puberteit ben je zoekende naar je identiteit en daarbij hoort ook dat je zelf kleding gaat kopen ipv dat je ouders dat voor je doen. Ik ben vanwege mijn kleding nog weleens naar huis gestuurd door een leraar, dus blijkbaar vond ik het toen belangrijk om me te willen onderscheiden. De illusie dat je uniek bent, terwijl het gewoon afzetten tegen de heersende norm is. Niets mis mee, maar dat hebben miljarden anderen ook gedaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:47 schreef drakin het volgende:
Liep jij dan in bepaalde kleding om ergens bij te horen?
Precies, en of dat nu 'gejat' is van Levis die het kant en klaar aanbied of iets van de straat, iedereen maakt zo z'n keuze op basis van eerdere keuzes van anderen. Er zijn er echt maar heel weinig die 100% origineel En onafhankelijk zijn...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:56 schreef drakin het volgende:
[..]
niks mis met wat inspiratie.
Beter goed gejat dan zelf slecht verzonnen.
maar ik was al uit huisquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In je puberteit ben je zoekende naar je identiteit en daarbij hoort ook dat je zelf kleding gaat kopen ipv dat je ouders dat voor je doen. Ik ben vanwege mijn kleding nog weleens naar huis gestuurd door een leraar, dus blijkbaar vond ik het toen belangrijk om me te willen onderscheiden. De illusie dat je uniek bent, terwijl het gewoon afzetten tegen de heersende norm is. Niets mis mee, maar dat hebben miljarden anderen ook gedaan.
In je pubertijd? Ik ben pas het huis uitgegaan toen ik ben gaan studeren.quote:
Dat je het mooi vond staat niet ter discussie. Ik vond mijn hanekam en leren jas ook heel erg mooi. Waar het over gaat is of je door niets en niemand beinvloed wordt en dat je nergens bij wilt horen tijdens je pubertijd.quote:ik vond het gewoon mooi. Nou ja 2 kapsels vond ik ergmooi.Het ene was een hanekam en het andere lang haar. Ik had altijd kort haar. En het makkelijkste is dan de zijkanten wegscheren want dat lang laten groeien duurde me veel te lang.
Ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In je pubertijd? Ik ben pas het huis uitgegaan toen ik ben gaan studeren.
[..]
Dat je het mooi vond staat niet ter discussie. Ik vond mijn hanekam en leren jas ook heel erg mooi. Waar het over gaat is of je door niets en niemand beinvloed wordt en dat je nergens bij wilt horen tijdens je pubertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |