SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know what you are saying.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Knuffelen sla ik liever over. nomesayin
Niet te vinden onder een kopje. Je moet je raw data browsen en de snp/gen zoeken. Maar even kijken of ik er een link naar kan vinden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onder welk kopje valt dit bij 23andMe?
Ik had 'm net gevonden ja. Bij mij staat er AG, wat dat ook mag betekenen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:05 schreef Landysh het volgende:
TM:
https://www.23andme.com/you/explorer/snp/?snp_name=rs53576
Dat je iig niet zo'n koelkast als ik ben, maar meer een halve koelkast.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had 'm net gevonden ja. Bij mij staat er AG, wat dat ook mag betekenen.
Huh, ik herken me hier niet erg in, maar oké. Wel dat laatste, maar volgens mij is dit beeldspraak.quote:I’m (A;G), which I guess explains my generally hateful and misanthropic outlook on life, plus why I can never hear anyone in crowded bars.
http://slatestarcodex.com(...)andme-irresponsibly/
Dat is wat een persoon over zichzelf zegt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huh, ik herken me hier niet erg in, maar oké.
Weet ik, hij is kennelijk ook AG, maar ik kan me daar niet in herkennen bedoel ik. Omdat hij ook AG is yani.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is wat een persoon over zichzelf zegt.
Ik ben AA (tikkeltje erger dus) en ik ook niet. Maar je snapt toch wel dat als er staat dat mensen met AA of GG socialer/anti-socialer dan gemiddeld zijn, dat je niet perse dezelfde persoonlijkheid deelt met iedereen die AA/GG is?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik, hij is kennelijk ook AG, maar ik kan me daar niet in herkennen bedoel ik. Omdat hij ook AG is yani.
quote:lol someone commented that I was acting "whatever about the snacks" and basically not enthusiastic enough about the foods in my latest video. Next time I will shove them up my ass to let you know I'm superrrr enthusiastic about a bag of chips.
GG.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:05 schreef Landysh het volgende:
TM:
https://www.23andme.com/you/explorer/snp/?snp_name=rs53576
Lijstje begint met de hoogste magnitude (10)... Je kunt de SNP's opzoeken,quote:Magnitude is a subjective measure of interest. Over time it should be adjusted up or down by the community. It is generally interpreted as follows...
0 You have the common genotype, for which nothing interesting is known.
0.1 You have the common genotype, but its interesting that this varies for others
1 Semi-plausible but not very exciting
(blank) No one has yet assigned a magnitude. Treated as a 1.
2 looks interesting enough to be worth reading
2.1 hmm, interesting
3 Probably worth your time
10 Really significant information!
http://www.snpedia.com/index.php/Magnitude.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:01 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
picsquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:03 schreef Crip het volgende:
Ik heb donkerrode lipstick op. Voel me echt een hoofddoek slut maar SCHIJT.
Staat me wel.
Had toevallig net een selfie geupload.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Had toevallig net een selfie geupload.Jij lijkt net op een irakees, weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Had toevallig net een selfie geupload.Even een fapje gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Had toevallig net een selfie geupload.wutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier lijk je heel anders dan normaal
edit: qua gezicht dus
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2015 11:19:36 ]
Oh nee wist ik niet?!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij lijkt net op een irakees, weet je dat?
gezelligquote:
Hhh hoezo?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
wut
hier lijk je heel anders dan normaal
edit: qua gezicht dus
Ze zijn zwart van mezelf heb echt dikke donkere brows pluk ze ook niet. Ik vul alleen de voorkant een beetje in met lichtbruinquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:28 schreef Stimorol- het volgende:
Crips heb je je wenkies met zwart ingevuld?
[..]
Had toevallig net een selfie geupload.tbarkellahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel maar iedereen zit vast of is naar Syriëquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:57 schreef Allochtoon28 het volgende:
[..]
amien.
Is er geen marokkaanse topic
GC / Marokkanen op FOK! #88 - Yeh slome.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:57 schreef Allochtoon28 het volgende:
[..]
amien.
Is er geen marokkaanse topic
[..]
Had toevallig net een selfie geupload.Hoofddoek slut gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ik nu ook maar weg?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
GC / Marokkanen op FOK! #88 - Yeh slome.
wat doenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:35 schreef Mathemaat het volgende:
Aangezien niemand mijn rekensommetje nog heeft gedaan. Geef ik jullie een hint!
[ afbeelding ]
Wat is de vraag?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:35 schreef Mathemaat het volgende:
Aangezien niemand mijn rekensommetje nog heeft gedaan. Geef ik jullie een hint!
[ afbeelding ]
Te moeilijk voor je?quote:
Ik trakteer je op een lunch, als je het kanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:18 schreef Desperaat het volgende:
Denk je ik ga voor de lol in m'n vrije tijd sommetjes uitrekenen ofzo?
1 dus? Je zou in principe oneindig door kunnen gaan om er nog kleinere breuken achter te plakken.quote:
Zie je, mijn bijles heeft geholpenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:01 schreef Crip het volgende:
Ik heb een 9.3 voor mijn (basisschool niveau) rekentoets gehaald.Ben niet zo stupid als ik dacht.
Ja, de som convergeert naar een 1, als je oneindig doorgaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
1 dus? Je zou in principe oneindig door kunnen gaan om er nog kleinere breuken achter te plakken.
Dan is het toch twee? Je hebt namelijk al een hele.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, de som convergeert naar een 1, als je oneindig doorgaat.
Ja, als je vanaf 1 sommeert, dan is het 2quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan is het toch twee? Je hebt namelijk al een hele.
Oké, kom maar op met die lunch.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, de som convergeert naar een 1, als je oneindig doorgaat.
Ga.. ik hoop voor je dat je knap bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zie je, mijn bijles heeft geholpen
Mijn bijles toch wel?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga.. ik hoop voor je dat je knap bent.
Het zit wel bijzonder diep bij veel droeftoeters in de VS.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:14 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)d-actors-remark.html
Wat achterlijk, hij hield nota bene een pleidooi tegen racisme en voor gelijke behandeling, wordt-ie door de doorgeschoten racisme-roepers aangesproken op het gebruiken van blijkbaar de verkeerde terminologie.
Bij ons thuis zeggen we nog steeds zenci, omdat siyahlar klein beetje te erg klinkt in het Turks.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het zit wel bijzonder diep bij veel droeftoeters in de VS.
Bij ons op kantoor raakte eens een Amerikaanse collega overstuur omdat een Nederlander het woord neger had gebruikt, dat lijkt dan weer op negro wat men in de VS tegenwoordig als racistisch ziet
Vroeger was het de gewone term, daarop kwam colored en nu dus black
Mijn moeder zegt ook altijd zenci kisi.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Bij ons thuis zeggen we nog steeds zenci, omdat siyahlar klein beetje te erg klinkt in het Turks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik hoor weinig mensen zenci zeggen, meestal zeggen ze gewoon Arap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zenci it is.Protège moi de mes désirs.
Het is misschien niet juist om het zo te zeggen maar het is verder niet racistisch bedoeld of zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben ons zeggen ze ook eerder Arap of kara. Hoor bijna nooit zenci.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had bijna twee jaar terug zelf vanille extract gemaakt door heel veel vanille stokjes (echt 15 stuks of zo, normaal wordt het met 3/4 stokjes gedaan) in een niet al te grote fles vodka te stoppen en heb net pas voor het eerst gebruikt. Hij is echt zooo sterk geworden niet normaal. Ik kan hier makkelijk tien liter vanille extract uit halen denk ik. Iemand interesse?
Neger zou ik zelf ook niet gebruiken omdat het voor mij ook een negatieve lading heeft, maar ik dacht dat termen als black of coloured toch redelijk neutraal waren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het zit wel bijzonder diep bij veel droeftoeters in de VS.
Bij ons op kantoor raakte eens een Amerikaanse collega overstuur omdat een Nederlander het woord neger had gebruikt, dat lijkt dan weer op negro wat men in de VS tegenwoordig als racistisch ziet
Vroeger was het de gewone term, daarop kwam colored en nu dus black
quote:Ben niet de beroerdste en wil mensen best benoemen zoals ze zelf graag benoemd willen worden, maar kan er dan een mailing rondgaan met wat dan vandaag wel mag?
Het wordt er zo krampachtig van, zit er een rij mensen zonder dat je namen kent en moet je die benoemen dan zeg je die hele bleke, die met die sproeten en die met die blauwe spijkerbroek, waarna er een hele opsomming moet komen om dat ene donkere mens aan te wijzen omdat je maar het voor de hand liggende om te noemen vermijd.
Al dat gedoe rondom die huidskleur legt alleen maar meer de focus erop, ik snap het gewoon niet. Vind het altijd zo stom staan als mensen hakkelen en dan maar heel voorzichtig de term eruit gooien waarvan ze denken dat die de juiste is op dat moment, angstig dat het alweer veranderd is en je ondanks dat je je best doet toch mensen op hun tenen trapt.
Dat termen als nikker en zwartje enzo niet goed vallen kan ik prima begrijpen, die zijn dan ook niet aardig bedoeld. Maar gewoon gekleurd, donker e.d., het gaat wel erg ver als zelfs dat allemaal al niet meer kan.
Wil je een beetje?quote:
Klopt. Het is ook volkstaal. Wanneer een volksvertegenwoordiger zoiets zou zeggen, zou het natuurlijk minder oké gevonden worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is misschien niet juist om het zo te zeggen maar het is verder niet racistisch bedoeld of zo.
Hoe moet ik de transactie voor me zien?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wil je een beetje?![]()
Serieus weet je hoe duur vanille-extract in de winkel is.Echt 15 euro voor een mini flesje of zo.
Moet ik nog even over nadenken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe moet ik de transactie voor me zien?
Als je het maar niet vergiftigd. Ik laat KB het eerst gebruikenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet ik nog even over nadenken.
Nee, ik geef niks weg. Maar ik denk dat ik wel nog een fles wodka ga kopen en hier drie flessen van ga maken of zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je het maar niet vergiftigd. Ik laat KB het eerst gebruiken
Is het wel goedkoper zo?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik geef niks weg. Maar ik denk dat ik wel nog een fles wodka ga kopen en hier drie flessen van ga maken of zo.
Ja, vanille stokjes in de winkel kosten ongeveer een euro per stuk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is het wel goedkoper zo?
Vanillestokjes zijn ook best prijzig (dacht ik)
Dus over 2 jaar heb je lekkere vanille-siroopquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:49 schreef Bortecinem het volgende:
Alleen wel irritant wanneer je het in niet-gebakken toetjes gebruikt. Niet iedereen in mijn omgeving nuttigt alcohol dus ik moet er altijd rekening mee houden. Daarom ga ik de volgende keer vanille-siroop maken ipv extract.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus over 2 jaar heb je lekkere vanille-siroop
Die zijn ook best duur he:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Vanille-siroop kun je meteen gebruiken.
Dat is wel iets heel anders he.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die zijn ook best duur he:
http://www.dekoffiethuiswinkel.nl/monin-vanille-siroop.html
Niceeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had bijna twee jaar terug zelf vanille extract gemaakt door heel veel vanille stokjes (echt 15 stuks of zo, normaal wordt het met 3/4 stokjes gedaan) in een niet al te grote fles vodka te stoppen en heb net pas voor het eerst gebruikt. Hij is echt zooo sterk geworden niet normaal. Ik kan hier makkelijk tien liter vanille extract uit halen denk ik. Iemand interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |