Ja, vond ik ook.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vond El Camino nog wel gaan, maar daarna ging het bergafwaarts met hun muziek wat mij betreft.
okquote:Op maandag 26 januari 2015 22:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vond El Camino nog wel gaan, maar daarna ging het bergafwaarts met hun muziek wat mij betreft.
zuig me pik danquote:
Dat bepaal ik zelf wel ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Meng je niet in mijn gesprek.
Gold on the ceiling was me favoriete nummer op dat album.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Let's stay together till we ghostsquote:Op maandag 26 januari 2015 22:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Meng je niet in mijn gesprek.
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geyl hoor![]()
Neuk je dan nadien even mijn behaarde sterretje?
pas op je taalgebruik, er lezen kinderen mee in dit topic.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geyl hoor![]()
Neuk je dan nadien even mijn behaarde sterretje?
O okequote:Op maandag 26 januari 2015 22:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op maandag 26 januari 2015 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik durf geen fitties met blauwen aan te gaan
Drakequote:Op maandag 26 januari 2015 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Let's stay together till we ghosts
I wanna witness love, I've never seen it close
Volgens mij ligt PausNicolaas nu in bedquote:Op maandag 26 januari 2015 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pas op je taalgebruik, er lezen kinderen mee in dit topic.
whehehquote:
Jij valt toch niet meer te redden.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pas op je taalgebruik, er lezen kinderen mee in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |